vraag

Wat doet Telfort met die extra cent?

• 8 juli 2014
  • 6 reacties
  • 656 keer bekeken

Vorig jaar heb ik mijn abo verlengd met 2 jaar voor 16,00 euro per maand.. Elke maand wordt er 16,01 euro afgeschreven. Nu blijkt dat dit niet alleen bij mij is, maar ook mijn neef en bij een collega die een abo heft van 15,00 euro wordt 15,01 euro in rekening gebracht. Als Telfort dit bij alle abo's doet, kan dit Telfort een aardig bedrag opleveren.
Naar welke rekening verdwijnt deze cent?

Groet,
Jan

6 reacties

Badge +2
Dit gebeurt ongetwijfeld niet bij elke klant. De klantenservice kan dat afrondingsverschil ongetwijfeld voor je corrigeren...
Badge
@Jan54,

Vervelend dat er meer in rekening wordt gebracht dan is afgesproken. Ik laat dit graag verder voor jou uitzoeken. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla
@Laila,

Ik heb mijn gegevens gestuurd. Het gaat mij overigens niet om het geld, maar om het feit dat dit kennelijk een structurele fout is omdat het vaker voorkomt.

Jan
Badge
@Jan54,

Ik snap jou volkomen, hoort ook niet zo te zijn. Het wordt uitgezocht, ik heb jou een privébericht gestuurd.

Laïla
Reputatie 6
Badge +7
Dit gebeurt helaas wel bij bijna iedere klant want heeft met afrondingen te maken ik heb in een keer het geld terug gekregen op 2 abbo's dit is dus geen uitzondering.
@Laila,

Na mijn antwoord op het privebericht heb ik niets meer vernomen.

Jan

Reageer