beantwoord

2 gele lampjes (wireless en power)

  • 9 december 2017
  • 7 reacties
  • 157 keer bekeken

Een harde reset werkt niet! Wij ontvangen graag een berichtje hoe wij het internet aan de praat kunnen krijgen. Iemand tips?
icon

Beste antwoord door Stephen 21 december 2017, 11:05

Beste DjvanZoen, aangezien een reactie van jou is uitgebleven dan ga ik ervan uit dat je inmiddels gebruik kunt maken van het internet. Mocht dit niet het geval zijn laat dan een reactie achter in dit topic.
Bekijk reactie

7 reacties

Heeft het wel gewerkt of is het een nieuwe aansluiting?
Heb je glasvezel of vdsl?
Al een ander kabeltje aansluitpunt-modem geprobeerd?
Hoi Nelly, nieuw! Wij zijn net verhuisd.
En wat is de opleverdatum van het abo op je nieuwe adres?
Glasvezel?
1 december! Glasvezel weet ik niet zeker...
Dat is al even.
Hoe ziet de aansluiting in je meterkast eruit?
Je het toch wel een modem pakket met handleiding ontvangen?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/internet-installeren.htm
Reputatie 8
Badge +7
Hallo DjvanZoen, welkom op het forum! Ik zie dat je gebruik maakt van een adsl verbinding en dat je vandaag contact hebt gehad met de klantenservice. Laat je even weten als het is gelukt met aansluiten op het Is/Ra punt? Bij voorbaat dank!
Reputatie 8
Badge +7
Beste DjvanZoen, aangezien een reactie van jou is uitgebleven dan ga ik ervan uit dat je inmiddels gebruik kunt maken van het internet. Mocht dit niet het geval zijn laat dan een reactie achter in dit topic.

Reageer