Sticky

[Tips van Telfort] Onverwachte abonnementskosten voor Digitenne

  • 19 februari 2016
  • 85 reacties
  • 5647 keer bekeken


Toon het eerste bericht

85 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo Roger, excuses voor de late reactie en nee, het is zeker niet teveel gevraagd om hier duidelijkheid over te geven. Als je Interactieve TV erbij neemt en je Digitenne abonnement behoudt dan regelen wij dat je geen abonnementskosten voor Digitenne meer hoeft te betalen. Je betaalt dan alleen nog € 4 voor het gebruik van een tuner. Dit kan de tuner van KPN zijn of een tuner die je zelf hebt aangeschaft. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?
Reputatie 1
Badge
Hallo Stephen,

Bedankt voor je reactie. Het is natuurlijk een uitermate vreemde constructie die wat mij betreft zeer discutabel is. Ik vind de beweringen als "geen abonnementskosten" en "Digitenne is gratis voor klanten van Telfort met Interactieve TV in hun pakket" hier pure misleiding. Er wordt immers altijd € 4,00 aangerekend. Voor een gehuurde ontvanger is dit nog uit te leggen, maar hoe kan een bedrijf nu € 4,00 per maand in rekening brengen voor een apparaat wat helemaal geen eigendom is van KPN dan wel Telfort? Het is beleid van Telfort om € 4,00 voor een huurontvanger te rekenen, maar € 4,00 betalen voor een ontvanger dat eigendom is van een klant gaat mij persoonlijk echt te ver... De € 4,00 zijn in dat geval meer "verkapte abonnementskosten", want er is dus op geen enkele manier onderuit te komen en dan is er toch min of meer sprake van enige misleiding als er gesproken wordt over "Digitenne is gratis voor klanten van Telfort met Interactieve TV in hun pakket" (Citaat -> https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/kosten-digitenne.htm).

Ik begrijp uiteraard volledig dat jij hier ook niks aan kunt doen en enkel het beleid van Telfort uitdraagt. Het is echter wat mij betreft lastig uit te leggen...

Vooralsnog -helaas- geen Interactieve TV voor mij dan...

Groet,
Roger
Hallo Telfort,

Helaas heb ik ook hetzelfde probleem. Digitenne volgens de "spelregels" besteld, maar toch factuur inclusief aansluitkosten en abonnement kosten ontvangen i.p.v alleen de "€ 4,00 factuur".

Kunnen jullie dit voor mij rechtzetten?

Groet, Arno
Hallo Telfort,

Op bovenstaand bericht heb ik nog geen reactie gekregen. Is het handig als ik een nieuw topic aanmaak, zodat mijn vraag beter zichtbaar is?

Groet, Arno
Op het forum zien wij vaak topics en reacties van klanten die nog steeds abonnementskosten voor Digitenne betalen ondanks zij ook gebruik maken van Interactieve TV via Telfort. Wanneer klanten hier achteraan gaan om het in orde te maken worden deze vaak van het kastje naar de muur gestuurd. Om al deze moeite te voorkomen hebben wij daarom dit topic in het leven geroepen.

Wanneer zijn de abonnementskosten voor Digitenne gratis?
Maak je gebruik van Digitenne en neem je bij Telfort ook Interactieve TV af dan zorgt Telfort ervoor dat je abonnement voor Digitenne gratis wordt. Maak je al gebruik van Interactieve TV via Telfort en wil je Digitenne er gratis bij bestellen dan betaal je geen verzend- en administratiekosten.

Hoeveel betaal ik maandelijks voor het gebruik van Digitenne als mijn abonnement gratis wordt?
Je betaalt dan alleen een maandelijks bedrag van € 4,- voor de huur van een tuner. Hierbij wordt er geen onderscheid gemaakt tussen klanten die nog geen tuner hebben en klanten die al in het bezit zijn van een tuner.

Ik maak gebruik van glasvezel via Telfort. Zijn de abonnementskosten dan ook gratis?
Nee, de abonnementskosten voor Digitenne zijn alléén gratis wanneer je gebruik maakt van Interactieve TV via ADSL. Wanneer je gebruik maakt van Glasvezel dan kun je maximaal 5 TV-ontvangers aansluiten. Hiervoor is Digitenne dus niet meer nodig.
Let op: Als je al gebruik maakt van Digitenne bij je ADSL abonnement en je stapt over naar glasvezel is de Digitenne korting niet meer van toepassing.

Aan welke voorwaarden moet ik voldoen zodat mijn Digitenne abonnement gratis wordt?
• De contactgegevens bij Digitenne en bij Telfort dienen overeen te komen.
• Je maakt gebruik van Interactieve TV via ADSL van Telfort.

Voor meer informatie over Digitenne klik hier.

Voldoe je aan bovenstaande voorwaarden en betaal je nog steeds abonnementskosten voor Digitenne? Laat dan een berichtje achter in dit topic. Wij gaan dan voor je aan de slag om dit in orde te maken.


Ik heb een vraag hoe ik uberhaupt Digitenne kan bestellen. Ik heb via de Telfort site een bestelling gedaan (digitenne.nl/telfort) en netjes een bevestiging ontvangen. Toen ik na een week nog niets ontvangen had, heb ik contact opgenomen met KPN (het nummer van digitenne.nl 088-4446888 dat beschikbaar moet zijn tussen 9:30 en 21:00 is de hele dag gesloten) op 0800-0402. Daar werd me verteld dat ze geen bestelling kunnen zien als dit van Telfort is. Ik moest dus contact met Telfort opnemen. Dit gedaan, en daar werd mij eerst verteld dat ik geen Digitenne kan bestellen als ik niet eerst 2 tv-ontvangers van Telfort heb besteld, en via een andere medewerker van de klantenservice werd gezegd dat Telfort de status van de bestelling niet kan zien omdat ik bij KPN moet zijn. Weer contact opgenomen met KPN, en die sturen me weer terug naar Telfort. Ik snap het inmiddels niet meer. Ik wil gewoon 2 insteekkaarten bestellen. Niets meer, niets minder. HOE????
KPN
Davitamon10
Forum
Hallo Davitamon10
201,569 Leden42,175 Topics208,486 Reacties
VRAAG
Digitenne via Telfort. Onterechte kosten.
4 dagen geleden Digitenne 6 reacties
Davitamon10
Rank
Davitamon10
Goedemorgen,

Onlangs heb ik een digitenne abonnement afgesloten via telfort. Bij mijn eerste factuur is het onjuiste abbonnementsbedrag in rekening gebracht. Ook zijn er activatiekosten in rekening gebracht terwijl nadrukkelijk op de telfort site vermeld staat dat deze niet gerekend zullen worden.

Nou heb ik een gedeeltelijke correctie ontvangen van 15 december tot en met 8 januari voor de abbonementskosten maar niet van 8 december tot en met 14 december. Ook zijn de activatiekosten niet gecrediteerd.

Omdat ik een tweede herinnering heb ontvangen heb ik om afsluiting te voorkomen de factuur vandaag betaald. Telefonisch kom ik er helaas niet uit en de live chat werkt niet.

Graag ontvang ik de door mij teveel betaalde (onterechte ) kosten retour.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Like (0) Quote Topic volgen Share More
6 reacties
Oudste eerst
Clevegt
Rank
Reputatie 4
Clevegt 3 dagen geleden
Voor Telfort vragen kunt u het beste gaan naar het forum van Telfort.
Deze is voor KPN klanten.

Telfort forum: https://forum.telfort.nl/
It'er | Thuis: Alles in 1 van (ITV) KPN VDSL2 | 100 Mbit/s haal 100 Mbit/s - Centrum Zoetermeer | Mobiel: Apple Iphone 6S - 4G+ - Zorgeloos Instap | Laptop: APPLE MacBook Pro 13 | ExperiaBox V10 | ITV Arris VIP2952 (2x)
Beste antwoord Like (0) Quote More
Davitamon10
Rank
Davitamon10 AUTEUR 3 dagen geleden
Telfort kan in deze niets voor mij betekenen alles contact inzake digitenne loopt volgens hun zeggen via KPN en bovendien ontvang ik de facturen inzake digitenne niet van Telfort maar van KPN.
Beste antwoord Like (0) Quote More
Clevegt
Rank
Reputatie 4
Clevegt 3 dagen geleden
Okay, als ze dat zeggen bij Telfort zal zeer snel wel iemand van KPN
hier reageren op uw vraag.

Nog even een momentje.

Davitamon10 schreef:
Telfort kan in deze niets voor mij betekenen alles contact inzake digitenne loopt volgens hun zeggen via KPN en bovendien ontvang ik de facturen inzake digitenne niet van Telfort maar van KPN.

It'er | Thuis: Alles in 1 van (ITV) KPN VDSL2 | 100 Mbit/s haal 100 Mbit/s - Centrum Zoetermeer | Mobiel: Apple Iphone 6S - 4G+ - Zorgeloos Instap | Laptop: APPLE MacBook Pro 13 | ExperiaBox V10 | ITV Arris VIP2952 (2x)
Beste antwoord Like (0) Quote More
Erik_
Rank
Reputatie 6
Erik_ 3 dagen geleden
Hoi Davitamon, welkom op het forum! Hoe het zit met je Digitenne en de kosten hangt er van af hoe het precies is besteld. Als jij het bij Telfort hebt besteld en je hebt ook interactieve tv en dsl internet bij Telfort, dan betaal je inderdaad geen activatiekosten. Maar, dan is het ook Telfort die dit met je moet regelen. Zie dit topic van de Telfort moderators op hun forum. Als dit dan ook het geval is wil ik je toch vragen op het Telfort forum te reageren in dat topic.

Als jouw situatie anders is hoor ik het graag, dan help ik je verder.
The shortest answer is doing -George Herbert
Beste antwoord Like (0) Quote More
Davitamon10
Rank
Davitamon10 AUTEUR 3 dagen geleden
Beste Erik,


Ik heb het via telfort geregeld maar omdat ik 3 weken verder was en met bellen niks bereikte ben ik bij een telfort winkel winkel geweest om te vragen hoe het met mijn bestelling stond. Vervolgens hebben ze in de telfort winkel gebeld met KPN omdat die de bestelling uitlevert.

Ik heb meerdere malen met kpn en telfort gebeld maar zowel kpn als telfort wijst naar elkaar. Volgens telfort moet ik bij kpn zijn en andersom.

Aangezien ik de factuur voor digitenne apart krijg via kpn wend ik mij tot dit forum. Hierop staat ook gewoon een kpn klantnummer.

Het is jammer dat kpn wel goed is in het verstirwn van herinneringen, aanmaningen en ingebrekestellingen maar niet in het oplossen van klachten.

Gezien het feit (zoals eerder aangegeven) dat ik mijn factuur (en overige correspondentie) via kpn krijg verwacht ik ook een fatsoenlijke oplossing van kpn.

Groet,


Koen
Beste antwoord Like (0) Quote More
Erik_
Rank
Reputatie 6
Erik_ 1 dag geleden
Dank voor je toelichting, Koen. Ik ben er nog niet helemaal van overtuigd dat je aan het goede adres bent. Maar het is wel duidelijk dat het heen-en-weren moet ophouden. Je krijgt een privébericht van me. Reageer daarop met je gegevens, dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen :)
The shortest answer is doing -George Herbert
Beste antwoord Like (0) Quote More
Reageer

bold italic underline Tekstopmaak Smilies
Reageer
Gerelateerde onderwerpen

digitenne ontvanger stuk1 reactie
foxnlicon 1 reactie
Kpn behandelt klanten dramatisch!4 reacties
Antenne digitenne kapoticon 3 reacties
Digitenne5 reacties
Tips

Alles over installeren Digitenne
Digitenne: Resetten tv-ontvanger en zenders instellen
Storingen oplossen interactieve TV & Digitenne
Uitgelichte topics

Allart
Rank
Roos doet onderzoek naar MijnKPN, help jij haar?
36 minuten geleden
Marcia_
Rank
Wie is de Mol? 2017
3 uur geleden
Paul_
Rank
Wat zijn jouw favoriete series op dit moment?
23 uur geleden
Populaire blogs

Dec 20, 2016
Meest gebruikte apps van 2016
Jan 06, 2017
Oplossingen om je WiFi-signaal te verbeteren
Dec 23, 2016
5 Goede voornemens om veilig online te zijn
Dec 20, 2016
Meest gebruikte apps van 2016
Jan 06, 2017
Oplossingen om je WiFi-signaal te verbeteren
1
2
3
Populaire leden

wjb
Rank wjb
23 likes

RobinFlikkema
Rank RobinFlikkema
18 likes

PeterG
Rank PeterG
12 likes

Giant2000
Rank Giant2000
7 likes

Badges

Badge Ton99 heeft de Ingenieur badge verdiend
Badge bigblueeyes heeft de Namen en gezichten badge verdiend
Badge AndyA1960 heeft de Namen en gezichten badge verdiend
Badge nnnadia heeft de Namen en gezichten badge verdiend
Badge radka2 heeft de TV expert badge verdiend Toon alle badges

Forum Digitenne Digitenne via Telfort. Onterechte kosten.
Mobiel

Thuis

KPN Compleet

Service & Contact

MijnKPN

Over KPN


Alle voorwaarden Privacy Security Over ons
Excuus voor bovenstaande. Was doorverwezen door Erik van KPN naar dit forum en had geen zin mijn hele verhaal opnieuw te typen. Nou heb ik alleen teveel gekopieerd en geplakt
Goedemorgen,

Onlangs heb ik een digitenne abonnement afgesloten via telfort. Bij mijn eerste factuur is het onjuiste abbonnementsbedrag in rekening gebracht. Ook zijn er activatiekosten in rekening gebracht terwijl nadrukkelijk op de telfort site vermeld staat dat deze niet gerekend zullen worden.

Nou heb ik een gedeeltelijke correctie ontvangen van 15 december tot en met 8 januari voor de abbonementskosten maar niet van 8 december tot en met 14 december. Ook zijn de activatiekosten niet gecrediteerd.

Omdat ik een tweede herinnering heb ontvangen heb ik om afsluiting te voorkomen de factuur vandaag betaald. Telefonisch kom ik er helaas niet uit en de live chat werkt niet.

Graag ontvang ik de door mij teveel betaalde (onterechte ) kosten retour.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi davitamon10,

Dat is bijzonder inderdaad. Graag kijk ik voor je na wat er precies gebeurd is en wat ik hieraan kan doen als je je je volledige adresgegevens en 06-nummer naar mij stuurt in 'n privébericht.

Ik kom er dan op terug.
Goedemiddag,

Op welke termijn ontvang ik een reactie op mijn privébericht. Ben ondertussen al behoorlijk lang op een correcte factuur aan het wachten.

Groeten
Goedemiddag,

Op welke termijn ontvang ik een reactie op mijn privébericht. Ben ondertussen al behoorlijk lang op een correcte factuur aan het wachten.

Groeten


Dat staat in het onderschrift van de moderators. Binnen 3 werkdagen.
Hoi Ruben,

Graag ontvang ik op korte termijn een reactie op mijn privébericht. Ik wil graag spoedig het door mij teveel betaalde bedrag van circa 40 euro retour!!! Ben het helemaal zat om van het kastje naar de muur te worden gestuurd en elke keer weer in de wacht te worden gezet
Reputatie 8
Badge +2
Hi davitamon10,

Bedankt voor de gegevens. Graag kijk ik voor je wat ik hierin kan betekenen voor je als je de factuur van KPN naar mij stuurt aan het e-mailadres dat ik in het privébericht heb gemeld. Na ontvangst zal ik overgaan op de betreffende creditering.

Dank voor je reactie alvast.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi davitamon10,

Dank voor je gegevens. Ik heb de compensatie aan de hand hiervan voor je in het systeem gezet. Een correctie zul je vinden op eerstvolgende factuur.

Excuses voor het ongemak.
Badge
Op het forum zien wij vaak topics en reacties van klanten die nog steeds abonnementskosten voor Digitenne betalen ondanks zij ook gebruik maken van Interactieve TV via Telfort. Wanneer klanten hier achteraan gaan om het in orde te maken worden deze vaak van het kastje naar de muur gestuurd. Om al deze moeite te voorkomen hebben wij daarom dit topic in het leven geroepen.

Wanneer zijn de abonnementskosten voor Digitenne gratis?
Maak je gebruik van Digitenne en neem je bij Telfort ook Interactieve TV af dan zorgt Telfort ervoor dat je abonnement voor Digitenne gratis wordt. Maak je al gebruik van Interactieve TV via Telfort en wil je Digitenne er gratis bij bestellen dan betaal je geen verzend- en administratiekosten.

Hoeveel betaal ik maandelijks voor het gebruik van Digitenne als mijn abonnement gratis wordt?
Je betaalt dan alleen een maandelijks bedrag van € 4,- voor de huur van een tuner. Hierbij wordt er geen onderscheid gemaakt tussen klanten die nog geen tuner hebben en klanten die al in het bezit zijn van een tuner.

Ik maak gebruik van glasvezel via Telfort. Zijn de abonnementskosten dan ook gratis?
Nee, de abonnementskosten voor Digitenne zijn alléén gratis wanneer je gebruik maakt van Interactieve TV via ADSL. Wanneer je gebruik maakt van Glasvezel dan kun je maximaal 5 TV-ontvangers aansluiten. Hiervoor is Digitenne dus niet meer nodig.
Let op: Als je al gebruik maakt van Digitenne bij je ADSL abonnement en je stapt over naar glasvezel is de Digitenne korting niet meer van toepassing.

Aan welke voorwaarden moet ik voldoen zodat mijn Digitenne abonnement gratis wordt?
• De contactgegevens bij Digitenne en bij Telfort dienen overeen te komen.
• Je maakt gebruik van Interactieve TV via ADSL van Telfort.

Voor meer informatie over Digitenne klik hier.

Voldoe je aan bovenstaande voorwaarden en betaal je nog steeds abonnementskosten voor Digitenne? Laat dan een berichtje achter in dit topic en voeg je klantnummer en mobiele telefoonnummer toe aan je forumprofiel. Daarna gaan mijn collega's en ik zo spoedig mogelijk voor je aan de slag om dit in orde te maken.


Hallo Telfort medewerker,

Ik las op de website dat je voor 4 euro per maand digitenne kon afsluiten naast het TV+internetabonnement dat ik al heb bij Telfort. De abonnementskosten en eenmalige activatiekosten zijn hierbij voor rekening van Telfort. Ik heb geprobeerd om digitenne af te sluiten via de link op de site (digitenne.nl/telfort) maar helaas liep ik vast bij het invullen van mijn bankgegevens. Het systeem herkent namelijk mijn bank niet (KNAB). Vreemd wat deze bank bestaat inmiddels toch alweer een aantal jaren. Ik heb toen gebeld met uw klantenservice en die adviseerde mij om langs te gaan bij een KPN-winkel. Dit heb ik afgelopen week gedaan en zij hebben het digitenne abonnement voor mij afgesloten en direct een insteekkaart meegegeven. Ik ontvang zojuist hun factuur per mail ad. € 49,45 bestaande uit abonnementskosten € 14,45 en eenmalige kosten € 35,00. Omdat ik op het forum lees dat het niet altijd vlekkeloos verloopt en de medewerker van uw klantenservice mij er eveneens op wees om goed op te letten of het allemaal goed gaat, stuur ik u dit bericht. Op welke termijn en op welke wijze kan ik reductie van u ontvangen ad. € 45,45 voor de abonnements- en activatiekosten? Ik zie uw antwoord met belangstelling tegemoet.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo robert.janssen, welkom op het forum. Ik wil je vriendelijk verzoeken om de tweede factuur af te wachten. Mochten de activatiekosten en de abonnementskosten niet met terugwerkende kracht zijn vergoed stuur mij dan een privébericht. Ik zorg er dan voor dat dit in orde wordt gemaakt.
Reputatie 1
Goedemorgen telfort,

ik ben vorige maand verhuisd, echter ging ik er van uit dat Telfort ook automatisch mijn adres voor digitenne zou aanpassen, ik heb er totaal niet bij stil gestaan dat ik dit zelf moest doen omdat ik KPN Digitenne destijds ook via Telfort heb aangevraagd.. maar het probleem is nu dus dat ik geconfronteerd ben met een factuur van E 21,86. Ik heb contact opgenomen met KPN en daar kwam het probleem aan het licht, ze hebben nu mijn adres aangepast maar konden verder niets doen omdat ik klant ben van Telfort en Telfort de korting moet verlenen (?)

Graag hoor ik hoe ik het teveel betaalde gecrediteerd kan krijgen en zou het misschien een idee zijn als een adreswijziging niet automatisch gaat bij verhuizing van itv om de klant die gaat verhuizen hierover te informeren tijdens het verhuisproces?

Met vriendelijke groet,
Mauice
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Maurice, wat vervelend dat je de korting bent misgelopen. Ik ontvang graag onderstaande gegevens van je in een privébericht.
- Naam
- Adresgegevens
- 06-nummer
- Klantnummer Digitenne
- Periode van xx-xx-2017 t/m xx-xx-2017 factuur zonder korting

Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
Geachte heer/mevrouw,

in april jl. heb ik digitenne afgesloten daar mij door Telfort telefonisch is medegedeeld dat ik een korting zou ontvangen op digitenne daar ik gebruik maak van Itv via Telfort.Derhalve zou ik maar EUR 4,13 per maand voor digitenne hoeven te betalen.

De factuur van 6 april door Kpn is correct. de factuur van 6 mei en 6 juni jl. is echter foutief. Zojuist heb ik een half uur gebeld, 2x met telfort, 2x met kpn en beide verwijzen naar elkaar. de korting moet volgens kpn verwerkt worden bij telfort echter telfort zegt dat kpn dit moet doen.

Daarnaast melden jullie mij nu, in tegenstelling tot het eerste verkoop gesprek, dat ik door het glasvezel nu geen korting kan krijgen.

ik sta nu volledig ertussen in, graag jullie spoedige reactie hierop.

ik heb Itv, 2 mobiele telefoons via jullie afgesloten, en ben van plan dit allemaal op te zeggen als dit niet heel erg snel wordt opgelost. Te schandalig voor woorden gewoon.

U begrijpt wel dat ik niets inzake digitenne ga voldoen.
Het contract met KPN loopt tot april 2018, u begrijpt dat deze kosten bij u aanhangig gemaakt zullen worden indien dit niet gecorrigeerd wordt.

Ik verwijs u tevens graag naar de bandopnames die door jullie gemaakt worden van de telefoongesprekken.

In afwachting van uw bericht,

Met vriendelijke groet,
Vera Richaerts
Zie deze uitleg:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/kosten-digitenne.htm

Er staat expliciet bij:
Let op: Dit geldt niet voor Glasvezel
Reputatie 8
Badge +7
@Vera,

Bedankt voor je post. Klanten die gebruik maken van glasvezel komen niet in aanmerking voor de korting op Digitenne. Weet je toevallig nog wanneer van april je het gesprek hebt gevoerd?
Kun je mij ook een kopie van de factuur van 6 april mailen? Het mailadres heb ik je zojuist kenbaar gemaakt via een privébericht. Na ontvangst ga ik dan het een en ander voor je uitzoeken. Bij voorbaat dank!
Beste telfort het is me tot op heden (al bijna2 jaar) nog niet gelukt om de kosten te verlagen, vergoed te krijgen of iets van die aard. Ik denk dat dit zeker poging nummer 6!!! Is. Zie ook de oude klacht die via directie is ontvangen. Bevestiging van kpn dat zij in de administratie hebben staat 9 III. Ik hoor graag. Mvrgr Sandra
Reputatie 8
Badge +7
Beste telfort het is me tot op heden (al bijna2 jaar) nog niet gelukt om de kosten te verlagen, vergoed te krijgen of iets van die aard. Ik denk dat dit zeker poging nummer 6!!! Is. Zie ook de oude klacht die via directie is ontvangen. Bevestiging van kpn dat zij in de administratie hebben staat 9 III. Ik hoor graag. Mvrgr Sandra
Hallo Sandra, ik ontvang graag je naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan kijken wat ik voor je kan betekenen.
Hoi krijg inmiddels, als het goed is weer digitenne na een fout van KPN....
Maar neemt telfort dit automatisch over of moet ik dan bellen met de klantenservice?

ik had tot maart/ april jongstleden digitenne op 2 tuners.
1 kooptuner en 1 huurtuner. Heb de huurtuner terug gebracht omdat wij er maar van 1 gebruik maken.
Aangezien KPN geen kooptuners meer heeft, ging het dus mis....
Mijn abonnement werd beeindigt..... Dit was natuurlijk niet de bedoeling! Maar ben hier dus al zo'n 4 maanden mee bezig om dit weer recht te zetten. Maar word van het kastje naar de muur gestuurd....
Nu heb ik dus via KPN weer digitenne, maar zal Telfort het weer moeten koppelen aan mijn interactieve tv....
Want dat kunnen zij dus niet.... En als ik het via deze site wou doen krijg ik de keuze tussen een tuner (huren) of een nieuwe kaart (huren) en dat is niet de bedoeling omdat ik al een tuner met kaart heb die zij verwijdert hadden omdat ze mijn digitenne hadden opgezegt!
En op deze site kan ik niets vinden om dit weer te koppelen.....
Dus vandaar de vraag! Anders word het dus de klantenservice bellen ben ik bang en weer eens boos worden. Ben er zachtjes aan wel klaar mee.
Met vriendelijke groet,

Paul van der Weck

P.s.: Krijg net mijn eerste factuur, daar staan ook aansluitkosten bij..... Word nu toch wel erg boos....
kunnen jullie overigens niets aan doen hoor!
Reputatie 8
Badge +7
Hallo duimpje11, het kan zijn dat KPN niet op de hoogte is dat je ook een abonnement met Interactieve TV bij ons hebt. Zou jij dit even willen navragen? Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik het graag van je. Ik zal dan het verzoek indienen om de korting voor je te activeren. In afwachting van jouw reactie.

Reageer