Sticky

[Tips van Telfort] Onverwachte abonnementskosten voor Digitenne

• 19 februari 2016
  • 85 reacties
  • 5651 keer bekeken

Toon het eerste bericht

85 reacties

Hallo Stephen,

dat weten ze heb ze de nodige keren aan de telefoon gehad....
Maar zij konden het niet koppelen aan mijn Telfort contract!
Dus als jij een verzoek kan indienen dan graag! Eerste factuur heb ik inmiddels al betaald!
Hoor graag weer van je! Graag ook per mail, krijg van de reacties op dit forum geen melding....

met vriendelijke groet,

Paul van der Weck
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Stephen,

dat weten ze heb ze de nodige keren aan de telefoon gehad....
Maar zij konden het niet koppelen aan mijn Telfort contract!
Dus als jij een verzoek kan indienen dan graag! Eerste factuur heb ik inmiddels al betaald!
Hoor graag weer van je! Graag ook per mail, krijg van de reacties op dit forum geen melding....

met vriendelijke groet,

Paul van der Weck

Bedankt voor je reactie Paul! Helaas kan ik je niet mailen. Maar van elk bericht zou je wel een mail moeten ontvangen ter notificatie. Komen deze soms niet binnen bij ongewenste mail. Graag ontvang ik je klantnummer van Digitenne in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan voor je aan de slag.
Ik denk dat het verstandig is om in de sticky de prijs aan te passen hier staat nog € 4,00 en zover ik weet is het nu € 5,00
Reputatie 8
Badge +7
Ik denk dat het verstandig is om in de sticky de prijs aan te passen hier staat nog € 4,00 en zover ik weet is het nu € 5,00
Gewijzigd! Bedankt voor de tip. 🙂
Reputatie 1
Beste medewerker,
Afgelopen maand heb ik Telfort TV verhuisd en nu heb ik een factuur van 19,00 euro van KPN van Digitenne ontvangen. KPN heeft na een chat mijn abonnement direct opgezegd, maar ze geven aan om aan Telfort te vragen om de 19.00 euro te crediteren. Kunnen jullie hiervoor zorgen? Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +7
Hoi sveldsink, welkom op het forum. Via een privébericht heb ik je een voorstel gestuurd. Kan je daar op reageren?
Reputatie 1
Hallo.

Wegens uitvallen Telfort modem voor bijna een week heb ik Digitenne besteld als backup voor een volgende keer. Vooral omdat dit via Telfort maar €5 per maand zou kosten vond ik dat de investering voor in ieder geval 1 jaar wel waard. Besteld na navraag bij KPN via de speciale Telfort link nu toch een factuur ontvangen voor maar liefst €51. Digitenne pakket ook ontvangen dus nu wordt het voor mij beslissen, gaat dit via jouw/jullie goed komen of ga ik het terugsturen.

Ik hoor graag zo spoedig mogelijk van jullie.
Telfort kan je helpen met het rechtzetten. Als je dit topic terugleest zie heel wat identieke gevallen.
Voorwaarde is dat de tenaamstelling op het Telfort en het Digitenne abo 100% identiek zijn.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi W_veen45, welkom op het forum. Dat is een fors hogere prijs, dan de €5 die je verwachtte. Kan je je klantnummer van Digitenne via een bericht aan mij doorsturen? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.

Reageer