beantwoord

Waarom kloppen mijn abonnementskosten niet op de Belstatus?

• 14 december 2014
  • 10 reacties
  • 535 keer bekeken

Beste mensen,

Mijn vraag gaat over de kosten van het abonnement.
Waarom kloppen mijn abonnementskosten niet op de Belstatus?

Het abonnement is afgesloten voor een x bedrag, daar kan eventueel nog inflatie kosten bijkomen.
Dit is meestal zo rond de €0,12.

Nu zie ik bij zowel Mijn Telfort op de PC als op de App, dat er bij de Belstatus, ineens het abonnement, met €2,00 verhoogd is.
Er is tussentijds niets veranderd met mijn abonnement, promoties lopen door tot einde contractdatum, dus daar ligt het niet aan.
Er zijn ook geen extra verbruikskosten geweest.

Bij de Telfortwinkel werd er gezegd, dat het abonnement bedrag, wel goed stond in het systeem, zonder de €2,00 extra en dat het pas te zien was,
bij de volgende factuur.
Dit is anders nog nooit voorgevallen en ik vind het een vreemd verhaal.

Het lijkt mij niet, dat Telfort, zonder reden, het abonnementsgeld tijdens een contractperiode, kan verhogen.
Wie kan mij een antwoord geven op mijn vraag?

Alvast hartelijk bedankt.

Met vriendelijke groet,

Mandy
icon

Beste antwoord door Daphne 17 december 2014, 14:02

@all,

Het getoonde bedrag in de BelStatus in Mijn Telfort kan afwijken. De reden hiervan is dat de prijs van de 3G InternetVersneller is aangepast naar € 0,00. In de BelStatus is dit nog niet verwerkt, het bedrag in de BelStatus zal daarom hoger uitvallen. Op de factuur van december zal wel het juiste bedrag te zien zijn van € 0,00 en na de opmaak van deze factuur zal het bedrag in de Belstatus ook weer correct worden getoond. Mijn oprechte excuses voor de ontstane verwarring.

Daphne
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Hoi Mandy,

Wat laat Mijn Telfort > Mijn Abonnement aan maandkosten zien?
Helemaal onderaan de pagina zie je de totale maandkosten inclusief btw en korting staan.
Hallo Koffiemok,

Hartelijk bedankt voor je bericht.

Als ik kijk op de PC, Mijn Telfort, Mijn abonnement openklikken, Mijn bundels, staat het juiste bedrag.
Dit bedrag, staat en betaal ik ook steeds als factuur.

Maar als ik op dezelfde pagina, Belstatus, Details BelStatus aanklik, zie ik de €2,00 extra.

Als ik de Mijn Telfort App bekijk, Verbruik, Details gebruik, is direct de €2,00 extra te zien.

Er zijn geen extra verbruikskosten, ook niet in de vorige betaalperiode.
Het is ook geen nieuw abonnement.

Het extra bedrag popt nu dus voor het eerst op, voor de lopende factuurperiode.
De afgelopen betaalperiode, wat betaalt is, klopte dus wel conform abonnementskosten.

Met vriendelijke groet,

Mandy
Badge +2
Hallo Koffiemok,

Hartelijk bedankt voor je bericht.

Als ik kijk op de PC, Mijn Telfort, Mijn abonnement openklikken, Mijn bundels, staat het juiste bedrag.
Dit bedrag, staat en betaal ik ook steeds als factuur.

Maar als ik op dezelfde pagina, Belstatus, Details BelStatus aanklik, zie ik de €2,00 extra.

Als ik de Mijn Telfort App bekijk, Verbruik, Details gebruik, is direct de €2,00 extra te zien.

Er zijn geen extra verbruikskosten, ook niet in de vorige betaalperiode.
Het is ook geen nieuw abonnement.

Het extra bedrag popt nu dus voor het eerst op, voor de lopende factuurperiode.
De afgelopen betaalperiode, wat betaalt is, klopte dus wel conform abonnementskosten.

Met vriendelijke groet,

Mandy

Inmiddels hebben wij contact via privéberichten. Ik ga hiermee voor jou aan de slag.

Daphne
Hallo Daphne,

Klopt.
Alvast hartelijk bedankt!

Met vriendelijke groet,

Mandy
Reputatie 1
Kan er ook naar mij gekeken worden, heb bijna het zelfde probleem, enige verschil is dat het bij mij €4 extra is...
Badge +2
Kan er ook naar mij gekeken worden, heb bijna het zelfde probleem, enige verschil is dat het bij mij €4 extra is...

Graag ga ik ook voor jou aan de slag. In een privébericht kun je jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer doorgeven.

Daphne
Reputatie 1

Graag ga ik ook voor jou aan de slag. In een privébericht kun je jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer doorgeven.

Daphne

Zojuist een privebericht naar je gestuurd met de gegevens...
Beste mensen.

Er is gekeken en op dit moment lijkt het nog niet te zijn gecorrigeerd.
Maar ik heb van Daphne vernomen, dat het in het systeem goed staat maar dat het even tijd nodig heeft.
Mocht dit niet het geval zijn, kan ik weer contact op nemen.
Zij houdt het ook in de gaten.

Hartelijk bedankt, Daphne!
Badge +2
@all,

Het getoonde bedrag in de BelStatus in Mijn Telfort kan afwijken. De reden hiervan is dat de prijs van de 3G InternetVersneller is aangepast naar € 0,00. In de BelStatus is dit nog niet verwerkt, het bedrag in de BelStatus zal daarom hoger uitvallen. Op de factuur van december zal wel het juiste bedrag te zien zijn van € 0,00 en na de opmaak van deze factuur zal het bedrag in de Belstatus ook weer correct worden getoond. Mijn oprechte excuses voor de ontstane verwarring.

Daphne
@Daphne,

Hartelijk bedankt voor je uitleg!
Ik hoop inderdaad dat het straks aangepast is op de factuur.

Mvg,

Mandy