beantwoord

Wel betaald, geen internet

• 16 juli 2019
  • 5 reacties
  • 116 keer bekeken

Meldingspagina werkt niet
Staan geen facturen open; toch is internet nog steeds afgesloten
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 17 juli 2019, 12:16

Ik begrijp heel goed dat je baalt. Is het inderdaad weggeklikt. Dit zou ook meteen weer actief moeten zijn, maar dat blijkt niet het geval. Hier zijn wat problemen mee helaas, excuses voor het ongemak. Ik wil je vragen om het vandaag nog even af te wachten. Is het aan het begin van de avond nog steeds zo, laat het even weten.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Als je niet via de betaal link van Telfort hebt betaald dan kan het tot 5 werkdagen duren voordat je weer bent aangesloten
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Viccc ,
2x een topic openen met hetzelfde onderwerp is niet zinvol, geeft alleen maar verwarring en je wordt er niet sneller mee geholpen.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Viccc, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je geen diensten hebt, terwijl er geen facturen meer openstaan. Toch zie je de waarschuwingspagina begrijp ik. Nu wilde ik even meekijken, maar ik mis nog wat gegevens. Zou jouw Forumprofiel willen voorzien in ieder geval nog jouw huisnummer en de naam van de contractant. Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je kijken.

Het tweede topic is inderdaad een beetje overbodig, deze heb ik dan ook verwijderd.
Hallo
Na vandaag 5x hetzelfde te hebben besproken, en 'een half uurtje' ' het einde van de middag' of om 20.00uur 'gegarandeert 3 uurtjes' te hebben gewacht (slim om 20.00 zeggen ff 3 uur wachtten zodat klantenservice dicht is) nog steeds geen internet
Steeds word hetzelfde herhaald ' ik haal de pagina NU weg HANDMATIG, het probleem is zo OPGELOST maar voorlopig helaas geen resultaat. Ik kan op geen enkele manier hoe dan ook op internet
Reset op alle manieren talloze keren herhaald
digitale tv werkt nog wel via de modem

Admin: nieuwe topic samengevoegd met je al bestaande topic
Reputatie 8
Badge +11
Ik begrijp heel goed dat je baalt. Is het inderdaad weggeklikt. Dit zou ook meteen weer actief moeten zijn, maar dat blijkt niet het geval. Hier zijn wat problemen mee helaas, excuses voor het ongemak. Ik wil je vragen om het vandaag nog even af te wachten. Is het aan het begin van de avond nog steeds zo, laat het even weten.

Reageer