beantwoord

Vergoeding gesprekskosten klantenservice

• 21 mei 2013
  • 1 reactie
  • 2685 keer bekeken

Omdat ik problemen had met m'n toestel en de service van Smartcare, heb ik 2x een officiele klacht ingediend en nog een aantal keer gebeld om in contact te komen met Smartcare en met medewerkers van Telfort. Toen ik mijn klacht voor de eerste keer ingediend had vertelde de medewerker van Telfort mij dat alle gesprekskosten naar de klantenservice vanaf ingang contract (28-02-2013) vergoed zullen worden. Ook bij de volgende telefoongesprekken met de klantenservice werd mij verteld dat de kosten vergoed gaan worden.

Helaas staat op de factuur die ik ontvangen heb (8 Mei) geen vergoeding voor deze kosten. Wanneer kan ik deze vergoeding verwachten?
icon

Beste antwoord door Denise 28 mei 2013, 11:24

Welkom op het forum Freddy!
mijn excuses voor de late reacie.
In principe wordt een credit altijd doorgevoerd op de volgende factuur. Graag kijk ik voor je na wat hierover is afgesproken en waarom je deze nog niet hebt ontvangen. Kun je via een privébericht jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maken?

Denise
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum Freddy!
mijn excuses voor de late reacie.
In principe wordt een credit altijd doorgevoerd op de volgende factuur. Graag kijk ik voor je na wat hierover is afgesproken en waarom je deze nog niet hebt ontvangen. Kun je via een privébericht jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maken?

Denise

Reageer