beantwoord

Wat kost een schermreparatie

• 3 maart 2016
  • 1 reactie
  • 894 keer bekeken

Hallo,

Even een vraagje.. mijn scherm is namenlijk kapot en ik ben niet verzekerd! Doet telfort blijkbaar niet meer.. nou is de vraag ik heb het bonnentje nog dus mijn gerantie bewijs.. nu vraag ik me toch af als ik het wil laten maken hoeveel zou er dan in rekening gebracht worden. Want je kunt niet online reparatie aanvragen wat best raar is
icon

Beste antwoord door Christy 4 maart 2016, 12:05

Hoi Lidyanna, welkom op het forum. Wat balen dat het scherm van jouw toestel kapot is! Vaak komt dit door val, druk- of stootschade. Dit valt niet onder de garantie. Als je het toestel opgeeft voor reparatie zal het dus ook buiten de garantie gemaakt worden. Hoeveel de kosten hiervan zijn, kan ik je helaas niet zeggen. Dit hangt van het toestel en de schade af. Wel sturen we je voor de reparatie een prijsopgave.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1
Hoi Lidyanna, welkom op het forum. Wat balen dat het scherm van jouw toestel kapot is! Vaak komt dit door val, druk- of stootschade. Dit valt niet onder de garantie. Als je het toestel opgeeft voor reparatie zal het dus ook buiten de garantie gemaakt worden. Hoeveel de kosten hiervan zijn, kan ik je helaas niet zeggen. Dit hangt van het toestel en de schade af. Wel sturen we je voor de reparatie een prijsopgave.

Reageer