beantwoord

Verdwenen belbundel

• 17 april 2014
  • 2 reacties
  • 457 keer bekeken

Mijn echtgenoot heeft zijn mobiel abonnement op 13 maart verlengd.
Op 11 april zou een nieuwe belbundel in de belstatus moeten staan. Dit is echter niet het geval. De bestatus staat op nul terwijl in de specificatie staat dat er geen belminuten gebruikt zijn. Nu worden er extra belminuten in rekening gebracht à € 0.30 cent per minuut die bovenop het abonnementsgeld komen. Dit gaat een lieve duit kosten. Na 17 minuten kost het al bijna net zo veel als de hele belbundel. 
Hierover heb ik 12 april een vraag ingstuurd via de website en het nummer genoteerd waaronder het behandeld wordt . Daar is het tot nu,17 april, bij gebleven.
Omdat mijn echtgenoot wat ouder is en het voor hem noodzakelijk is dat hij kan bellen heb ik maandag 14 april telefonisch contact (20 minuten) gehad met een medewerkster, Sabine, waardoor ik er vertrouwen in kreeg dat het spoedig opgelost zou worden, alhoewel zij meedeelde dat zij niet wist wanneer ik bericht zou krijgen. Ik kreeg dus een mail met een nummer betreffende de "klacht" en de mededeling dat het binnen 10 dagen beantwoord zou worden.
Dat vind ik veel te lang, zeker nadat ik telefonisch benadrukt heb dat het van belang is. Ik vind het niet erg klantvriendelijk om iemand die zoals mijn echtgenoot jarenlang cliënt is bij Telfort voor mobiel, maar ook voor internet en en vaste telefoon en het laatste jaar ook voor TV zolang te laten wachten op een relevante actie van Telfort. Gaarne uw reactie.
icon

Beste antwoord door Laila 18 april 2014, 13:06

Vervelend dat jouw echtgenoot problemen ervaart met zijn mobiele abonnement Havonne. Mijn excuses voor het ervaren ongemak. Graag ben ik jullie hierbij van dienst. Kun je in een privébericht de naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla
Bekijk reactie

2 reacties

Badge
Vervelend dat jouw echtgenoot problemen ervaart met zijn mobiele abonnement Havonne. Mijn excuses voor het ervaren ongemak. Graag ben ik jullie hierbij van dienst. Kun je in een privébericht de naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla
Probleem bleek gisteren (19 april) na contact met Telfort op 18 april door middel van Laïla opgelost.
Uiterst correct behandeld, ben dan ook heel Blij. Dank u wel!!

Reageer