beantwoord

16 Mb snelheid in plaats van 96 Mb

• 28 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 142 keer bekeken

Hallo iedereen 

Zelfde probleem heb ik ook .

Beloven dat ik 96 mb zou halen en maar 16 krijgen .

Extra geld betalen voor snel internet die je niet krijg 

Ik wil dat deze probleem opgelost wordt .

Admin: Gegevens verplaatst naar je profiel i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 30 oktober 2020, 08:48

Hallo @AhmetSener, het forum is openbaar en voor alle bezoekers zichtbaar. Daarom raad ik je aan om voorzichtig te zijn met jouw privégegevens, en om deze niet openbaar in je berichten te plaatsen. Ik heb je privégegevens uit je berichten verwijderd om je privacy te beschermen.

Het Telfort Forum gaat na dit weekend sluiten in verband met de samengang met KPN. Daarom ben je nu van harte welkom bij de klantenservice van KPN en op het KPN Forum. Ik raad je aan om via een van deze wegen contact te zoeken, mijn collega's helpen je dan verder om de internetsnelheid na te kijken en een oplossing te zoeken.

Bekijk reactie

3 reacties

Hallo @AhmetSener , als je reeds gemigreerd bent naar KPN kun je beter bij KPN die vraag stellen, in het KPN-forum of gratis bellen met 0800 0402.

Ben je nog Telfort-klant vul dan s.v.p. in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer in dan komt een moderator er op terug.

Admin: Privégegevens verwijderd i.v.m. privacy, het forum is openbaar en voor alle bezoekers zichtbaar

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @AhmetSener, het forum is openbaar en voor alle bezoekers zichtbaar. Daarom raad ik je aan om voorzichtig te zijn met jouw privégegevens, en om deze niet openbaar in je berichten te plaatsen. Ik heb je privégegevens uit je berichten verwijderd om je privacy te beschermen.

Het Telfort Forum gaat na dit weekend sluiten in verband met de samengang met KPN. Daarom ben je nu van harte welkom bij de klantenservice van KPN en op het KPN Forum. Ik raad je aan om via een van deze wegen contact te zoeken, mijn collega's helpen je dan verder om de internetsnelheid na te kijken en een oplossing te zoeken.

Reageer