Wel een bundel, toch exra kosten??

• 26 juni 2012
  • 0 reacties
  • 1823 keer bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb al jaren een telfort 100 abo, maar dat werd te krap, dus heb ik mijn abo omgezet naar 300 minuten, onder de nieuwe voorwaarden. Ik kan nu dus mijn niet gebruikte minuten niet meer meenemen, erg jammer.
15 juni kreeg ik nog belminuten voor mijn oude abo bijgeschreven en vanaf 19 juni ging het nieuwe lopen.
Gisteren keek ik naar de Belstatus en wat schetst mijn verbazing? Ik heb voor 2 euro buiten mijn bunde gebeld..
Op het overzicht staan voor de periode 15 t/m 19 juni alle gesprekken dubbel vermeld, en om een of andere reden staan er bij 4 gesprekken (3 naar een mobiel nummer en 1 naar een vast nummer, gewoon van particulieren) bedragen vermeld. Samen geen 2 euro overigens, maar er zullen wel weer ergens extra kosten zitten.
Ik mag toch aannemen dat ik die kosten niet hoef te betalen? UIteindelijk had ik vanaf 15 juni gewoon beltegoed......
Het feit dat het te betalen abonnementsbedrag niet klopt, zal wel liggen aan de overgang van het ene naar de andere abonnement, maar dat moet je dan ook maar weer in de gaten houden, om te kijken of dat wel goed gecorrigeerd wordt.

Groet, Petuut

Opgelost. Ik heb die eerste paar dagen maar heel weinig beltegoed gehad, omdat het zo'n kort stukje abo was, daar ben ik overheen gegaan, dus bijbetalen.. Alleen jammer dat dat niet te zien was bij Belstatus, daar stond (alleen heb ik daar geen printje van gemaakt) dat ik 100 minuten tot 19 juni en 300 minuten vanaf 19 juni zou krijgen.
Blijkbaar waren het er maar 13 tot 19 juni, want de minuten daarna zijn inrekening gebracht, op zich logisch, want dat is een evenredig deel.
Wat ik wel jammer vind, is dat mijn nieuwe bundel niet gewoon meteen ingegaan was de 15e. Ik had de verlenging 6 dagen voor het aflopen van mijn oude bundel/abo aangevraagd (9 juni dus), maar het duurde 10 dagen voordat die geactiveerd kon worden, met dus nu dat gedoe met 13 minuten uit de ene bundel en 260 minuten van de andere, teveel gebeld in de oude bundel, waardoor ik 2 euro bij moet betalen, wat zo'n beetje de helft van mijn oude abo is.....

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer