beantwoord

Wijziging rekeningnummer

• 4 december 2015
  • 3 reacties
  • 492 keer bekeken

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem. Vier maanden geleden ben ik van bank veranderd.

Drie maanden geleden heb ik bij MijnTelfort een wijziging van rekeningnummer doorgegeven, maar hier was niet mogelijk om een IBAN-nummer in te vullen, slechts een ouderwetse Nederlandse rekeningnummer.

Vervolgens probeert Telfort geld af te schrijven van een niet bestaande rekeningnummer bij de Rabobank, terwijl mijn nieuwe rekening bij de Triodos bank zit.

Heb hierover in oktober gebeld en het zou aangepast worden. Desondanks in november een bericht van mislukte betaling gekregen.

In november een mailtje gestuurd en kreeg een antwoord terug dat het aangepast zou worden. Desondanks in december weer een bericht van mislukte betaling.

Heb geen idee wat ik nou moet doen, moet weer handmatig betalen.

Is Telfort uberhaupt in staat om rekeningwijzigingen door te geven?

Mvg
Bryan Lougheed
icon

Beste antwoord door Stephen 11 december 2015, 11:51

Beste Bryan, je rekeningnummer is nu gewijzigd. Er was helaas een taakje blijven hangen waardoor de wijziging niet werd doorgevoerd. Vanaf januari zullen je facturen automatisch worden geïncasseerd. Mocht dit niet het geval zijn (waar ik niet van uit ga. :)) dan verneem ik dit graag van je in een privébericht.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Bryan, wat vervelend het wijzigingen van je rekeningnummer niet succesvol is doorgevoerd. Ik ontvang graag jouw naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan voor jou op zoek naar een oplossing.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Bryan, je rekeningnummer is nu gewijzigd. Er was helaas een taakje blijven hangen waardoor de wijziging niet werd doorgevoerd. Vanaf januari zullen je facturen automatisch worden geïncasseerd. Mocht dit niet het geval zijn (waar ik niet van uit ga. :)) dan verneem ik dit graag van je in een privébericht.
Hoi Stephen,

Ok, bedankt voor het uitzoeken! Prettig weekend.

Bryan