beantwoord

19-09-2018 Upgrade besteld naar DSL Internet maar dsl internet is nog steeds niet opgeleverd

• 17 oktober 2018
  • 15 reacties
  • 183 keer bekeken

Beste

Op 19-09-2018 heb ik een upgrade besteld van standaard internet naar DSL Internet maar mijn internet heeft nog steeds dezelfde snelheid als hiervoor.

De beloofde opleverdatum kon het nog niet aangepast worden dit kwam door de centrale.
En op 20-09-2018 heb ik een mail gehad dat het 8-10-2018 opgeleverd zou worden maar mij internet is nog steeds hetzelfde

Op 10-10-2018 contact gehad via Telfort chat en werknemer Daniel gaf aan dat als het na Vrijdag nog niet was veranderd ik maar weer contact moest opnemen met Telfort. Hierbij

Chat met telfort medewerker
Daniël (2:08:32 PM):Welkom bij Telfort chat! Mijn naam is Daniël, ik lees je bericht even door, heb je
een moment voor mij?
Jij (2:09:07 PM):Graag zou ik willen weten wanneer ik snel internet heb
Jij (2:09:20 PM):Die ik paar weken geleden h3b besteld
Jij (2:09:39 PM):Heb mijn abonnement gewijzigd van standaard naar snel
Daniël (2:09:44 PM):Hallo Galied
Daniël (2:10:10 PM):ah ok! Ik kijk het zo even voor je na. Heb je voor mij de contractnaam,
geboortedatum en laatste 3 cijfers van de iban ter verificatie?
Jij (2:10:28 PM):********
Jij (2:10:37 PM):**********
Jij (2:10:42 PM):**********
Daniël (2:13:20 PM):dank je! Ik zie dat de aanvraag er in staat en wordt momenteel uitgevoerd. Mocht
de snelheid vrijdag nog niet verhoogd zijn? Laat het ons even weten!
Jij (2:13:51 PM):Oke
Jij (2:14:06 PM):En wanneer kan ik dat zien op mijn telfort
Jij (2:14:32 PM):Dat ik dsl internet heb ipv wat er nu staat internet standaard
Jij (2:15:15 PM):Want op mijn Telfort zie ik daar niks van terug ook niet bij mijn bestellingen
Daniël (2:16:09 PM):klopt, dit krijg je te zien zodra alles van deze order volledig is afgerond.
Jij (2:16:59 PM):Oke prima
Jij (2:17:30 PM):Dan neem ik vrijdag wel weer contact op met jullie
Daniël (2:18:24 PM):is prima, houdt het nog even in de gaten! Heb je verder nog vragen?
Fabienne (2:29:19 PM):Welkom bij Telfort chat! Mijn naam is Fabienne, ik lees je bericht even door,
heb je een moment voor mij?
Fabienne (2:30:21 PM):Hi Galied, bedankt voor het wachten! Om wat voor bestelling van een paar
werken terug gaat het?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 23 oktober 2018, 13:14

Er is dus wel vooruitgang. Alleen de snelheid via de kabel blijft hangen op 77 Mbit/s zo ongeveer? Ik ben erg benieuwd of een nieuwe ronde kabel van maximaal 1,5 meter nog wat uitmaakt. Ik hoor het graag.
Bekijk reactie

15 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi galied, ik begrijp dat je wacht op een upgrade omtrent de extra snelheid. Deze lijkt alleen nog steeds niet doorgevoerd. Dat is natuurlijk erg balen. ik wil dan ook graag eens meekijken hoe dit precies zit. Ik heb hiervoor alleen geen gegevens. Zou je voor mij jouw forumprofiel zo volledig mogelijk willen invullen? Wil je hier een reactie achterlaten als je dat gedaan hebt? Dan ga ik voor je op onderzoek.
Ingevuld
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt galied, ik heb dan meteen ook even gekeken. Ik zie dat je 100/10 hebt aangevraagd. Ik zie ook dat de order is afgerond. Daarbij heb ik ook de verbinding even doorgemeten en ik zie dat er 100 Mbit/s binnenkomt op het modem. Dus alles ziet er goed uit. Ik begrijp echter dat je dit nog anders ervaart? Zo ja, heb je dan voor mij een screenshot van een speedtest die gemaakt is met een computer die rechtstreeks aangesloten is met een kabel op het modem en alle andere internet gebruikende apparaten uit.
Gisteren op dezelfde manier getest toen kwam ik niet hoger dan 40 mbps
nu ziet het er beter uit raar als jullie niks hebben gewijzigd ?

Reputatie 8
Badge +16
Op zich niet slecht... maar dit is wat ik op deze Speedtest haal met een 100/10 Mbps abonnement... er is dus nog ruimte voor verbetering...

Hoe kan ik het verbeteren
Reputatie 6
Badge +7
Goede (ronde) dsl kabel tussen modem en ISRA bv
Reputatie 8
Badge +11
Wat cobus zegt is een hele goede. En heb je het modem als een reset gegeven? En er staan verder ook geen downloadprogramma's op de achtergrond te draaien? De pc is al eens herstart? Ik ben benieuwd.
Reputatie 8
Badge +19
TV aan op een HD-zender..?
Scheelt ook weer 8 Mbps...
ik zal dat nog eens proberen de modem te resetten en eenz kijken voor een beter kabel
de rest is nvt
Reputatie 8
Badge +11
Hou je ons op de hoogte?
yes mr
Reputatie 8
Badge +11
Ik ben erg benieuwd galied. Zie je al verbetering?
na een modem reset is de snelheid via kabel getest nog hetzelfde
de snelheid via wifi getest is wel verbeterd van 40 mbps naar 60 mbps

kabel nog niet gekocht
Reputatie 8
Badge +11
Er is dus wel vooruitgang. Alleen de snelheid via de kabel blijft hangen op 77 Mbit/s zo ongeveer? Ik ben erg benieuwd of een nieuwe ronde kabel van maximaal 1,5 meter nog wat uitmaakt. Ik hoor het graag.

Reageer