beantwoord

Wijzigen incassodatum levert niet gewenste resultaat

Mijn incasso datum was de 7e en ik dacht dat het beter uit zou komen waneer dit de 25e was, maar dat was eigenlijk toch een vergissing. Ik bedacht me dat het toch beter de incasso datum op de 7e hield. Dus ik bellen en wat bleek toen dat het pas na een maand opnieuw veranderd kon worden. Wat zou betekenen dat ik dus de rekening de 7e moet betalen, daarna de 24e weer moet betalen en het daar weer op terug kan veranderen naar de 7e. Wat zal resulteren dat ik 3x moet betalen van de 7e t/m de 7e daarop. Ik vraag me dan dus af of ze denken dat ik dom ben?! Of dat ze denken dat zij heel slim zijn?! Ik kan wel vertellen dat ik van heeeeel tevreden naar woedend en vreselijk ontevreden ben gegaan. Kan me niet voorstellen dat Telfort dit als doelstelling heeft?! Ik vroeg daarom af of ik dan mijn abbonement opzeggen kon?! Wat ik eigenlijk helemaal niet wil aangezien ik een trouwe klant ben en alles bij TELFORT afneem en in het verleden dus met plezier. Dus mocht iemand mee lezen die er werkt en die mij vertellen kan hoe het zit? Of ze denken dat ik dom ben of hun heel erg slim?! Ik zou dit graag nader uitgelegd krijgen? Dan kan ik dit mee wegen in mijn besluit hoe verder te gaan?!

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 11 februari 2019, 20:33

Hoi Patrickv, ik lees dat je jouw incassodatum hebt veranderd. Dit zou beter uitkomen, maar dat blijkt toch niet het geval. Nu heb je dat weer terug veranderd en nu moet je betaal je de eerste drie maanden van de 7e tot de 7e en dan pas weer de 25e?

Het klopt in ieder geval dat je de incassodatum maar een keer per maand kan wijzigen.

In ieder geval wil ik graag eens meekijken zodat ik het beter kan verklaren, want het is zeker niet de bedoeling dat je ontevreden bent. Ik wil dan ook graag duidelijkheid scheppen. Ik vermoed in ieder geval dat het komt dat op het moment dat je het terug gewijzigd hebt dat toen de nieuwe factuur al klaar stond. Zoals gezegd wil ik graag meekijken zodat ik er meer duidelijkheid over kan scheppen.

Zou je voor mij jouw Forumprofiel willen voorzien van jouw postcode + huisnummer, naam van de contractant, geboortedatum en laatste drie cijfers van het IBAN? Dit mag ook onder het kopje Extra informatie, alleen voor ons zichtbaar. Wil je hier een reactie achterlaten als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik met je mee.

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +9
Hoi Patrickv, ik lees dat je jouw incassodatum hebt veranderd. Dit zou beter uitkomen, maar dat blijkt toch niet het geval. Nu heb je dat weer terug veranderd en nu moet je betaal je de eerste drie maanden van de 7e tot de 7e en dan pas weer de 25e?

Het klopt in ieder geval dat je de incassodatum maar een keer per maand kan wijzigen.

In ieder geval wil ik graag eens meekijken zodat ik het beter kan verklaren, want het is zeker niet de bedoeling dat je ontevreden bent. Ik wil dan ook graag duidelijkheid scheppen. Ik vermoed in ieder geval dat het komt dat op het moment dat je het terug gewijzigd hebt dat toen de nieuwe factuur al klaar stond. Zoals gezegd wil ik graag meekijken zodat ik er meer duidelijkheid over kan scheppen.

Zou je voor mij jouw Forumprofiel willen voorzien van jouw postcode + huisnummer, naam van de contractant, geboortedatum en laatste drie cijfers van het IBAN? Dit mag ook onder het kopje Extra informatie, alleen voor ons zichtbaar. Wil je hier een reactie achterlaten als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik met je mee.

Reageer