Web-mail facturen downloaden

• 25 januari 2017
  • 16 reacties
  • 439 keer bekeken

Badge
Web-mail facturen kan ik niet downloaden. In Mijn Telfort staan ze niet.

16 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi Joke,

Bedankt voor het aanmaken van een topic.

Kun je aangeven van welke dienst je graag de factuur zou willen zien? In Mijn Telfort horen deze zichtbaar én downloadbaar te zijn. Mocht je ze daar niet kunnen vinden, kun je dan aangeven wat je wél ziet staan?

Ik help je graag!
Badge
Hi Joke,

Bedankt voor het aanmaken van een topic.

Kun je aangeven van welke dienst je graag de factuur zou willen zien? In Mijn Telfort horen deze zichtbaar én downloadbaar te zijn. Mocht je ze daar niet kunnen vinden, kun je dan aangeven wat je wél ziet staan?

Ik help je graag!

Ik heb een Web-mail abonnement, kosten 4 euro per maand. Die worden automatisch afgeschreven. Ik krijg hier netjes elke maand een mail van, met een linkje naar de rekening. Maar als ik dan inlog in Mijn Telfort dan staat er geen rekening die ik kan downloaden. Ook geen oude rekeniingen. Veld is helemaal leeg.

gr. Joke
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Joke,

Helder. Er zijn wat problemen wat het inzichtelijk krijgen van de facturen in Mijn Telfort. Naar verwachting worden deze problemen weggenomen door een oplossing die deze week wordt uitgerold. Wil je het begin volgende week nog eens proberen alsjeblieft?

Mocht het dan alsnog niet lekker gaan, laat het me dan weten. Ik help je dan verder.
Badge
Hoi Joke,

Helder. Er zijn wat problemen wat het inzichtelijk krijgen van de facturen in Mijn Telfort. Naar verwachting worden deze problemen weggenomen door een oplossing die deze week wordt uitgerold. Wil je het begin volgende week nog eens proberen alsjeblieft?

Mocht het dan alsnog niet lekker gaan, laat het me dan weten. Ik help je dan verder.

Dank voor je reactie. Ga binnenkort kijken of ik al facturen zie staan.
groeten Joke Krul
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Joke,

Top! Ik ben zeer benieuwd. 🙂
Web-mail facturen kan ik niet downloaden. In Mijn Telfort staan ze niet.

Dat heb ik al sinds november en er wordt niks aan gedaan, ook niet na 3 keer bellen! Schandalig!
Hoi Joke,

groeten Joke Krul

Ik hoor dat al sinds november.......en elke keer als ik bel "wordt er aan gewerkt en zal het binnen 5 werkdagen opgelost zijn"......dus niet!
Badge
Hoi Joke,

Wat ik ook nog wil toevoegen is dat ik het klantonvriendelijk vind dat wanneer je een mail krijgt dat je factuur klaar staat, ik betaal automatisch, je opnieuw moet inloggen. Je hebt immers al ingelogd om deze mail te kunnen lezen. Waarom niet zoals het voorheen was de factuur aan deze mail hangen als bijlage?
Joke Krul schilder/tekenlessen te Delft
groeten Joke Krul
Badge
NOG STEEDS GEEN WEB-MAIL FACTUREN OP MIJN TELFORT 08.02.17
Als ik klik op Ga naar facturen, is het volgende menu leeg / tekst over betalen via Ideal... maar het gaat via automatisch incasso!
Hoi Michael,

Hoe staat het met de uitrol van de oplossing die je vier maanden geleden verwachtte? Ik weet niet of het inmiddels voor jokekrul is opgelost, maar ik krijg de facturen ook niet in beeld. Als ik naar Mijn Telfort > Thuis > Abonnement ga, dan staat er onder Pakket E-mail basis een rare template tag {{$ctrl.title}} in beeld, dus sowieso zit daar een bug in jullie code. Ook onder Mijn Telfort > Thuis > Mijn gegevens worden mijn gegevens niet (meer) weergegeven, alles is blanco. Er is duidelijk iets kapot. Het overzicht onder Mijn Telfort > Thuis > Factuur is leeg.

Geprobeerd in Chrome en Firefox.

Groeten,
Remon
Reputatie 8
Badge +2
Hi Remon, het incident is voor jokekrul vermoedelijk al opgelost. Hoewel ik helaas geen terugkoppeling heb gekregen. Wil je een screenshot delen met het scherm dat je ziet? Ik zal dit dan doorgeven aan de ontwikkelaars. Mijn dank voor je scherpe blik en aanhoudende geduld. 🙂
Hoi Michael,

Bij deze vier screenshots van de Mijn Telfort - Thuis overzichtspagina en de pagina's Abonnement, Factuur en Mijn gegevens. Ter verduidelijking: ik heb de header en footer van elke pagina weggeknipt maar ik heb geen (prive)gegevens uitgegumd. Ik krijg ze namelijk zelf ook niet in beeld :)

In tegenstelling tot wat de screenshots suggereren, is mijn E-mail basis pakket niet op 13 januari 2017 verlopen (e-mail doet het nog steeds) en is de automatische incasso elke maand ontzettend goed gelukt.

Laat me weten of de ontwikkelaars hier iets mee kunnen of dat ze meer informatie nodig hebben.

Groeten,
Remon
Reputatie 8
Badge +2
Hi rahuijts, dank voor de screenshots. Ik wil dit graag voor je aanmelden, maar daar heb ik je gegevens voor nodig. Ik was in de veronderstelling dat ik deze al had, sorry daarvoor. Wil je je postcode, huisnummer, e-mailadres en laatste drie cijfers van je IBAN naar mij sturen in een privébericht? Ik pak het dan verder op voor je.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi rahuijts, dank voor je bericht. Ik heb mijn collega's ingelicht en gaan zich buigen over dit probleem. Ga ervan uit dat ik hier volgende week een terugkoppeling over krijg. Ik trek dan direct aan de bel.
Hoi Michael,

Ondanks het aanleveren van screenshots, beschrijvingen van de problemen en mijn gegevens, lijkt er weinig veranderd te zijn en is er nog geen terugkoppeling geweest. Inmiddels zijn we weer een maand verder dus weer een factuur die ik niet kan bekijken. Dit is allemaal niet zo netjes.

Kun je jouw collega's nog eens vragen wanneer dit opgelost is? Als dat niet op korte termijn is, zou ik graag de facturen vanaf mei 2017 per post willen ontvangen.

Groeten,
Remon
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Remon, dank voor het wederom onder de aandacht brengen van dit probleem. Ik weet dat het een lastig op te lossen probleem is, vandaar dat duidelijkheid op zich laat wachten. Mijn excuses dat ik dit niet eerder heb medegedeeld. Zojuist heb ik een reminder gestuurd naar mijn collega. Kun je aangeven in 'n privébericht naar welk adres de facturen gestuurd mogen? Ik zal dit dan alvast voor je in gang zetten.

Reageer