beantwoord

Wijziging incasso Telfort mobiel

Goedenavond,

Ik zou graag de incassodatum willen wijzigen van mijn telfort mobiel. Is dit mogelijk?
icon

Beste antwoord door mandy 18 februari 2019, 07:50

Incasso datum mobiel kan je niet aanpassen.

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Goedenavond,

Ik zou graag de incassodatum willen wijzigen van mijn telfort mobiel. Is dit mogelijk?

Hallo @HurkensMF ,
kijk eens in MijnTelfort, rubriek mobiel etc, daar kun je de incassodatum aanpassen.

Goedenavond,

Hallo @HurkensMF ,
kijk eens in MijnTelfort, rubriek mobiel etc, daar kun je de incassodatum aanpassen.

Dank voor de tip. Gek genoeg zie ik dat dit alleen bij Telfort thuis kan.
Reputatie 7
Badge +2

Goedenavond,

Hallo @HurkensMF ,

Dank voor de tip. Gek genoeg zie ik dat dit alleen bij Telfort thuis kan.

Hallo @HurkensMF , dan misschien morgen even bellen of chatten met Telfort.
Reputatie 7
Badge +2
Hallo @mandy en @HurkensMF
inderdaad, weer wat geleerd.☺
Ik denk dat je dan gewoon even met Telfort moet overleggen wat de (on)mogelijkheden zijn.
Geeft niet JanD.
Persoonlijk vind ik het ook vreemd dat het niet aangepast kan worden.
Wat ik ook vreemd vind is dat mijn abbo begint op de 4-de en afgeschreven wordt rond de 14-de.
Dit klopt dan ergens ook niet.
Reputatie 8
Badge +11
Traag systeem hè. Heeft bijna 10 dagen nodig voor de berekening 😁
Reputatie 8
Badge +10
Hallo @HurkensMF, welkom op het Telfort forum. Het wijzigen van de incassodatum is inderdaad helaas niet mogelijk bij mobiele abonnementen zoals mandy aangeeft. Voor het Thuis abonnement kan dit wel zoals je in de Mijn Telfort had gezien.

Wat ik ook vreemd vind is dat mijn abbo begint op de 4-de en afgeschreven wordt rond de 14-de.
Dit klopt dan ergens ook niet.

Er zit een verschil tussen de factuurdatum en de incassodatum inderdaad, de daadwerkelijke incasso (afschrijving) vindt ongeveer een week na het versturen van de factuur plaats. Daardoor kan daar een verschil in zitten.
Er zitten meestal meer dagen tussen dan één week, maar dank je wel voor de uitleg Jasper.

Reageer