beantwoord

Veranderen/opwaarderen abonnement naar zakelijk

Ik kan nergens een e-mail adres van telfort vinden, dus wil ik via dit medium mijn vraag stellen.
Eind vorig jaar heb ik mijn telfort internet abonnement van mijn fysiotherapiepraktijk(telfort thuis) omgezet naar een zakelijk abonnement internet en bellen ook van telfort. (Dit omdat ik een vaste telefoonlijn van kpn had en deze lijn in 2019 gaat stoppen)
Eea is niet helemaal vlekkeloos verlopen, maar dat terzijde. Het werkt nu naar behoren.
Tot mijn grote verbazing zag ik op mijn rekeningafschriften dat er nog steeds het abonnement van mijn oude telfortabonnement (telfort thuis) werd afgeschreven. En ook het zakelijk abonnement. Ik betaal nu dus 2 maal voor mijn internet. Na telefonisch contact met telfort werd mij verteld dat ik zelf het oude abonnement moest opzeggen. (Met een maand opzegtermijn) Wat ik inmiddels gedaan heb.
Erg vreemd vind ik. Wanneer ik naar een andere provider ga, dan regelt de nieuwe provider ook dat het lopende abonnement wordt opgezegd. En in dit geval gaat het nota bene om een ander abonnement bij dezelfde provider!
Klopt dit wel, er is mij wel beloofd dat de overgang vlekkeloos zou verlopen en dat alles geregeld zou worden. Nou niet alles geregeld dus.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 8 februari 2019, 15:22

Dag @FysioRob. Welkom hier op het Forum. Goed dat je hier navraag doet. Uit je bericht begrijp ik dat je eind vorig jaar een zakelijk internetabonnement hebt besteld en je particuliere abonnement toen niet direct is beëindigd. Ik heb dit nagevraagd bij Telfort Zakelijk en kan bevestigen dat dit klopt. Je dient zelf je particuliere abonnement te beëindigen. Ik zie nu in ieder geval dat je particuliere abonnement wordt beëindigd per 6 maart. Betreft de abonnementskosten kan ik helaas niets voor je doen. Bij verdere vragen raad ik je aan om contact op te nemen met Telfort Zakelijk, daar jouw zakelijke abonnement voor mij niet inzichtelijk is.

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +6
Dag @FysioRob. Welkom hier op het Forum. Goed dat je hier navraag doet. Uit je bericht begrijp ik dat je eind vorig jaar een zakelijk internetabonnement hebt besteld en je particuliere abonnement toen niet direct is beëindigd. Ik heb dit nagevraagd bij Telfort Zakelijk en kan bevestigen dat dit klopt. Je dient zelf je particuliere abonnement te beëindigen. Ik zie nu in ieder geval dat je particuliere abonnement wordt beëindigd per 6 maart. Betreft de abonnementskosten kan ik helaas niets voor je doen. Bij verdere vragen raad ik je aan om contact op te nemen met Telfort Zakelijk, daar jouw zakelijke abonnement voor mij niet inzichtelijk is.

Reageer