beantwoord

Verkeerd adres op factuur

• 20 november 2019
  • 2 reacties
  • 76 keer bekeken

Beste lezer,

Via Mijn Telfort heb ik een aantal jaar geleden mijn adres gewijzigd. Echter zag ik dat in de factuur die ik deze maand per mail heb ontvangen mijn oude adres nog is vermeld. Ik zag in een andere post op dit forum dat dit toen handmatig door een medewerker aangepast moest worden in het facturatiesysteem. Is dit ook waar het bij mij misgaat, en is deze oplossing voor mij ook mogelijk?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 21 november 2019, 15:08

Hoi @tlips, welkom hier. 

Dat kan ik zeker aanpassen. Ik zie inderdaad twee adressen staan bij jouw mobiele abonnement. Alleen welke is de juiste? Wil je die toevoegen aan jouw Forumprofiel?  Graag samen met de naam van de contractant, geboortedatum en laatste drie cijfers van het IBAN. Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik het adres voor je aanpassen. 

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @tlips, welkom hier. 

Dat kan ik zeker aanpassen. Ik zie inderdaad twee adressen staan bij jouw mobiele abonnement. Alleen welke is de juiste? Wil je die toevoegen aan jouw Forumprofiel?  Graag samen met de naam van de contractant, geboortedatum en laatste drie cijfers van het IBAN. Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik het adres voor je aanpassen. 

Reputatie 8
Badge +12

Aangepast! 

Mocht er nog weer wat zijn, laat het dan vooral weten. 

Reageer