beantwoord

Wacht al 4 dagen op heraansluiting

• 27 november 2019
  • 8 reacties
  • 122 keer bekeken

Goedemiddag ik wacht al vier dagen om her aansluiting wat een drama en word ook gedwongen om mijn opzegging te stoppen anders krijgt ik geen internet ik snap het niet meer bedankt KPN

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 28 november 2019, 13:41

Ik zie inderdaad dat je al een tijd wacht op de her-aansluiting. Dit lijkt niet goed te gaan, alleen waarom? Hier heb je al meerdere verhalen over gehoord. Ik heb daarom even contact gezocht met de financiële afdeling. De her-aansluiting is helaas tot 2 keer toe misgelopen en lijkt nu helemaal geblokkeerd te worden door de opzegging. Ik heb daarom de afdeling opzeggingen gevraagd om naar de situatie te kijken en het verder uit te zoeken. Ze zullen binnen 1 werkdag contact met je opnemen.  

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +11

@BOSS50

Het wordt er niet overzichtelijker op als je verdergaat in andermans topic dat ook nog eens maanden oud is.

Je eigen topic vind je hier:

https://forum.telfort.nl/factuur-337/wacht-al-4-dagen-op-heraansluiting-85355

Admin: reactie mee verplaatst naar het topic

Reputatie 8
Badge +11

Ik begrijp de frustratie ontzettend. Het heeft lang geduurd, toch is het eindelijk gelukt zie ik. De lijn werkt werkt en ook de tv is weer beschikbaar. 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @BOSS50, welkom hier op ons Forum. 

Ik lees dat je bent afgesloten. Nu begrijp ik dat je heel graag weer aangesloten wilt worden. Echter lijkt dit niet goed te gaan. Dat is flink balen. Nu wilde ik graag eens meekijken hoe de situatie ervoor staat. Nu is jouw klantnummer echter niet helemaal compleet dus ik kan je gegevens er niet bij pakken. Wil je jouw Forumprofiel voorzien van het volledige klantnummer of postcode + huisnummer? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Goedemiddag ik zou 22 -11-2019 aangesloten worden ik zit er nog steeds zonder internet wat poppenkast ik zou gebeld worden afgelopen donderdag niks ik heb zelf moeten bellen vrijdag om weer een mooi verhaal te horen nu snap ik er niks meer moet de president een goed keuring geven voor dat ik weer aangesloten wordt

Admin: reactie verplaatst naar je eigen topic

Ik heb net weer gebeld ik moet  tot vrijdag weer wachten dit slaat nergens meer op ik geeft  het op ik moet aan me hart denken 

Ik zie inderdaad dat je al een tijd wacht op de her-aansluiting. Dit lijkt niet goed te gaan, alleen waarom? Hier heb je al meerdere verhalen over gehoord. Ik heb daarom even contact gezocht met de financiële afdeling. De her-aansluiting is helaas tot 2 keer toe misgelopen en lijkt nu helemaal geblokkeerd te worden door de opzegging. Ik heb daarom de afdeling opzeggingen gevraagd om naar de situatie te kijken en het verder uit te zoeken. Ze zullen binnen 1 werkdag contact met je opnemen.  

Goedemiddag het is vandaag 2-12-2019 en nog geen internet

Ik wacht al zeven dagen voor heraansluiten goede service heeft KPN dit maakt ik voor het eerst ik heb ongeveer 7 mensen gesproken allemaal een ander verhaal ik word er ziek van 

Admin: reactie verplaatst naar je bestaande topic

Reputatie 8
Badge +11

Reageer