beantwoord

vergoeding voor niet kunnen gebruiken diensten

• 10 januari 2018
  • 1 reactie
  • 120 keer bekeken

Inmiddels heb ik sinds zaterdag 30-12 eindelijk weer een werkend modem van telfort, maar ik heb doordat ik eerst een defect modem toegestuurd kreeg, 4 dagen zonder internet, tv en bellen gezeten (20-12 t/m 23-12) . Ik heb uiteindelijk van iemand een modem kunnen lenen, anders had ik tot afgelopen zaterdag zonder internet, tv en bellen gezeten. Mijn vraag is, krijg ik nog een vergoeding voor de dagen waarop ik niet gebruik heb kunnen maken van jullie diensten?
Ik zou dat toch zeer op prijs stellen.

Met vriendelijke groet, Mw. C. Korver
icon

Beste antwoord door Stephen 11 januari 2018, 17:06

Hallo Korver, wat vervelend dat je zonder diensten zat en fijn dat je in de tussentijd een modem kon lenen. Ik heb zojuist een vergoeding van een week voor het zitten zonder diensten aangemaakt. Deze wordt binnen 10 dagen op je rekening gestort. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het ervaren ongemak.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Korver, wat vervelend dat je zonder diensten zat en fijn dat je in de tussentijd een modem kon lenen. Ik heb zojuist een vergoeding van een week voor het zitten zonder diensten aangemaakt. Deze wordt binnen 10 dagen op je rekening gestort. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het ervaren ongemak.

Reageer