beantwoord

Vergoeding voor mobiele kosten tijdens storing

• 25 september 2018
  • 5 reacties
  • 341 keer bekeken

We hebben 5 dagen storing gehad!! Meerdere keren moeten bellen met mijn mobiel want het internet en de telefoon deed het niet meer. Vraag je een vergoeding krijg je een lullige €12 terug, terwijl er meer dan €40 aan belkosten zijn gemaakt om dit op te lossen. Ik vind dit totaal geen service en pure diefstal!! We hopen snel een nieuwe provider te vinden die wel de service kan bieden en waar je kwaliteit voor je geld krijgt!!

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 28 september 2018, 14:14

Hallo Reinier, welkom op het Telfort forum. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie inderdaad dat er telefonisch eerst de € 12,- is vergoed voor de 5-6 dagen die de storing heeft geduurd. Daarna, nadat je dit topic had aangemaakt, is er weer contact geweest over de mobiele belkosten en daarbij is toen aangeboden een deel daarvan te vergoeden. Volgens de notitie van dat gesprek is dat niet gebeurd maar zou je een gespecificeerde rekening mailen, waarbij gekeken zou worden naar de mogelijkheden.
Ik denk dat het verstandig is om het niet via twee verschillende kanalen te doen, dan is er een kans dat we elkaar in de weg zitten en dat willen we allemaal niet natuurlijk. Laat je ons weten wat er uit de mailwisseling komt?
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Jammer dat je nu (pas) op het forum komt; webcare had je hier ook gewoon kunnen helpen zónder dat je die belkosten had hoeven maken...

die 5 dagen zijn (ongeveer) 1/6 deel van een maand en die vergoeding van €12 is méér dan 1/6 deel van je abonnementskosten, om het even in perspectief te zetten.
Reputatie 3
Badge
Daarnaast kost een belletje 50 cent per gesprek..
Hoevaak heb je moeten bellen?
Reputatie 8
Badge +11
Daarnaast kost een belletje 50 cent per gesprek..
Dat is al heel lang niet meer zo.
Reputatie 3
Badge

Daarnaast kost een belletje 50 cent per gesprek..Dat is al heel lang niet meer zo.

Ooh hahahahahahaha!
Alleen maar goed dat ik daar niet van op de hoogte was denk ik dan maar 😉
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Reinier, welkom op het Telfort forum. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie inderdaad dat er telefonisch eerst de € 12,- is vergoed voor de 5-6 dagen die de storing heeft geduurd. Daarna, nadat je dit topic had aangemaakt, is er weer contact geweest over de mobiele belkosten en daarbij is toen aangeboden een deel daarvan te vergoeden. Volgens de notitie van dat gesprek is dat niet gebeurd maar zou je een gespecificeerde rekening mailen, waarbij gekeken zou worden naar de mogelijkheden.
Ik denk dat het verstandig is om het niet via twee verschillende kanalen te doen, dan is er een kans dat we elkaar in de weg zitten en dat willen we allemaal niet natuurlijk. Laat je ons weten wat er uit de mailwisseling komt?

Reageer