Zeer slechte communicatie Telfort Mobiel

  • 27 juni 2012
  • 1 reactie
  • 1823 keer bekeken

Bij de Phonehouse heb ik op 17 april 2012 een abonnement afgesloten. Door een fout op hun website hebben ze de bestelling niet uitgeleverd maar ook niet doorgegeven aan Telfort als zodoende geannuleerd.
Nu doet het feit zich voor dat ik gewoon facturen krijg terwijl ik geen mobiele dienst van jullie afneem.
Inmiddels heb ik al gesproken met Carmen Kroos (helpdesk) en die zou zorgen dat alles netjes afgehandeld zou worden.
Vervolgens kreeg ik een 2 weken later een herinnering waarop ik weer met jullie gebeld heb en een medewerker van de helpdesk zei dat ik die brief als niet verstuurd kon beschouwen omdat er niets in het systeem stond.
Vervolgens krijg ik een aanmaning terwijl ik dacht alles afgehandeld te hebben.
Wederom gebeld met Telfort afdeling incasso en daar heb ik gesproken met Pieter Broer.
Hij heeft in het systeem gekeken en vond het ook heel raar want daar sta ik niet eens in.
Inmiddels is het eind Juni en wat schept de verbazing, krijg ik als klap op de vuurpijl ook nog eens een brief van stichting preventel en ook nog eens een brief erachteraan betreft incasso TERWIJL IK NIETS AFNEEM BIJ TELFORT!!!!
Mijn geduld is nu echt op aan het raken en ik ga dan zo ook wederom aan de telefoon hangen om ze eens goed de les te lezen.
Krijgen van mij Max 5 dagen om alles recht te trekken dus: geen melding preventel en briefen, aanmaningen en de hele ratteplan!!!
Zo niet span ik een rechtzaak aan namens smaad en diefstal!!!!
Helemaal klaar mee!!!

Met GEEN vriendelijke groet,

Gerald ter Veen
klantnummer:4929827 (<- niet bekent volgens Telfort!!)

1 reactie

Badge
Mijn oprechte excuses voor het ongemak, graag ben ik u hierbij van dienst. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar zodat ik dit kan laten uitzoeken.

Laïla

Reageer