beantwoord

Waar is mijn CombiVoordeel gebleven?

  • 9 januari 2020
  • 15 reacties
  • 359 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag,

 

ik heb Telfort thuis en mobiel beide abonnementen staan op hetzelfde adres en wij hebben al 2 jaar combivoordeel. Nu krijg ik een factuur binnen waarop staat combivoordeel verrekening +€4,52. Ook word nergens mijn combivoordeel meer eraf gehaald waardoor ik dus deze maand bijna €10,- meer moet betalen. Er is helemaal niets in mijn situatie veranderd hoe kan dit? En kan dit ook opgelost worden? De abonnementen koppelen via internet lukt ons niet. 
 

met vriendelijke groeten Shirley Mos 

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 11 februari 2020, 09:06

Hi @Shirltjhee, doordat de mobiele abonnementen overgezet zijn naar KPN zijn er verschillende problemen geweest met CombiVoordeel. Een daarvan was het niet meer kunnen aanmelden van de voordelen. Dat is inmiddels hersteld, kan je daarom voor me proberen of het lukt om de voordelen weer aan te vragen?

Ik hoor graag of het is gelukt, dan kijk ik daarna zelf voor je naar de vergoeding van de gemiste korting.

Bekijk reactie

15 reacties

Reputatie 8
Badge +11

@Shirltjhee Goedemorgen Shirley, mijn reactie is later dan onze bedoeling is, sorry daarvoor. Niet fijn dat CombiVoordeel ineens vervallen is, waardoor de eerder ontvangen korting ineens berekend wordt op de factuur. Goed dat je het aankaart!

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat CombiVoordeel niet meer aan staat. Ik kan niet zien waar het van komt, maar wil wel voor je in orde maken dat het weer hersteld wordt. Het mobiele nummer dat je in je forumprofiel hebt staan kan ik alleen niet vinden. Was CombiVoordeel aangemeld op een ander mobiel nummer, en zo ja, kan je deze voor me toevoegen aan je forumprofiel? 

Laat je het weten? Dan kijk ik er voor je naar.

Reputatie 1

Ik heb het nummer voor combivoordeel onder het kopje extra informatie toegevoegd. Ik hoop dat het hiermee opgelost kan worden. Als wij zelf willen koppelen geeft hij aan dat dat nummer al gekoppeld is wat dus niet meer klopt. 

Reputatie 8
Badge +11

@Shirltjhee Dankjewel. Ik heb een melding voor je aangemaakt en doorgezet naar de specialisten. Zij kijken er voor je naar en zorgen dat CombiVoordeel weer geactiveerd wordt. Je ontvangt een bevestiging per e-mail zo gauw ze aangevraagd zijn én wanneer ze weer geactiveerd zijn. Ik heb ze ook gevraagd om daarna naar de gemiste korting te kijken, die in rekening was gebracht.

Ik hoor het graag van je zo gauw je iets hebt gehoord, laat je het weten?

Reputatie 1

Goedendag,

 

Tot op heden heb ik nog niets gehoord is het normaal dat dit zo lang duurt het is nu bijna 2 weken geleden sinds het laatste antwoord en het nieuwe factuur komt er al weer bijna aan…

 

Welk voordeel zou je moeten krijgen als ik het goed zeg gaat het met je eerstvolgende factuur periode in . Heb je via email een berichtje gekregen zoals Alexandra noemt?

Reputatie 1

Ik heb altijd €5 korting op mijn thuis factuur gehad en die is er ineens, zonder reden of aankondiging, afgehaald. Tot op heden heb ik nog geen mail ontvangen. 

In Mijn Telfort thuis abonnement overzicht of via de app bij Voordeel wat zie je daar?

Reputatie 1

Daar staat dat je €5 korting en dubbel zoveel data kunt krijgen als je thuis en mobiel koppelt. Dit koppelen lukt ons dus niet zelf, hebben het via meerdere mobiele apparaten en een laptop geprobeerd.

Duidelijk. Dan moeten we @Alexandra - Telfort  daar naar laten kijken je had hier nu wel bericht van moeten hebben lijkt mij 

Reputatie 8
Badge +11

@Shirltjhee Wat gek dat je nog niets hebt gehoord. Goed dat je het aangeeft! Ik weet niet zeker wat er mis ging, maar het lijkt erop dat mijn verzoek nog niet opgepakt is door de specialisten. Ik heb het verzoek voor de zekerheid opnieuw doorgezet. Je hoort binnen een paar werkdagen een bevestiging te ontvangen van het opnieuw activeren van CombiVoordeel.

Laat je het weten wanneer je iets hebt gehoord, ook als je intussen vragen hebt?

Reputatie 1

Goedemiddag,

 

Ondertussen zijn we alweer een week verder en ik heb nog steeds niets gehoord. Ik heb het nog maar een keer zelf geprobeerd maar als ik inlog met mijn mobiele nummer word ik doorgestuurd naar kpn. Vanaf daar lukt het koppelen niet. Is het normaal dat je voor zoiets simpels bijna een hele maand bezig bent?

Wat gaat er fout wat wil je koppelen? In Mijn KPN kan je alleen een mobiel abonnement koppelen niet je Thuis pakket. Je kan niet meer met je 06nummer inloggen dit moet een Email adres zijn.

Reputatie 4
Badge

@Alexandra - Telfort , zou je alsjeblieft voor @Shirltjhee hier weer naar willen kijken, of een update kunnen geven aan @Shirltjhee hoe de zaken er nu voor staan voor haar 

Ook bij mij loopt het combivoordeel niet goed, maar ik heb daar al een eigen topic over geopend, dus ik wacht wel een reactie in mijn eigen topic af, hier gaat het om Shirltjhee haar combi voordeel

@Shirltjhee voor je mobiel moet je nu inderdaad bij KPN zijn, en daar een KPN ID aanmaken, dat neemt niet weg dat je combi voordeel nu vervallen moet zijn, alles zou hetzelfde blijven  zoals is beloofd.

@Galdor68je was sneller met typen als ik, sorry :nerd:

Reputatie 8
Badge +11

@Shirltjhee Nee, dat hoort zeker niet zo lang te duren. Sorry daarvoor! De verzoeken die ik aangemaakt heb voor de specialisten worden gek genoeg niet opgepakt, dus daar gaat iets mis. Ik heb het nu op een andere manier geprobeerd en doe intussen navraag hierover bij een andere collega. Ik laat het je weten zo gauw ik iets heb gehoord, en hoor het ook graag van jou als er wel iets verandert in de tussentijd.

@Chicka Dankjewel voor het seintje!

Reputatie 8
Badge +11

Hi @Shirltjhee, doordat de mobiele abonnementen overgezet zijn naar KPN zijn er verschillende problemen geweest met CombiVoordeel. Een daarvan was het niet meer kunnen aanmelden van de voordelen. Dat is inmiddels hersteld, kan je daarom voor me proberen of het lukt om de voordelen weer aan te vragen?

Ik hoor graag of het is gelukt, dan kijk ik daarna zelf voor je naar de vergoeding van de gemiste korting.

Reageer