beantwoord

Waar kan ik mijn reactie op klacht over hoge kosten kwijt?

• 7 mei 2012
  • 1 reactie
  • 2078 keer bekeken

Door een gesloten telefoon is mijn rekening binnen 36 uur (tot simlock block) gestegen naar het astronomische bedrag van 685 euro. Ik heb een sim-only abbo van 10 euro.

Ik heb een klacht ingediend met de vraag tot kwijtschelding van kosten die ik niet heb gemaakt. (aantoonbaar!)
Er kwam een geautomatiseerd antwoord met:

"Wij hebben uw klacht uitgebreid onderzocht maar kunnen u niet tegemoetkomen in de kosten. De vermelde gesprekken naar het buitenland zijn met gebruik van uw simkaart gevoerd"

Met het versturen van een reactie blijk ik maximaal 500 woorden kwijt te kunnen. Fijn zo'n melding ACHTERAF na een heel predikaat ter grote van bijna 1 a4 rtje. Kan dat niet beter Telfort?

Waar en bij wie van Telfort kan ik iets uitgebreider terecht over deze klacht en kom ik niet in een koud geautomatiseerd systeem? (noreply)
De betalingsregeling van 6 termijnen is dus ook iets dat ik financieel niet kan dragen. Is dit weer een aparte klacht die ingediend moet worden?
Het lijkt me logisch dat deze dingen samen kunnen vallen onder 1 casus?

Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Daphne 7 mei 2012, 15:04

@Jaap,

Welkom op het forum. Om meteen met de deur in huis te vallen, het volgende. In een privébericht kunt u, aangevuld met uw naw-gegevens, e-mailadres en het 06-nummer, uw verhaal doen. Het financiële deel kunt u hierin meenemen, dat hoeft niet apart.

Daphne
Bekijk reactie

1 reactie

Badge +2
@Jaap,

Welkom op het forum. Om meteen met de deur in huis te vallen, het volgende. In een privébericht kunt u, aangevuld met uw naw-gegevens, e-mailadres en het 06-nummer, uw verhaal doen. Het financiële deel kunt u hierin meenemen, dat hoeft niet apart.

Daphne

Reageer