Vraag over kosten BelStatus

• 26 maart 2012
  • 3 reacties
  • 2090 keer bekeken

Badge
Beste mensen

Ik heb op woensdag 21 maart een SIM only abonnement van 12 maanden bij jullie besteld.

- surf&mail 1 GB
- 25 smsjes per maand
- 200 minuten per maand

1e 6 maanden €14,85 per maand, daarna €24,35 per maand.

Op vrijdag 23 maart heb ik de simkaart netjes ontvangen. Vervolgens heb ik meteen mijn simkaart geactiveerd en nummerbehoud aangevraagd. Mijn abonnement is ingegaan op 22 maart.

Ik heb net de Telfort app (Telfort Belstatus) uit de app store binnengehaald. En toen ik inlogte zag ik dat mijn totale kosten €26,41 bedroeg. Daarnaast moet ik ook nog €5 extra verbruikskosten betalen.

Zoals jullie zelf kunnen zien (zie onderstaand screenshot), heb ik 5 smsjes verstuurd, 1 minuut gebeld en een paar emailtjes beantwoord. Dus waar die kosten vandaan komen weet ik ook niet.

http://www.steeze.nl/img/telfortbelstatus.jpg

Ik heb in het weekend vrijwel niets met mijn telefoon gedaan, aangezien ik eerst wil wachten tot Telfort mijn nummer heeft overgezet.

Kunnen jullie aangeven waar deze kosten vandaan komen ?

M.a.w. waarom staat er bij totale kosten €26,41 terwijl ik de eerste 6 maanden €14,85 moet betalen. En waarom moet ik €5 extra verbruikskosten betalen ?

Ik zie jullie reactie graag tegemoet.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Badge +7
Graag kijk ik dit voor u na. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.

Laïla
Badge
Graag kijk ik dit voor u na. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.

Laïla

Ik wou net een privé bericht sturen.

Maar ik zie dat het probleem al opgelost is.

De totale kosten worden nu correct weergegeven, zowel op de app als op de website (mijntelfort).

Hier kan dus een slotje op.

Bedankt.
Badge +7
Dat is fijn! Bedankt voor uw terugkoppeling.

Laïla