beantwoord

Twee openstaande facturen maar kan deze niet voldoen i.v.m. vakantie

• 23 mei 2013
  • 2 reacties
  • 2640 keer bekeken

Dag,

Ik heb 2 openstaande facturen van April en Mei maar die kan ik momenteel niet betalen omdat ik op vakantie ben in Parijs en ik ben mijn ING pinpas kwijtgeraakt , en mijn ING is tijdelijk geblokkeerd tot 8Juni tot dat ik terug kom naar Nederland dan kan ik het weer betalen , Maar ik ben wel bang dat ik een boete of extra kosten ga krijgen .
weet iemand misschien hoe ik de probleem kan oplossen ?
icon

Beste antwoord door Denise 23 mei 2013, 11:21

Welkom op het forum bong sicario!
Wat vervelend dat je jouw pinpas bent kwijtgeraakt. Gaat jouw vraag over Mobiel of Vast (internet en bellen)? Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maken via een privébericht? Na ontvangst zal ik nagaan of het mogelijk is een uitstel van betaling in het systeem te plaatsen.

Denise
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum bong sicario!
Wat vervelend dat je jouw pinpas bent kwijtgeraakt. Gaat jouw vraag over Mobiel of Vast (internet en bellen)? Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maken via een privébericht? Na ontvangst zal ik nagaan of het mogelijk is een uitstel van betaling in het systeem te plaatsen.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@bong sicario,

Zojuist heb ik een uitstel van betaling in het systeem geplaatst. Meer details hierover heb ik via een privébericht gestuurd.

Fijne tijd nog in Parijs!

Denise

Reageer