beantwoord

Waarom kosten abonnement ineens 7,50 omhoog?!

• 15 augustus 2013
  • 7 reacties
  • 2004 keer bekeken

Beste,

Ik heb de volgende bundel: 300 minuten, 100 sms en 500 mb SIM-only.

Ik zie dat mijn maandelijkste kosten ineens 7,50 omhoog zijn gegaan van 19 naar 26,50 (dus dat is 40%!!!). Ik weet dat dit in de voorwaarden staat dat Telfort dit per juni met verhogen. Maar als ik nu hetzelfde abonnement weer afsluit betaal ik weer 18 euro...

Volgens mij is het een vervelend truukje om mensen te lokken die denken: "o ik betaal nu wel erg veel laat ik maar eens verlengen". 

Daarnaast was het beleeft geweest om dit te melden ipv stilzwijgend door te voeren. 

Graag een verklaring voor deze verhoging van 40%.
icon

Beste antwoord door Denise 21 augustus 2013, 09:57

@DaanosX,

Het is goed voor te stellen dat je er raar van opkijkt als de abonnementskosten ineens een stuk hoger zijn. Heb je iets gehad aan de tips van de medeforumgebruikers? Mocht het nog steeds niet duidelijk voor je zijn waar deze extra kosten vandaan komen dan kun je mij een privébericht sturen met jouw naw-gegevens en 06-nummer.

Denise
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@DaanosX,

Het is goed voor te stellen dat je er raar van opkijkt als de abonnementskosten ineens een stuk hoger zijn. Heb je iets gehad aan de tips van de medeforumgebruikers? Mocht het nog steeds niet duidelijk voor je zijn waar deze extra kosten vandaan komen dan kun je mij een privébericht sturen met jouw naw-gegevens en 06-nummer.

Denise
Telfort doet niet aan tijdelijke kortingen, prijzen staan vast per 12 of 24 maanden. Inflatiecorrectie uitgezonderd dus. Kun je controleren of je abonnement daadwerkelijk in november afloopt?
Badge
Weet niet of telfort ook die aanbiedingen had maar ik heb bij vodafone abbo afhesloten met 8 maand korting.
Mischien dat jij ook zoiets had maar dan van telfort.
Badge +2
De inflatiecorrectie is 2,6%. Kortom; je maandelijks * 1,026 = je nieuwe maand prijs. Andere kosten kan je zelf in zien via Mijn Telfort.
Reputatie 8
Badge +17
Volgens mij kan je je detailgegevens van je factuur via "Mijn Telfort" gewoon inzien. Dan kan je daar kijken waar die extra kosten vandaan komen.

€7,50 is géén inflatiekorrectie, maar mogelijk bellen met diensten (09*) of iets anders buiten de bundel?!?
Mijn abonnement loopt nog tot november. 
Reputatie 8
Badge +17
Als je bij afsluiten van je huidige abbo korting hebt gekregen, vervalt die korting na de looptijd van je abbo.

Als die korting €7,50 is, dan kan je nu zelf verklaren waar die ophoging vandaan komt.

De inflatiekorrectie is overigens altijd per juli, niet per juni...

Reageer