beantwoord

Waarom staan er geen facturen meer in MijnTelfort?

  • 15 oktober 2019
  • 17 reacties
  • 402 keer bekeken

Bij mijn “Mobiel” krijg ik de tekst “Factuur \n Er zijn geen facturen beschikbaar.”

Bij “Thuis” krijg ik een lege tabel.

Wel krijg ik van jullie een email op 3 oktober met de melding dat de nieuwe factuur weer klaar staat.

Hier gaat duidelijk iets mis.

Ik gebruik Firefox (laatste versie) onder Windows 10, en blokkeer (tijdelijk) geen advertenties en scripts.

Graag zou ik toegang tot mijn facturen willen, zowel op mobiel als thuis.

Dank!

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 31 oktober 2019, 16:16

Is het gelukt @ikhaatweereenaparteusername? Ik ga er wel van uit aangezien ik geen reactie meer van je heb mogen ontvangen. 

Bekijk reactie

17 reacties

Omdat ik iets nakeek voor een issue in een ander topic, waarin een forumlid ook zijn facturen niet kon downloaden, ontdekte ook ik dat ik bij mobiel geen facturen ter beschikking had, ook niet uit het verleden.

P.S. Op het KPN forum lees ik berichten van gelijke strekking.

Het lijkt er op dat er toch structureel iets mis is met dit onderdeel van de administratie.

 

 

Zojuist gecheckt op een tablet met de chrome browser, bij Thuis zie ik gewoon facturen, ook bij Mobiel, kan ik gewoon de facturen downloaden.

 

 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @ikhaatweereenaparteusername, welkom hier.

Ik lees dat je geen facturn kan inzien in Mijn Telfort. Dat zou niet zo mogen zijn. Ik ben nu wel benieuwd of je ook een ander browser hebt getest? Zie je ze dan wel? En in de app? Als daar niets staat, dan gaat er duidelijk iets mis. Zou je screenshots daarvan willen sturen? Dan ga ik het melden bij de Technische Dienst. 

 

In de app voor mobiel kreeg ik gisteren ‘Oeps er is iets mis gegaan'.

Het verbruik en facturen waren niet te zien.

Het lijkt nu weer opgelost.

Nu staan ze er weer. Blijkbaar een storing aan jullie kant. Jammer dat je gebruikers je dat moeten vertellen en dat je dat zelf niet eens kan zien. Slechte zaak lijkt me...

Helaas, iets te voorbarig geantwoord.

Bij “mobiel” staan ze er weer, bij “thuis” nog steeds niet.

Zie screenshot.

Reputatie 8
Badge +11

Voor mobiel zijn ze er dus weer. Dat is fijn. Nu voor Thuis nog. Bleek er toch een kleine verstoring. Deze was mij niet bekend, ik heb geen andere meldingen gezien namelijk. In ieder geval heb ik melding gemaakt bij de Technische Dienst voor de facturen voor Thuis. Zodra ik hier een antwoord op heb, zal ik van mij laten horen. 

Reputatie 8
Badge +11

Ik heb een reactie mogen ontvangen. Het zou weer moeten werken. Ik hoor dan ook graag of de facturen in Mijn Telfort Thuis weer beschikbaar zijn. 

Helaas, zelfde resultaat, lege pagina,

Naast Firefox ook even Chrome gebruikt met zelfde resultaat.

Wat misschien nog relevant is, is dat als ik op “Thuis” klik (naast “Mobiel”), dat er dan de volgende tekst verschijnt:

“Heb je ook Telfort Thuis

Log hier in om je accounts samen te voegen:”

 

Dat doe ik niet (is al lang geleden gedaan, dus ergens staat bij jullie nog iets fout in het systeem sowieso), en als ik dan gewoon op “Facturen” klik, krijg ik die lege pagina.

Wellicht is dat de oorzaak van het probleem.

Wel stom dat die pagina gewoon opent dan.

Systeem werkt niet echt normaal in ieder geval…

 

Hopelijk kunnen jullie hier zo fixen.

Reputatie 8
Badge +11

Bedankt voor de verdere uitleg. Er lijkt dus meer aan de hand. Ik wil je toch vragen om het nog eens weer samen te voegen. Wordt het dan zichtbaar? Zo niet, dan ga ik het verder laten uitzoeken. Met deze informatie gaan de specialisten dit namelijk ook vragen. 

Ga ik doen. Ik vermoed dat dan toch óf nog niet gedaan is door mij (dacht van wel, maar misschien toch niet), óf fout is gegaan. Wel vreemd dat ik de pagina wel kan openen, maar misschien dat ik in het systeem tussen de twee werelden in zweef. Wel raar, zou natuurlijk niet moeten mogen, dat is duidelijk een ontwerpfout in jullie systeem dan.

Reputatie 8
Badge +11

Ik ben wel benieuwd of het gelukt is met het samenvoegen? Benieuwd of het dan goed gaat. Zo niet, dan ga ik het weer verder uitzoeken. 

nee, lukt niet, want ik kan nergens mijn “thuis” inloggegevens vinden.

blijkbaar zijn die ook een keer (ongemeld) veranderd door jullie, want op mijn username staat een telefoonnummer met alleen maar nullen geregistreed en een emailadres met @hotmail.com, wat ik nog nooit in mijn leven heb gebruikt.

weer een apart geval.

het lijkt wel alsof iemand me bewust aan het pesten is :)

ik bel morgen wel even naar de helpdesk, hopelijk kunnen die me hiermee helpen.

Reputatie 8
Badge +11

Klinkt alsof je geen account mee hebt. Vermoedelijk is het opgelost als je een nieuwe Mijn Telfort aanmaakt. Heeft mijn collega dat ook aangeraden?

Reputatie 8
Badge +11

Is het gelukt @ikhaatweereenaparteusername? Ik ga er wel van uit aangezien ik geen reactie meer van je heb mogen ontvangen. 

Laatst de helpdesk gebeld, probleem is gefixed. Ik gebruikte blijkbaar een te oud nummer als username, waardoor ik in het account van iemand anders probeerde in te loggen. Kan je zien hoe lang ik al klant ben ;-)
Werkt nu, alleen is nu telefonie over naar KPN dus heb ik alsnog twee aparte logins na alle effort… .pff

Maar deze mag dicht dus!

Thanks voor het meedenken!

Dat is zuur. De login die je na 26-1 voor Mijn KPN gaat gebruiken zou hetzelfde moeten zijn als die van Mijn Telfort Mobiel. Inderdaad wel een periode twee verschillende omgevingen.

Reageer