Verhoging inflatiecorrectie met 100%

• 5 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 338 keer bekeken

Heb een abonnement van 10 euro in de maand met een inflatie correctie van 0,07 eurocent totaal dus 10,07 euro.
Deze is nu verhoogd naar 10,14 euro i,v,m inflatie correctie volgens de klantenservice.
Deze mail gehad na bijna 4 weken wachten.
Mijn echtgenoot heeft ook een abonnement van 10,00 euro met een inflatiecorrectie van 0,07 eurocent.
Deze is niet verhoogd. Vraag is dan ook hoe kan dit.
Via mail krijg ik een algemeen antwoord dat ik het kan vinden in de voorwaarden.
Nou is het in het verleden wel meer gebeurt dat er teveel berekent is en werd het in de winkel van Almere recht getrokken.
Later bleek niet door gevoerd, ga je weer terug en wordt je afgedaan als zeur die komt vragen om 0,90 euro cent.
Binnenkort moet ik dan ook mijn abonnement verlengen maar weet nog niet of ik dit moet doen.
Neem dan een andere abonnement met nieuwe telefoon maar verwacht dat ook dit niet goed gaat en er valt dan niets op terug te draaien.

3 reacties

Badge +1
Hi Harry, dankjewel voor je berichtje! Ik heb je signaal doorgezet naar de juiste afdeling. Ik laat het je weten wanneer ik een antwoord terug heb! 🙂
Hi Harry, dankjewel voor je berichtje! Ik heb je signaal doorgezet naar de juiste afdeling. Ik laat het je weten wanneer ik een antwoord terug heb! :)

Dank voor de genomen moeite en de snelle reactie.
Badge +1
Hallo Harry, welkom op ons forum! Ik moet je eerlijk bekennen dat ik zo snel geen verklaring heb voor dat verschil. Jouw vraag zal ik uit moeten zetten bij een collega van mij. Ik ontvang graag jouw postcode, huisnummer en het 06-nummer waar het om gaat in een privébericht. Bedankt alvast!

Reageer