beantwoord

Vraag: Twee verschillende bedragen voor bundel?

• 11 juni 2015
  • 2 reacties
  • 505 keer bekeken

Ik heb een contractvrije bundel en ben onlangs van 1000 MB naar 1500 MB gegaan. Ik betaalde eerst ruim 18 euro en nu hoort dat ruim 22 euro te zijn. Maar de Telfort App geeft twee verschillende bedragen aan. De Telfort site geeft echter het bedrag 22,37 aan. Hoe kan dit en welk bedrag is nou het juiste bedrag?
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Matthijs1986 12 juni 2015, 06:25

Tijdens een lopende factuur periode waarin een aanpassing aan het abonnement is gedaan (bundelwijziging, verlenging etc) kan de belstatus dit niet goed weergeven en is het MijnTelfort gedeelte van de Telfort Website leidend.

Bij een wijziging mbt internet komt het overigens vaak voor dat je dan de maand er op helemaal geen internet bundel betaalt en daardoor de maand daarna dan dus dubbel.

Weet je zo genoeg?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Hoi Salina93 & welkom op het forum. :)

Eigenlijk kloppen ze allebei. ;)

Plaatje 1: Verbruik; Dit laat het verbruik en kosten zien van de huidige factuurperiode.
Als je een wijziging doet dan zie je op de eerstvolgende factuur de bundel 2 keer. De huidige periode en de aankomende periode. Dit komt omdat je de maandkosten altijd vooruit betaalt.
Teveel betaalde maandkosten van de oude bundel worden weer gecrediteerd. Zo te zien is dit al gebeurd op je vorige factuur.

Plaatje 2: Abonnement; Dit zijn de maandkosten van je abonnement. Heb je geen extra kosten gemaakt dan zal dit het bedrag zijn wat afgeschreven gaat worden op de 2de factuur na de wijziging.

Ps, Ik weet niet of je op de hoogte bent maar je hebt het "halve maantje" actief staan op je iPhone. Als je klachten krijgt dat je niet bereikbaar bent dan komt het daardoor. Instellingen > Niet storen. Deze dan uitzetten en je bent weer bereikbaar. 😉
Badge +2
Tijdens een lopende factuur periode waarin een aanpassing aan het abonnement is gedaan (bundelwijziging, verlenging etc) kan de belstatus dit niet goed weergeven en is het MijnTelfort gedeelte van de Telfort Website leidend.

Bij een wijziging mbt internet komt het overigens vaak voor dat je dan de maand er op helemaal geen internet bundel betaalt en daardoor de maand daarna dan dus dubbel.

Weet je zo genoeg?

Reageer