beantwoord

Vergoeding ivm geen internet

  • 4 april 2018
  • 2 reacties
  • 160 keer bekeken

Goedemiddag,

Op dinsdag 27 maart jl. kon ik in één keer geen gebruik meer maken van internet. Een paar keer telefonisch contact gehad met Telfort en het was al snel duidelijk dat mijn glasvezel verbinding verbonden was met een modem van een andere klant. Dit kon echter pas 3 april hersteld worden.
Ik heb dus van 27 maart tot 3 april geen gebruik kunnen maken van internet, en vind het niet meer dan redelijk dat ik hier een vergoeding/compensatie voor ontvang.

Graag verneem ik een reactie van de klantenservice van Telfort.

Met vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door Stephen 4 april 2018, 16:37

Hallo s.keek, welkom op het forum! Excuses voor het zitten zonder diensten.
Ik heb zojuist de vergoeding voor je aangemaakt. Deze wordt binnen enkele dagen op jouw rekening gestort.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
De compensatie zou in jou geval op 8/30 deel uitkomen volgens de algemene voorwaarden
Reputatie 8
Badge +7
Hallo s.keek, welkom op het forum! Excuses voor het zitten zonder diensten.
Ik heb zojuist de vergoeding voor je aangemaakt. Deze wordt binnen enkele dagen op jouw rekening gestort.

Reageer