beantwoord

uitdraai van 1 bepaald telefoonnummer?

• 8 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 517 keer bekeken

Kun je een uitdraai maken van 1 bepaald telefoonnummer, vanaf 1 januari 2017, als bewijsvoering voor iets?
Zo ja... zou iemand me kunnen uitleggen hoe ik dat precies kan doen?

Ik hoop dat iemand me er mee kan helpen.

Mt vriendelijke groet,

Heidy
icon

Beste antwoord door Koffiemok 9 augustus 2017, 22:28

@Heidje
Net via de pc gecontroleerd maar je kunt alleen periodes opvragen. En betreft alleen uitgaande gesprekken. Dit is zowel bij mobiel als vast. Je kunt momenteel terug tot aan februari 2017.

Misschien een idee om de laatste 6 facturen te downloaden en op te slaan op de pc. Open de pdf file en druk op CTRL F. Vul in het zoekvenster het telefoonnummer in. Je kunt dan zelf in ieder geval tellen hoe vaak er dat nummer is gebeld. Je hebt er dan ook de datum, tijdstip en duur bij staan.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@Heidje
Vaste of mobiele aansluiting?
Inkomende of uitgaande gesprekken?

Vanaf januari zal bij mobiel niet mogelijk zijn. Je kan tot maximaal 6 maanden terug specificaties opvragen.
Reputatie 8
Badge +15
@Heidje
Net via de pc gecontroleerd maar je kunt alleen periodes opvragen. En betreft alleen uitgaande gesprekken. Dit is zowel bij mobiel als vast. Je kunt momenteel terug tot aan februari 2017.

Misschien een idee om de laatste 6 facturen te downloaden en op te slaan op de pc. Open de pdf file en druk op CTRL F. Vul in het zoekvenster het telefoonnummer in. Je kunt dan zelf in ieder geval tellen hoe vaak er dat nummer is gebeld. Je hebt er dan ook de datum, tijdstip en duur bij staan.

Reageer