beantwoord

Vrijdag via de chat een Ideal link gehad.....

Xandorra
Reputatie 1
Vrijdag heb ik een ideal link toegestuurd gekregen met wat er open stond. Deze is betaald via de link.
Alleen nu staat er bij Mijn Telfort dat maand Februari niet betaald is maar Maart wel :?
Terwijl het totale bedrag beide maanden is.
Ook staat er voor de maand Maart 2 rekeningen waarvan een 0.01 cent is.

Hoe zit dit Telfort
icon

Beste antwoord door Franskia49 27 maart 2018, 17:29

Dit schrijft Telfort op de factuur van maart:
Ons factuursysteem is gewijzigd. Daarom worden op deze factuur uw verbruikskosten in mindering gebracht. Deze kosten parkeren we om ze netjes mee te nemen naar ons nieuwe systeem. De verbruikskosten vindt u vervolgens terug op uw volgende factuur die u per mail ontvangt vanuit ons nieuwe systeem. Uw totale kosten blijven gelijk. Meer informatie vindt u op www.telfort.nl/wijziging.

Bekijk reactie

4 Reacties

mandy
Reputatie 5
Badge +5
De vraag van betaling kan webcare van Telfort voor je bekijken.
Dit als je je klantnummer of mobiel nummer in je profiel gezet hebt.
(Dus niet vanwege privacy op dit Forum?

Dat van die €0,01 is te verklaren.
Dit komt omdat Telfort naar een ander systeem gegaan is.
Dit was dacht ik een soort test.
Franskia49
Reputatie 2
Badge +1
Dit schrijft Telfort op de factuur van maart:
Ons factuursysteem is gewijzigd. Daarom worden op deze factuur uw verbruikskosten in mindering gebracht. Deze kosten parkeren we om ze netjes mee te nemen naar ons nieuwe systeem. De verbruikskosten vindt u vervolgens terug op uw volgende factuur die u per mail ontvangt vanuit ons nieuwe systeem. Uw totale kosten blijven gelijk. Meer informatie vindt u op www.telfort.nl/wijziging.
Wieger
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Xandorra, ik hoor van verschillende klanten dat de factuur van februari als niet betaald aangemerkt is. Hiervoor heb ik al een melding gemaakt naar de beheerders van Mijn Telfort. Dit wordt nog onderzocht.

De reacties van Mandy en Franskia lichten de andere factuur toe. Weet je zo voldoende?
Xandorra
Reputatie 1
Wieger - Telfort schreef:

Hoi Xandorra, ik hoor van verschillende klanten dat de factuur van februari als niet betaald aangemerkt is. Hiervoor heb ik al een melding gemaakt naar de beheerders van Mijn Telfort. Dit wordt nog onderzocht.

De reacties van Mandy en Franskia lichten de andere factuur toe. Weet je zo voldoende?

Hoi
Op dit moment even wel
Bedankt

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8