beantwoord

Ziggo Sport dubbel berekend

• 26 januari 2020
  • 1 reactie
  • 163 keer bekeken

Reputatie 1

Goedendag

Ik heb in de maand december het Ziggo Sport Totaal pakket aangezet.voor de WK Handbal Dames. Omdat ik alleen tijdens dit evenement hiervan gebruik wou maken en om extra kosten te voorkomen had ik bedacht om na 3 dagen het pakket weer uit te zetten. Ik was in de veronderstelling dat ik toch een betalingsverplichting aan was gegaan van €14,95 per maand en het pakket automatisch een maand zou doorlopen.

Maar het blijkt dus dat het pakket dan ook direct stopt, dus ik heb het direct maar weer aan gezet. Nu zijn op de factuur van december 2 keer €14,95 aan kosten in rekening gebracht en heeft er op de factuur van januari wel een kleine verrekening plaatsgevonden, maar als ik alles bij elkaar optel en aftrek , heb ik voor die periode Ziggo Sport gewoon teveel betaald

Zou iemand dit na willen kijken

Alvast dank

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 29 januari 2020, 08:39

Goedemorgen @teuntje67, ik snap wel dat je het pakket opnieuw aangezet hebt toen je merkte dat het meteen stopgezet was. Het is dan natuurlijk niet de bedoeling dat je twee keer in een maand voor hetzelfde zenderpakket betaalt. Goed dat je het laat weten, ik help je graag om dit op te lossen.

Fijn dat je gegevens al in je profiel staan, ik heb ze erbij gepakt. Ik zie wat je bedoelt. Er zijn wel verrekeningen gedaan, maar je hebt uiteindelijk toch meer dan één keer voor Ziggo Sport betaalt. Dat is natuurlijk niet nodig, daarom vergoed ik één keer het bedrag van het zenderpakket. Dit wordt verrekend op de komende factuur als deze bijna klaar staat, of je ontvangt hiervan een tussentijdse factuur. In het laatste geval ontvang je de factuur binnen 5 werkdagen, en wordt het bedrag daarna binnen 10 werkdagen op je rekening bijgeschreven.

Mocht je nog vragen hebben, dan weet je me te vinden :slight_smile:

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @teuntje67, ik snap wel dat je het pakket opnieuw aangezet hebt toen je merkte dat het meteen stopgezet was. Het is dan natuurlijk niet de bedoeling dat je twee keer in een maand voor hetzelfde zenderpakket betaalt. Goed dat je het laat weten, ik help je graag om dit op te lossen.

Fijn dat je gegevens al in je profiel staan, ik heb ze erbij gepakt. Ik zie wat je bedoelt. Er zijn wel verrekeningen gedaan, maar je hebt uiteindelijk toch meer dan één keer voor Ziggo Sport betaalt. Dat is natuurlijk niet nodig, daarom vergoed ik één keer het bedrag van het zenderpakket. Dit wordt verrekend op de komende factuur als deze bijna klaar staat, of je ontvangt hiervan een tussentijdse factuur. In het laatste geval ontvang je de factuur binnen 5 werkdagen, en wordt het bedrag daarna binnen 10 werkdagen op je rekening bijgeschreven.

Mocht je nog vragen hebben, dan weet je me te vinden :slight_smile:

Reageer