vergoeding kosten klantenservice

• 24 januari 2013
  • 19 reacties
  • 4206 keer bekeken

Goedemiddag,
In oktober heb ik ongeveer 3 weken last gehad van een internet storing.
 Ik vroeg toen nadat ik ongeveer een half u had gebeld met de klantenservice
hoe het zat met een evt compensatie. Ik zou toen 1. compensatie onvangen van de abonnementskosten
EN compensatie van de belkosten.

Ik heb, omdat ik toen (en nu weinig thuis was) vanuit mijn Telfort de opties voor tv extra en hbo uitgezet,
toch werden mij volledige kosten in rekening gebracht. Op advies van de Telfort winkel in Leidschendam het bedrag gestorneerd, jullie zouden dan het goede bedrag incasseren.
Ik heb hier verder niet meer op gelet. Nou wilde ik net via mijn Telfort HBO weer uitzetten omdat ik weer de afgelopen maand weinig thuis was (1 dag per week) en nu zie ik dat ik een openstaand saldo heb.
Dit zijn de volledige kosten van oktober. Hoe kan dat? Ik zie nergens compensatie voor de storing en de betaling naar de klantenservice.

Ook komt er op 28-1 een factuur van 84 euro aan. Ik begrijp dit niet omdat ik alleen een alles in 1 pakket met hbo heb.

Kunnen jullie mij prive uitleggen wat er aan de hand is?

19 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@janvi
Over de vergoeding en je laatste factuur laat ik aan een Telfort medewerker over want daar kan ik je niet mee helpen.

Ik vind het vreemd dat vanuit de winkel is gezegd om de factuur te storneren. Bij Telfort worden compensaties altijd verrekend met de aankomende factuur en niet met een openstaande factuur. Eenzijdig de betaling storneren moet je eigenlijk nooit doen al ben je het niet eens met de factuur. Je had beter met de klantenservice kunnen overleggen hoe verder te handelen.
Badge
@janvi,

Ik wil graag een en ander voor je nakijken. Ik kan de factuur maandag pas in zien, dus ik zal dan reageren. Kun je mij jouw postcode en huisnummer in een privébericht kenbaar maken?

Jelmer
Goedemorgen,
ik heb tot nu toe nog geen reactie van jullie ontvangen.
Is er iets mis gegaan

Groetjes!
@janvi
Over de vergoeding en je laatste factuur laat ik aan een Telfort medewerker over want daar kan ik je niet mee helpen.

Ik vind het vreemd dat vanuit de winkel is gezegd om de factuur te storneren. Bij Telfort worden compensaties altijd verrekend met de aankomende factuur en niet met een openstaande factuur. Eenzijdig de betaling storneren moet je eigenlijk nooit doen al ben je het niet eens met de factuur. Je had beter met de klantenservice kunnen overleggen hoe verder te handelen.

Koffiemok,
Ik ben naar de winkel gelopen omdat de kosten voor de klantenservice erg hoog worden als je constant moet bellen met je mobiel.
Ik zie nu bij mijn factuur staan afsluitkosten en 2x HBO wat ook overdreven is, aangezien ik hbo voor de maand feb wilde opzeggen. Dat is absoluut niet de bedoeling zo! Ik ben al lang klant, en wil dat graag zo houden.
Ik snap dat het vervelend is , hioe het is gelopen. Maar dat is ook de fout van de werknemer in de winkel. je gaat er namelijk van uit dat ze je goed advies geven.

Als jullie mijn verbruikgeschiendenis bekijken kunnen jullie zien dat ik in bijna 3/4 jaar misschien 2dagen gebruik maak van internet en tv. en telefoon eigenlijk nooit. Dit omdat ik eigenlijk nooit thuis ben (ziekte moeder) maar voor de dagen dat ik er wel ben, wil ik gewoon gebruik kunnen maken van jullie diensten ipv constant storing te hebben. Het zou netjes zijn als jullie mij ook gewoon de compensatie verlenen die beloofd is. en de HBo kosten rechttrekken.
Reputatie 4
Badge +3
@janvi,

Zou je mij in een privé bericht nogmaals de gemaakte (en de te compenseren) kosten willen samenvatten? Dan zet ik deze vandaag in het systeem.

Henk
Ik heb je een bericht terugfgestuurd, hoop ook snel iets te horen mbt de afsluitkosten.
Reputatie 4
Badge +3
@javi,

Bedankt voor deze gegevens. Ik zal zsm op het bericht antwoorden. Nog een aantal vragen intern voor je uitstaan.

Henk
Hardstikke bedankt. Ik vind het nl erg vervelend dat ik anders straks door foutive informatie van een medewerker, straks extra kosten heb. EN geen tv en internet, ik heb als 1 van de weinige goed bereik (is een ander geval met mobiele telefonie, maar ach)
Verder zou ik het ook zeer op prijs stellen als HBO uit kan, aangezien ik dit dus niet via de site kan doen, zoals jullie kunnen zien in mijn geschiedenis maak ik dus 1 a 2x pm gebruik van tv en internet (nu dus niet aangezien het wekenlang storing was)
Reputatie 4
Badge +3
@janvi,

Ik heb zojuist de compensatie in het systeem gezet, ik zal vanuit ons HBO uitzetten, de kosten hiervan worden op de volgende (28-03-2013) met je verrekend.

Henk
Nogmaals, hoe zit het met de afsluitkosten? want ik wil niet afgesloten wordne
Krijg ik nog een reactie?
wel potverdorie. ik log net in in mijn telfort, en ik zie dat ik ben afgesloten... zorgen jullie er maar voor dat ik weer wordt aangesloten. 
Reputatie 4
Badge +3
@janvi,

De verbinding is nog steeds actief, de creditering is er doorheen en ik zie geen restrictie op het internet.

Henk
De gevraagde pagina is helaas niet toegankelijk.U kunt de gevraagde pagina niet meer opvragen. Doordat u uw abonnement heeft beëindigd, kunt u een aantal functionaliteiten van Mijn Telfort niet meer gebruiken. Als gevolg daarvan kunt u een aantal pagina's niet meer opvragen.

Dit is de melding op MIJNTELFORT.nl
Reputatie 4
Badge +3
@janvi,

Jouw verbinding op dit moment:

[ATTACH=CONFIG]321[/attach]

Al 8 dagen geen verandering in de verbinding.

Ik heb het intern doorgezet, waarom Mijn Telfort niet werkt.

Henk
vreemd, want ik kan mijn huistelefoon ook niet bereiken. Hij komt dan meteen op de voicemail te staan.. terwijl de telefoon gewoon in zijn dock staat.. Dat zou ook niet moeten
Hebben jullie nog een antwoord voor mij?
De winkel geeft aan dat ik al afgesloten ben???
Reputatie 4
Badge +3
@janvi,

Ik heb in het andere topic gereageerd, zullen we hier verder gaan?

Henk

Reageer