beantwoord

Totaal aantal min LekkerLang

• 4 december 2017
  • 3 reacties
  • 94 keer bekeken

Op de factuur 'Specificatie gebruiskosten: Gesprekken' komt het aantal minuten L niet overeen met de minuten die staan bij Totaal aantal minuten LekkerLang
Ik heb ook een factuur, waarbij ik geen gesprekken heb gevoerd langer dan 10 min. en waarbij het Totaal aantal minuten LekkerLang 91 minuten bedraagt.

Bedanmt alvast voor je reaktie
icon

Beste antwoord door edith1 5 december 2017, 17:21

Hallo Cindy,

Bedankt voor je reaktie. Ik had inmiddels gechat met een vd mefewerkers van Telfort. Het blijkt dat het gaat om het Totaal aantal min. dat ik die periode gebeld heb. Dus alle B+L min. bij elkaar opgeteld. Eigenlijk moet het woord LekkerLang weggelaten worden. Op al mijn facturen staat het zo omschreven. Het maakt niet uit qua kosten, maar ik was benieuwd hoe ze aan die minuten kwamen.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Edith, welkom op het forum! Dat is gek. Kan het zijn dat dat de lekker lang gesprekken van een andere periode zijn en dat die daarom op die factuur staan? Als dat niet het geval is, dan wil ik graag even met je mee kijken. Wil je daarvoor je 06-nummer aanvullen in je profiel en me een seintje geven? Ik hoor het graag van je.
Hallo Cindy,

Bedankt voor je reaktie. Ik had inmiddels gechat met een vd mefewerkers van Telfort. Het blijkt dat het gaat om het Totaal aantal min. dat ik die periode gebeld heb. Dus alle B+L min. bij elkaar opgeteld. Eigenlijk moet het woord LekkerLang weggelaten worden. Op al mijn facturen staat het zo omschreven. Het maakt niet uit qua kosten, maar ik was benieuwd hoe ze aan die minuten kwamen.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Edith, fijn dat er duidelijkheid is gekomen via de chat en bedankt voor het delen van het antwoord 🙂. Ik ben het met je eens dat het wel wat verwarrend is op deze manier. Mocht je nog verdere vragen hebben, stel die gerust aan mij.

Reageer