Wat is dit ?? op mijn rekening??

• 28 mei 2013
  • 2 reacties
  • 1874 keer bekeken

Badge
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Beste Webcrew,

Vandaag stond mijn factuur klaar en al afgeschreven.

x  HBO pakket wat ik twee maanden gratis kon proberen en al stopgezet had stond gefactureerd
x  Plus pakket wat ik drie maanden gratis kon proberen en al stopgezet had stond gefactureerd
x  Een film die in het lijstje met gratis films stond was gefactureerd

Vandaag Telfort Helpdesk gebeld, en die geeft aan dat ze niets voor me kunnen doen en dat het waarschijnlijk volgende maand wel verrekend word.

Dan zegt het filmpje van telfort op tv toch wat anders, elke maand een vaste prijs en geen verrassingen. Nou vond dit toch wel een verrassing.

Webcrew gaarne aandacht voor dit en aub direct terug draaien, vind deze gang van zaken ongehoord.

Mvg Jan 

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Dag JBR,

Facturen worden door Telfort al op de 15e van iedere maand gemaakt.
Wijzigingen die jij doet na die datum worden niet meer meegenomen op de factuur van die maand maar worden een maand later netjes gecrediteerd op je factuur.
Dit speciaal voor jouw eerder terug draaien zal door Telfort niet worden gedaan.
Gewoon geduld hebben en volgende maand wordt het rechtgetrokken.
Badge +2
Beste Webcrew,

Vandaag stond mijn factuur klaar en al afgeschreven.

x  HBO pakket wat ik twee maanden gratis kon proberen en al stopgezet had stond gefactureerd
x  Plus pakket wat ik drie maanden gratis kon proberen en al stopgezet had stond gefactureerd
x  Een film die in het lijstje met gratis films stond was gefactureerd

Vandaag Telfort Helpdesk gebeld, en die geeft aan dat ze niets voor me kunnen doen en dat het waarschijnlijk volgende maand wel verrekend word.

Dan zegt het filmpje van telfort op tv toch wat anders, elke maand een vaste prijs en geen verrassingen. Nou vond dit toch wel een verrassing.

Webcrew gaarne aandacht voor dit en aub direct terug draaien, vind deze gang van zaken ongehoord.

Mvg Jan 

Die film die berekend wordt zou ik wel bijzonder vinden.
Welke film was dit, en was dit wel in de 'gratis' periode?

Reageer