beantwoord

Van KPN naar Telfort nu al ontevreden

• 4 juli 2014
  • 5 reacties
  • 1100 keer bekeken

Hallo allemaal,

Ik zal me later even voorstellen, eerst wil ik mijn ongenoegen uiten.

Begin juni heb ik eindelijk de stap gezet om over te stappen van KPn naar telfort wegens ontevreden zijn bij kpn over service en prijs. Om een lang verhaal kort te maken heb ik bij Telfort een nieuw internet + I-Tv plus een draadloze verbindingsset aangevraagd, voor eenmalig €85 (!) om daarna €37,50 p.m. te gaan betalen. Overigens zijn de administratiekosten ouderwets hoog, dit heeft mijn besluit ook redelijk doen vertragen.Hiermede gebruik gemaakt van de opzegservice (wel zo makkelijk en bevestigd gekregen in de mail). Opleverdatum zou 17 juli zijn.

Inmiddels op vakantie dacht ik even te checken hoe het stond met m'n order, ik had tenslotte niks gehoord van telfort noch kpn. Order was miet te vinden bij de telfort site en kpn liep ook nog steeds gewoon door. Telfort gemaild wat de stand van zaken was en kreeg het volgende terug;
"Ze snapten mijn verhaal, opleverdatum is 31 juli en vd opzegservice is niets bekend".

Nou lekker dan, ik nu net terug gemaild met het hele verhaal, en dat nog steeds vanaf mijn vakantie adres. Eindstand blijf ik dus zitten straks met dubbele kosten, want kpn is nog niet opgezegd. Ik hoopte met de overstap naar telfort om een vooruitgang, maar van de regen geraak ik in de drup.

Als er iemand tips of suggesties heeft graag, want zo ga je niet met nieuwe klanten om mijns inziens. Ik ben dus bij voorbaat al niet tevreden, en dat is een behoorlijk beroerde start.

Met vriendelijke groet,
Tom de Ronde
icon

Beste antwoord door Tom213 10 juli 2014, 12:28

Opgelost door Telfort. Ik ben uitstekend te woord gestaan door de afdeling klantenrelaties en alles wordt/is opgelost/verrekend.

Goed om te zien hoe deze teleurstelling is omgedraaid naar een gepakte kans. Afwikkeling volgt zodra oplevering van het abonnement geschiedt. Ik kijk er met alle vertrouwen naar uit.

Kan wat mij betreft op slot.

🙂
Bekijk reactie

5 reacties

Opgelost door Telfort. Ik ben uitstekend te woord gestaan door de afdeling klantenrelaties en alles wordt/is opgelost/verrekend.

Goed om te zien hoe deze teleurstelling is omgedraaid naar een gepakte kans. Afwikkeling volgt zodra oplevering van het abonnement geschiedt. Ik kijk er met alle vertrouwen naar uit.

Kan wat mij betreft op slot.

🙂
Reputatie 8
Badge +2
@Tom213,

Welkom op dit forum!

Excuus voor deze wat late reactie.
Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met de geleverde service. Een tevreden klant is waar we het allemaal voor doen.

Werkt het inmiddels allemaal naar behoren?

Ik lees je reactie graag!

Michael
Alles werkt naar behoren Michael,

enige jammere is wel dat ik nog nooit de prijs heb betaald die ik heb afgesproken. Ik betaal al vanaf het begin € 0,45 meer, dit ivm met prijsstijgingen. Ergens snap ik het wel, maar ik heb een abo afgesloten voor € 37,50 en niet € 38,-.

Groeten.
Reputatie 6
Badge +7
Dat hoef je niet mee akkoord te gaan je hebt toch een abbo van 37,5 afgesloten en dat is geen 38 euro dus gewoon weer bellen.
Reputatie 8
Badge +2
@Tom213,

Vreemd dat je meer lijkt te betalen dan op voorhand is afgesproken. Kun je aangeven op welke factuur je deze verhoging vindt? Ik zal het voor je (laten) uitzoeken.

Michael

Reageer