Waarom zijn mijn nummer's geblokkeerd ?

  • 31 mei 2012
  • 4 reacties
  • 1948 keer bekeken

Badge
Ik heb 2 abonnementen bij jullie en beide zijn per vandaag geblokkeerd,ik kan dus niet bellen en Internetten ,ik heb bij jullie al aangegeven dat bij mij ingbroken werd en dus het niet mogelijk om geld van mijn rekening weg te halen omdat ik mijn rekening geblokkeerd heb,in plaats een acceptgiro te sturen gaan jullie mijn nummers blokkeren


wat is dit voor een rare actie ?

4 reacties

Badge
kunnen jullie mij vertellen waarom ik niet kan bellen en internetten ?


heeft het te maken met een rekening die betaald moest worden ?


als dat zo is ,ik heb 1000 keer gebeld naar jullie klantenservice en jullie service is waardeloos ,ik heb aangegeven dat bij mij ingebroken werd en dat ik mijn rekening geblokkeerd heb,wat doen jullie ? ...gewoon lekker mij afsluiting


wat is dit voor rotzooi ?
Badge
krijg ik nog een antwoord ?
Badge
krijg ik nog een antwoord op mijn vraag ?
Badge +2
@MessiBarca,

Mocht u in de toekomst direct willen schakelen met Telfort, dan raad ik u aan te bellen naar onze Klantenservice. Natuurlijk vind ik het ook vervelend voor u dat beide aansluitingen zijn afgesloten. Uw gegevens zijn bekend. Er wordt voor u uitgezocht wat er aan de hand is. Bent u nog bereikbaar op de vaste lijn? Er wordt binnen 4 werkdagen contact met u gelegd.

Daphne

Reageer