beantwoord

Verkeerd adres op factuur

• 12 maart 2018
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

Beste medewerkers,

Via Mijn Telfort heb ik enige tijd geleden mijn adres gewijzigd, en dit is bij zowel mobiel als vast te zien. Echter, heb ik vandaag per mail mijn nieuwe factuur voor mobiel ontvangen. Hier staat mijn oude adres nog op vermeld. Hoe kan dit? Als ik mijn adres opnieuw wil wijzigen dan staat mijn juiste adres er al, dus dit gaat niet. Op welke manier kan ik ervoor zorgen dat mijn juiste adres op de factuur komt te staan? Alvast bedankt.

Groetjes,
Ellen
icon

Beste antwoord door Wieger DB 13 maart 2018, 13:10

Hoi Ellen, welkom op het forum. Ik zie inderdaad dat je adresgegevens gewijzigd zijn. Dit was nog niet in ons facturatiesysteem gewijzigd. Dat heb ik nu handmatig verwerkt voor je. Op de eerstvolgende factuur zal je je nieuwe adres zien. 😳
Bekijk reactie

3 reacties

Kan het zijn dat de factuur al opgemaakt was voor de wijziging?
Staat je klantnummer en/of postcode en/of 06 in je forumprofiel? Dan kan webcare kijken hoe eea staat, ze lezen hier mee.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Ellen, welkom op het forum. Ik zie inderdaad dat je adresgegevens gewijzigd zijn. Dit was nog niet in ons facturatiesysteem gewijzigd. Dat heb ik nu handmatig verwerkt voor je. Op de eerstvolgende factuur zal je je nieuwe adres zien. 😳
Bedankt Wieger!

Reageer