beantwoord

Vergoeding niet ontvangen

  • 11 september 2018
  • 43 reacties
  • 710 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Waarom heeft Telfort klantenservice mail adres
Als u niet antwoord?

Uw client heeft via chat telfort accoord verrekenen van 35,-
Met eerste factuur. T.g.v. 5 dagen te laat werkend internet
Per dag7,- onkosten gehad om mails te halen! (5x7,- is 35,-)

Waarom heeft client, die nog niet ontvangen?

Juridisch vertegenwoordiger
CJ

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie en titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 14 september 2018, 16:01

@Jasper - Telfort heeft alle gegevens in bezit,ook via eigen mail!

Dat heb ik niet, je hebt me opnieuw alleen je postcode gestuurd en zoals gezegd heb ik de volledige gevraagde gegevens nodig om iets voor je na te kunnen kijken. Als juridisch vertegenwoordiger moet je weten dat, zeker voor zulke zaken, een volledige verificatie van belang is. Of een aansluiting wel of niet te vinden is met alleen de postcode is niet waar het om gaat, het gaat erom dat de gegevens overeen komen met wat er in het systeem staat.
Als ik die gegevens van je heb kan ik kijken naar het bedrag wat je in je eerste bericht noemde. De bedragen die je er daarna in dit topic en in privébericht aan hebt toegevoegd niet, die zijn niet toegezegd of bevestigd dus die blijven buiten beschouwing. Zonder die gegevens kan ik niets voor je doen.
Bekijk reactie

43 reacties

Voor zover ik weet heeft Telfort geen mailadres meer.
Dit zijn de contact mogelijkheden bij Telfort.

Contact met Telfort

Hier op het Forum kunnen uiteraard ook vragen gesteld worden naar binnenkomst.
Dus het oudste wordt eerst behandeld.

Staat het klantnummer van cliënt in het profiel, dus niet op dit Forum?
Dan weten zij om wie het gaat en om welke aansluiting en kunnen dan eerder helpen.

Ik hoop niet dat het nodig is, want de moderators gaan hun uiterste best doen.
Daar ben ik van overtuigd.

Anders is dit hoe een klacht in te dienen bij Telfort.

Klacht indienen bij Telfort
ik ga er vanuit dat Telfort reageert via mail
Want ze mailen de klant wel
DUS kunnen ze ook de creditnota mailen!!
En dat mail adres is BEANTWOORDBAAR
Persoonlijk werk ik niet bij Telfort.

Maar het is de vraag of de mail aankomt, die je naar hen verzend.
Daar kan webcare antwoord op geven.

Wat ik wel weet is dat Telfort verder geen emailadres meer heeft,
waar de klant gebruik van kan maken.
Dit is een topic van een jaar geleden.

emailadres Telfort

Zij kunnen wel zelf mailen, dat klopt, voor o.a. de factuur.
En eventueel ook voor een creditnota of aanbiedingen.
Dit kunnen moderators uitzoeken.

Het schijnt ook dat er geen web contactformulieren meer zijn, behalve voor het opzeggen.
Staat het klant nummer van die klant al bij opmerkingen in het forumprofiel?
Dan kan webcare eea nakijken.
Normaal is de vergoeding voor niet werkend internet per dag 1/31 van het maandbedrag.
via chat 7,-/dag toegekend gekregen
NU de creditfactuur graag!
Dan had het 8 augustus moeten werken!
Reputatie 8
Badge +11
Hallo CJ, welkom op ons forum. Als er iets is toegezegd, moeten we dat ook waarmaken natuurlijk. Om te kunnen kijken wat er is toegezegd heb ik de gegevens waar Mandy en nelly jacoba al om vroegen wel nodig, anders heb ik geen idee over welke klant we het hebben. Je kunt de postcode, huisnummer en het klantnummer van de bewuste klant in je forumprofiel invullen.
U mailt hem wel
Dus er kan via normale mail gereageerd worden
privegegevens zetten wij hier niet!

Vraagje wordt uw salaris eind of begin van de maand betaald?
Die gegevens in je https://forum.telfort.nl/settings/profile zijn alleen voor Telfort in te zien.
jasper net prive gemaild
jasper net prive gemaild

Een pb gestuurd, neem ik aan. Je kent het onderschrift van de webcare medewerkers?
Stuur je een privébericht? .......... Op ongevraagde privéberichten ontvang je geen reactie.
Telfort is dus niet bereikbaar
Dan is de zaak hiermee klaar
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie je privébericht inderdaad, maar zo te zien staat daarin alleen de postcode. Om iets te kunnen nagaan heb ik het huisnummer en het klantnummer ook nog nodig. Die kan je samen met de postcode toevoegen aan je forumprofiel zoals nelly jacoba aangeeft.
Ik wil met je meekijken, maar zonder de volledige gegevens via de genoemde weg kan ik dat ook niet.
wij zjin er klaar mee
Wij hebben al vele mails naar klantenservice gestuurd
Er wordt niet meer betaald dan nodig en achteraf!
Zoals het hoort!
Reputatie 8
Badge +11
Als je me de gevraagde gegevens stuurt, kan ik het voor je nakijken. Zonder die gegevens kan ik niets. Je bent nu in contact met Telfort zoals je zei te willen, maar om jou te kunnen helpen heb ik jouw hulp ook nodig.
Met alleen een postcode kan Jasper niets nakijken.
Hij heeft echt het huisnummer en het klantnummer nodig.
Dit uiteraard in een PB vanwege de privacy.
Jasper wil hier echt induiken anders vraagt hij er niet naar.
En het niet betalen of achteraf lijkt mij niet handig.
Dit schaadt alleen je cliënt en dit zal een juridisch vertegenwoordiger moeten weten.
u weet dus niet hoe de wet werkt

Wordt uw salaris vooraf betaald?
Nee pas na 3 weken werkzaamheden

Betaald u iets waar credit nota voor beloofd is?
Nee dus mail mij maar in via uw klantenservice mail adres de beloofde creditnota

Wij gaan verder niet in discussie, volgende mail/forumbericht kost Telfort 25,-/stuk (al teveel verspild!)
Er zullen geen 10 aanvragen geweest zijn op de aangegeven postcode.
De zaak hiermee gesloten en volgens onze tevredenheid afgerond
Dit uiteraard in een PB vanwege de privacy.

@mandy
In het afgeschermde gedeelte, bv vak opmerkingen, van het forumprofiel.
Net zo privé, en ook voor andere moderator inzichtelijk.
u weet dus niet hoe de wet werkt

Wordt uw salaris vooraf betaald?
Nee pas na 3 weken werkzaamheden

Betaald u iets waar credit nota voor beloofd is?
Nee dus mail mij maar in via uw klantenservice mail adres de beloofde creditnota

Wij gaan verder niet in discussie, volgende mail/forumbericht kost Telfort 25,-/stuk (al teveel verspild!)
Er zullen geen 10 aanvragen geweest zijn op de aangegeven postcode.
De zaak hiermee gesloten en volgens onze tevredenheid afgerond.
Telfort verrekend 25,- extra!
De zaak hiermee gesloten en volgens onze tevredenheid afgerond


Fijn dat het naar tevredenheid is opgelost. En nog € 25,- extra ook. 👍
Nelly is zeker niet van telfort?
zwijgen is instemmen met onze claim in dit geval ja
Reputatie 8
Badge +11
Nelly is zeker niet van telfort?
zwijgen is instemmen met onze claim in dit geval ja

Nee Nelly Jacoba (en niet Nelly) is niet van Telfort, net als ik. Die claim zul je overigens officieel neer moeten leggen en niet via een forum.
O, ik begreep dat het opgelost was. Maar blijkbaar niet.
Hier staat hoe je een formele klacht bij Telfort kunt indienen.
https://www.telfort.nl/algemeen/contact/klacht-indienen.htm
u bent niet van telfort
klacht is al op vele manieren in gediend
telefonisch/schriftelijk/mail
klacht is toegekend; door zwijgen is instemmen!
@Jasper - Telfort graag de beloofde creditnota (inmiddels 60,-) naar chr.....berius@gmail.com
u wel bekend
Reputatie 3
Badge
Vreemd verhaal,

als de klacht al zo vaak is ingediend waarom dan hier nogmaals? En dan ook met onvoldoende gegevens.

Ter illustratie,

In mijn straat wonen 8 mensen met een Telfort verbinding. Een postcode + huisnummer lijkt me dan ook best handig om e.e.a na te kunnen kijken voor webcare.
postcode is bekend, datum van aansluiting ook
Ik reageer niet meer
Er zijn genoeg gegevens via veilige kanalen aangegeven; er zijn er op die datum geen 10 aangevraagd!
Dat Telfort niet reageert is mij niet onbekend,helaas 🙄

Reageer