beantwoord

Vergoeding niet ontvangen

  • 11 september 2018
  • 43 reacties
  • 703 keer bekeken


Toon het eerste bericht

43 reacties

Reputatie 3
Badge
postcode is bekend, datum van aansluiting ook
Ik reageer niet meer
Er zijn genoeg gegevens via veilige kanalen aangegeven; er zijn er op die datum geen 10 aangevraagd!
Dat Telfort niet reageert is mij niet onbekend,helaas 🙄


Tjah....succes dan maar
En ik ben niet van Telfort, maar om uzelf zo te profileren lijkt mij niet deskundig.
Daarbij weet ik wel hoe het één en ander werkt.
Nelly jacoba en GJC zijn ook klanten, die medeklanten graag willen helpen.

Alles dubbel posten gaat ook niet helpen.
En ik weet niet wat u hier mee bedoelt?
De zaak hiermee gesloten en volgens onze tevredenheid afgerond
Dit lijkt mij niet, anders legt u geen verdere claim neer van €25,00.
U wilt zelf uw cliënt gegevens niet aanvullen met het huisnummer en klantnummer.
Hier heeft Jasper expliciet om gevraagd.

Hier op dit Forum kunt u geen claim neerleggen, dit moet, net zoals de link van nelly jacoba geplaatst heeft gebeuren.
Zo kunt u officieel een klacht neerleggen.
Als u uzelf ingelezen had, in mijn eerste post, had u dit kunnen vernemen.

Nelly jacoba, dat kan natuurlijk ook, in het afgeschermde gedeelte.
Maar dit schreef ik meer omdat er al privé contact geweest is met @Jasper - Telfort
Telfort reageert niet,dus stemt in
gegevens zijn via andere wegen dan deze bekend
Vreemd verhaal,

als de klacht al zo vaak is ingediend waarom dan hier nogmaals? En dan ook met onvoldoende gegevens.

Ter illustratie,

In mijn straat wonen 8 mensen met een Telfort verbinding. Een postcode + huisnummer lijkt me dan ook best handig om e.e.a na te kunnen kijken voor webcare.


Hij zit de boel gewoon te stangen. 🙄
Reputatie 3
Badge

Vreemd verhaal,

als de klacht al zo vaak is ingediend waarom dan hier nogmaals? En dan ook met onvoldoende gegevens.

Ter illustratie,

In mijn straat wonen 8 mensen met een Telfort verbinding. Een postcode + huisnummer lijkt me dan ook best handig om e.e.a na te kunnen kijken voor webcare.
Hij zit de boel gewoon te stangen. 🙄

Ik? ALs dat zo overkomt is dat niet mijn bedoelling in ieder geval
hoezo dubbele berichten en verzanden in onnodige bemoeienissen
Dat is probleem van forum;voorkomt telfort door afspraak na te komen @Jasper - Telfort
Claim van klachten is accoord gegeven door telfort via andere wegen van contact!
Hallo @dikkedikkie ik denk niet dat nelly jacoba jou bedoelt die zit te stangen.
@dikkedikkie

Nee hoor, ik bedoelde de topicstarter. ☺️
Jullie houden jezelf de spiegel voor?
Stangen door te reageren op zaak waar jullie niet mee moeten bemoeien?!
Reputatie 3
Badge
Jullie houden jezelf de spiegel voor?
Stangen door te reageren op zaak waar jullie niet mee moeten bemoeien?!


Mensen proberen je te helpen.
De reacties die u plaatst plus de manier waarop u reageert zijn niet bepaald professioneel te noemen.

Als ik uw client zou zijn geweest wist ik het wel.

Maar desondanks hoop ik voor u en uw client dat het snel wordt opgelost.
U weet dat aanname moeder van alle misverstanden is
Jullie hulp niet overbodig, telfort moet nakomen wat zij beloven
@Jasper - Telfort heeft alle gegevens in bezit,ook via eigen mail!
Alvast bedankt voor creditnota op de aangegeven mail, per uiterlijk 12.45u
Het is nu 12.21u en de discussie loopt al weken, sinds de 5 dagen te late aansluiting!
Jullie houden jezelf de spiegel voor?
Stangen door te reageren op zaak waar jullie niet mee moeten bemoeien?!


Deze reactie van u spreekt anders boekdelen.
En zo zijn er nog meer.

De gedachtegang van u klopt wel, de cliënt bijstaan maar de uitvoering en communicatie niet.
Zeker niet hoe u zich hier profileert.

En inderdaad als u mijn juridisch adviseur was geweest, had ik ernstig getwijfeld aan uw
communicatieve vermogen en deskundigheid.
Ook had ik naar uw kantoor gegaan en om iemand anders aan te nemen.
Al dat niet gaat naar de kantonrechter voor een wijziging.
De enige die straks de dupe is van uw gedrag is uw cliënt.

Wij klanten reageren verder enkel om te helpen.
Maar dat schijnt u niet te willen beseffen.

Laat ik in ieder geval voor uw cliënt hopen dat straks alles is opgelost en het bedrag gestort wordt.
Maar zover ik het lees zal dit nu ook gaan gebeuren.
Telfort, Jasper in dezen, heeft dit u toegezegd.
Reputatie 8
Badge +11
@Jasper - Telfort heeft alle gegevens in bezit,ook via eigen mail!

Dat heb ik niet, je hebt me opnieuw alleen je postcode gestuurd en zoals gezegd heb ik de volledige gevraagde gegevens nodig om iets voor je na te kunnen kijken. Als juridisch vertegenwoordiger moet je weten dat, zeker voor zulke zaken, een volledige verificatie van belang is. Of een aansluiting wel of niet te vinden is met alleen de postcode is niet waar het om gaat, het gaat erom dat de gegevens overeen komen met wat er in het systeem staat.
Als ik die gegevens van je heb kan ik kijken naar het bedrag wat je in je eerste bericht noemde. De bedragen die je er daarna in dit topic en in privébericht aan hebt toegevoegd niet, die zijn niet toegezegd of bevestigd dus die blijven buiten beschouwing. Zonder die gegevens kan ik niets voor je doen.
Reputatie 2
Jullie houden jezelf de spiegel voor?
Stangen door te reageren op zaak waar jullie niet mee moeten bemoeien?!


Je gooit het zelf in de publiciteit.
Reputatie 6
Badge +7
(Offtopic) Bij dokter Tinus hadden ze daar een mooi woord voor "koekert" (ontopic)

Maar idd waarom zet je het op een openbaar Forum neer? daar kunnen en mogen wij als gewone klanten op alles reageren wat er staat (openbaar), ik had wel anders verwacht van een juridisch adviseur !!
Reputatie 8
Badge +11
Vertegenwoordiger, niet adviseur. Betekent waarschijnlijk niet meer dan 'bevoegd om te tekenen'.
Dan zal het o.a. wettelijk vertegenwoordiger kunnen zijn.
Deze heb je ook in verschillende gradaties.
Reputatie 6
Badge +7
Als het beestje maar een naam heeft 😎

Reageer