Op het forum zien wij vaak topics en reacties van klanten die nog steeds abonnementskosten voor Digitenne betalen ondanks zij ook gebruik maken van Interactieve TV via Telfort. Wanneer klanten hier achteraan gaan om het in orde te maken worden deze vaak van het kastje naar de muur gestuurd. Om al deze moeite te voorkomen hebben wij daarom dit topic in het leven geroepen.
Wanneer zijn de abonnementskosten voor Digitenne gratis?
Maak je gebruik van Digitenne en neem je bij Telfort ook Interactieve TV af dan zorgt Telfort ervoor dat je abonnement voor Digitenne gratis wordt. Maak je al gebruik van Interactieve TV via Telfort en wil je Digitenne er gratis bij bestellen dan betaal je geen verzend- en administratiekosten.
Hoeveel betaal ik maandelijks voor het gebruik van Digitenne als mijn abonnement gratis wordt?
Je betaalt dan alleen een maandelijks bedrag van € 5,- voor de huur van een tuner. Hierbij wordt er geen onderscheid gemaakt tussen klanten die nog geen tuner hebben en klanten die al in het bezit zijn van een tuner.
Ik maak gebruik van glasvezel via Telfort. Zijn de abonnementskosten dan ook gratis?
Nee, de abonnementskosten voor Digitenne zijn alléén gratis wanneer je gebruik maakt van Interactieve TV via ADSL. Wanneer je gebruik maakt van Glasvezel dan kun je maximaal 5 TV-ontvangers aansluiten. Hiervoor is Digitenne dus niet meer nodig.
Let op: Als je al gebruik maakt van Digitenne bij je ADSL abonnement en je stapt over naar glasvezel is de Digitenne korting niet meer van toepassing.
Aan welke voorwaarden moet ik voldoen zodat mijn Digitenne abonnement gratis wordt?
• De contactgegevens bij Digitenne en bij Telfort dienen overeen te komen.
• Je maakt gebruik van Interactieve TV via ADSL van Telfort.
Voor meer informatie over Digitenne klik hier.
Voldoe je aan bovenstaande voorwaarden en betaal je nog steeds abonnementskosten voor Digitenne? Laat dan een berichtje achter in dit topic en voeg je klantnummer en mobiele telefoonnummer toe aan je forumprofiel. Daarna gaan mijn collega's en ik zo spoedig mogelijk voor je aan de slag om dit in orde te maken.