Vraag over mijn factuur, ik heb een nieuw abbonement

  • 13 november 2012
  • 2 reacties
  • 1877 keer bekeken

Badge
Kan een telfort medewerker mij zo snel mogelijk bellen. Ik heb gisteren weer gebeld maar ik zat 20 minuten in de wacht, en toen werd de verbinding verbroken (!). Ik heb een vraag over een factuur, en ik kan niet weer 20 minuten bellen.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Dit zie ik zo vaak op forums...
Forums zijn niet bedoeld om terug belverzoeken te plaatsen.

Stel je een vraag op een forum dan zal je daar ook een antwoord krijgen.
Forums zijn er vooral om elkaar te helpen. Stel je vraag eens hier en misschien kunnen wij je helpen aan het antwoord. Persoonlijke gegevens niet plaatsen want dit is een openbaar forum.

Kunnen wij je niet helpen dan zal een moderator van Telfort je verder kunnen helpen. 🙂
Reputatie 3
Badge +1
@forumbezoeker,

Mijn excuses dat je zo lang in de wacht hebt gestaan. Wellicht kan ik je verder helpen?

Denise

Reageer