beantwoord

Verbruiksspecificatie van 24 februari tot 4 mei 2018 ontbreekt

Reputatie 1
Hallo, in de facturen van afgelopen jaar zijn er geen verbruiksspecificaties van maart en april beschikbaar. De laatste info is van 24 februari en daarna weer vanaf 4 mei.
Kan ik alsnog de verbruiksspecificatie van tussen 24 februari en 4 mei ontvangen? Dank jullie wel.
icon

Beste antwoord door Toon12 18 januari 2019, 16:38

De vraag is voor mij nu beantwoord. Door de overgang naar een ander systeem is de informatie verloren gegaan. De vraag kan worden gesloten.

Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Toon, ik kan me voorstellen dat je juist de specificaties van de facturen wilt zien. Wat raar dat dat niet lukt. Ik help je hier graag mee op weg.

Gaat het om de facturen van een mobiel abonnement, of een abonnement voor thuis? Heb je ze via Mijn Telfort opgezocht? Zie je wel alle facturen staan en kan je ze openen? En ik begrijp dat je de specificaties van alle facturen kan zien, behalve die van februari, maart en april?
Reputatie 1
Hallo, het gaat om de facturen van mijn mobile abonnement. Ik bekijk deze via 'Mijn telfort'. Ik kan alle facturen zien en deze bekijken. Maar een aantal bevatten niet de bel geschiedenis. Ik mis deze tussen 24-februari en 4 mei.
Groet Toon
Reputatie 6
Badge +8
Dankjewel voor de extra uitleg! Apart, en lastig, dat je de specificaties niet kan zien. Ik stuur je een kopie van de facturen toe per e-mail, als je in deze facturen naar beneden scrollt, moet je de details alsnog kunnen zien 🙂 Deze ontvang je op het bij ons bekende e-mailadres. Laat je weten of je ze hebt ontvangen, en of je de specificaties daarin kan zien?
Reputatie 1
Dank je wel Alexandra, ik laat je weten als ik ze ontvangen heb en ze goed zijn.
Reputatie 1
Ik heb nog niets ontvangen.
Reputatie 1
Hoelang duurt het voordat ik de overzicht kan verwachten? De vraag is nu wel beantwoord maar ik heb geen overzichten ontvangen. Dus probleem niet opgelost.
Dank alvast.
Reputatie 6
Badge +8
Hmm, je had ze inmiddels al moeten ontvangen. Goed dat je laat weten dat je ze nog niet hebt. Staan ze ook niet in ongewenste items of in een spam map? Ze zijn verstuurd naar het e-mailadres dat bij ons bekend is, waar normaliter de facturen ook heen gestuurd worden. Dat is een ander e-mailadres dan welke in je profiel hier op het forum staat.

Ik kan het e-mailadres wel voor je aanpassen en ze opnieuw versturen als dat handig is. Kan je voor mij dan de postcode en huisnummer, naam van de contractant, geboortedatum en laatste 3 cijfers van het rekeningnummer welke bij dit abonnement horen, invullen in extra informatie in je profiel? Laat je weten wanneer ze er staan, als je wilt dat ik dat voor je regel? 🙂
Reputatie 1
Hallo Alexandra,

Heb inderdaad niets ontvangen, ook niet in de spam of ongewenste map. Ik heb de gevraagde informatie in mijn profiel staan zodat je het naar het mailadres van het profiel kan sturen. Dank je wel.
Reputatie 6
Badge +8
Dankjewel voor het invullen van je gegevens! Ik heb je e-mailadres aangepast naar welke in je profiel staat, en de facturen verstuurd 🙂 Je zou ze zodadelijk moeten ontvangen. Laat je weten of je ze nu wel ontvangen hebt?
Reputatie 1
Hallo Alexandra,

Ik heb ze nu ontvangen. De gevraagde informatie ontbreekt echter nog steeds op de facturen. De facturen die je gestuurd hebt zijn gelijk aan de facturen die ik op de 'Mijn Telfort' omgeving staan. Wat ontbreekt is de verbruiksspecificaties van maart en april 2018. Dat is een bijlage die wel bij de andere facturen zit, het heet 'Bijlage - Verbuiksspecificatie'. Daar staan de gebelde telefoonnummers en de gespreksduur op en het internet gebruik. De laatste info die ik wel heb is van 24 februari en daarna weer vanaf 4 mei.
Reputatie 6
Badge +8
Hi Toon, ik zie wat je bedoelt, de specificatieregels missen inderdaad vanaf 24 februari. Dat is gek, ik heb het doorgezet naar de Technische Dienst om dit na te kijken, en met de vraag of dit terug gehaald/hersteld kan worden. Zo gauw ik nieuws of updates heb hierover, laat ik het je weten.
Reputatie 1
De vraag is voor mij nu beantwoord. Door de overgang naar een ander systeem is de informatie verloren gegaan. De vraag kan worden gesloten.
Reputatie 6
Badge +8
Goedemorgen Toon, fijn dat het opgelost is, dankjewel voor de terugkoppeling 🙂 Je weet ons te vinden op het forum, als we iets voor je kunnen doen.

Reageer