Waardeloze klantenservice

• 10 januari 2017
  • 6 reacties
  • 1074 keer bekeken

Zouden jullie contact kunnen opnemen, zodat we kunnen kijken hoe jullie jullie fout kunnen rechtzetten ipv mij brieven te sturen met allerlei dreigementen.... Ik kan hier geen service in ontdekken Telfort!! ik denk dat jullie mij wel kunnen bereiken als ik de volgende info geef. mijn telefoonnummer eindigt op 8868 mijn geboortedatum is 29-09-1987 en het huisnummer waarop ik woon is 16, mocht het niet lukken dan lees ik het hier wel terug!

6 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Als je een probleem via het forum wilt voorleggen, is het handig als je vertelt wat het concrete probleem is in plaats van er een puzzel van te maken. Als je je vraag of probleem niet in het openbaar op een forum wilt afhandelen, kun je beter even met Telfort bellen.
Het betreft dat ik betalingsherinneringen krijg voor een telefoonnummer wat mij helemaal niet toebehoord, het betreft het feit dat ik perrongeluk van de televisie afgesloten wordt omdat de buren, met dezelfde achternaam, afgeslotten hadden moeten worden (dit probleem duurde 3! maanden voordat het door KPN opgelost werd want de klantenservice verwijst je van het kastje naar het muurtje en kost je handenvol met geld. Dus vandaar mijn herhaaldelijke verzoek om contact op te nemen; als je iets fout doet leg je de fout niet bij de klant neer maar los je het samen met de klant op en neem je je verantwoordelijkheid... daar word bij Telfort blijkbaar anders over gedacht!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Irene, welkom op het forum. Wat vervelend om deze situatie waarin jij zit te vernemen. Ik ontvang graag je volledige naam en adresgegevens in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.

Waarom kan Telfort wel mijn internet en tv afsluiten maar als ik hun bel dan is er niemand om mij te woord te staan...…al 2 weken lang geen internet en tv en niemand die kan helpen

Reputatie 8
Badge +18

Heb je wel keurig op tijd je rekeningen betaald en dit is een oud topic van 3 jaar geleden waar je nu in gepost hebt.

Reputatie 8
Badge +11

@Michaellam1977 Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Door de samengang van Telfort en KPN sluit vanaf vandaag het Telfort Forum. Je bent van harte welkom bij de klantenservice van KPN en op het KPN Forum.

Reageer