Sticky

[Tips van Telfort] Onverwachte abonnementskosten voor Digitenne

  • 19 februari 2016
  • 85 reacties
  • 5914 keer bekeken


Toon het eerste bericht

85 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi davitamon10,

Dat is bijzonder inderdaad. Graag kijk ik voor je na wat er precies gebeurd is en wat ik hieraan kan doen als je je je volledige adresgegevens en 06-nummer naar mij stuurt in 'n privébericht.

Ik kom er dan op terug.
Goedemorgen,

Onlangs heb ik een digitenne abonnement afgesloten via telfort. Bij mijn eerste factuur is het onjuiste abbonnementsbedrag in rekening gebracht. Ook zijn er activatiekosten in rekening gebracht terwijl nadrukkelijk op de telfort site vermeld staat dat deze niet gerekend zullen worden.

Nou heb ik een gedeeltelijke correctie ontvangen van 15 december tot en met 8 januari voor de abbonementskosten maar niet van 8 december tot en met 14 december. Ook zijn de activatiekosten niet gecrediteerd.

Omdat ik een tweede herinnering heb ontvangen heb ik om afsluiting te voorkomen de factuur vandaag betaald. Telefonisch kom ik er helaas niet uit en de live chat werkt niet.

Graag ontvang ik de door mij teveel betaalde (onterechte ) kosten retour.
Excuus voor bovenstaande. Was doorverwezen door Erik van KPN naar dit forum en had geen zin mijn hele verhaal opnieuw te typen. Nou heb ik alleen teveel gekopieerd en geplakt
KPN
Davitamon10
Forum
Hallo Davitamon10
201,569 Leden42,175 Topics208,486 Reacties
VRAAG
Digitenne via Telfort. Onterechte kosten.
4 dagen geleden Digitenne 6 reacties
Davitamon10
Rank
Davitamon10
Goedemorgen,

Onlangs heb ik een digitenne abonnement afgesloten via telfort. Bij mijn eerste factuur is het onjuiste abbonnementsbedrag in rekening gebracht. Ook zijn er activatiekosten in rekening gebracht terwijl nadrukkelijk op de telfort site vermeld staat dat deze niet gerekend zullen worden.

Nou heb ik een gedeeltelijke correctie ontvangen van 15 december tot en met 8 januari voor de abbonementskosten maar niet van 8 december tot en met 14 december. Ook zijn de activatiekosten niet gecrediteerd.

Omdat ik een tweede herinnering heb ontvangen heb ik om afsluiting te voorkomen de factuur vandaag betaald. Telefonisch kom ik er helaas niet uit en de live chat werkt niet.

Graag ontvang ik de door mij teveel betaalde (onterechte ) kosten retour.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Like (0) Quote Topic volgen Share More
6 reacties
Oudste eerst
Clevegt
Rank
Reputatie 4
Clevegt 3 dagen geleden
Voor Telfort vragen kunt u het beste gaan naar het forum van Telfort.
Deze is voor KPN klanten.

Telfort forum: https://forum.telfort.nl/
It'er | Thuis: Alles in 1 van (ITV) KPN VDSL2 | 100 Mbit/s haal 100 Mbit/s - Centrum Zoetermeer | Mobiel: Apple Iphone 6S - 4G+ - Zorgeloos Instap | Laptop: APPLE MacBook Pro 13 | ExperiaBox V10 | ITV Arris VIP2952 (2x)
Beste antwoord Like (0) Quote More
Davitamon10
Rank
Davitamon10 AUTEUR 3 dagen geleden
Telfort kan in deze niets voor mij betekenen alles contact inzake digitenne loopt volgens hun zeggen via KPN en bovendien ontvang ik de facturen inzake digitenne niet van Telfort maar van KPN.
Beste antwoord Like (0) Quote More
Clevegt
Rank
Reputatie 4
Clevegt 3 dagen geleden
Okay, als ze dat zeggen bij Telfort zal zeer snel wel iemand van KPN
hier reageren op uw vraag.

Nog even een momentje.

Davitamon10 schreef:
Telfort kan in deze niets voor mij betekenen alles contact inzake digitenne loopt volgens hun zeggen via KPN en bovendien ontvang ik de facturen inzake digitenne niet van Telfort maar van KPN.

It'er | Thuis: Alles in 1 van (ITV) KPN VDSL2 | 100 Mbit/s haal 100 Mbit/s - Centrum Zoetermeer | Mobiel: Apple Iphone 6S - 4G+ - Zorgeloos Instap | Laptop: APPLE MacBook Pro 13 | ExperiaBox V10 | ITV Arris VIP2952 (2x)
Beste antwoord Like (0) Quote More
Erik_
Rank
Reputatie 6
Erik_ 3 dagen geleden
Hoi Davitamon, welkom op het forum! Hoe het zit met je Digitenne en de kosten hangt er van af hoe het precies is besteld. Als jij het bij Telfort hebt besteld en je hebt ook interactieve tv en dsl internet bij Telfort, dan betaal je inderdaad geen activatiekosten. Maar, dan is het ook Telfort die dit met je moet regelen. Zie dit topic van de Telfort moderators op hun forum. Als dit dan ook het geval is wil ik je toch vragen op het Telfort forum te reageren in dat topic.

Als jouw situatie anders is hoor ik het graag, dan help ik je verder.
The shortest answer is doing -George Herbert
Beste antwoord Like (0) Quote More
Davitamon10
Rank
Davitamon10 AUTEUR 3 dagen geleden
Beste Erik,


Ik heb het via telfort geregeld maar omdat ik 3 weken verder was en met bellen niks bereikte ben ik bij een telfort winkel winkel geweest om te vragen hoe het met mijn bestelling stond. Vervolgens hebben ze in de telfort winkel gebeld met KPN omdat die de bestelling uitlevert.

Ik heb meerdere malen met kpn en telfort gebeld maar zowel kpn als telfort wijst naar elkaar. Volgens telfort moet ik bij kpn zijn en andersom.

Aangezien ik de factuur voor digitenne apart krijg via kpn wend ik mij tot dit forum. Hierop staat ook gewoon een kpn klantnummer.

Het is jammer dat kpn wel goed is in het verstirwn van herinneringen, aanmaningen en ingebrekestellingen maar niet in het oplossen van klachten.

Gezien het feit (zoals eerder aangegeven) dat ik mijn factuur (en overige correspondentie) via kpn krijg verwacht ik ook een fatsoenlijke oplossing van kpn.

Groet,


Koen
Beste antwoord Like (0) Quote More
Erik_
Rank
Reputatie 6
Erik_ 1 dag geleden
Dank voor je toelichting, Koen. Ik ben er nog niet helemaal van overtuigd dat je aan het goede adres bent. Maar het is wel duidelijk dat het heen-en-weren moet ophouden. Je krijgt een privébericht van me. Reageer daarop met je gegevens, dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen :)
The shortest answer is doing -George Herbert
Beste antwoord Like (0) Quote More
Reageer

bold italic underline Tekstopmaak Smilies
Reageer
Gerelateerde onderwerpen

digitenne ontvanger stuk1 reactie
foxnlicon 1 reactie
Kpn behandelt klanten dramatisch!4 reacties
Antenne digitenne kapoticon 3 reacties
Digitenne5 reacties
Tips

Alles over installeren Digitenne
Digitenne: Resetten tv-ontvanger en zenders instellen
Storingen oplossen interactieve TV & Digitenne
Uitgelichte topics

Allart
Rank
Roos doet onderzoek naar MijnKPN, help jij haar?
36 minuten geleden
Marcia_
Rank
Wie is de Mol? 2017
3 uur geleden
Paul_
Rank
Wat zijn jouw favoriete series op dit moment?
23 uur geleden
Populaire blogs

Dec 20, 2016
Meest gebruikte apps van 2016
Jan 06, 2017
Oplossingen om je WiFi-signaal te verbeteren
Dec 23, 2016
5 Goede voornemens om veilig online te zijn
Dec 20, 2016
Meest gebruikte apps van 2016
Jan 06, 2017
Oplossingen om je WiFi-signaal te verbeteren
1
2
3
Populaire leden

wjb
Rank wjb
23 likes

RobinFlikkema
Rank RobinFlikkema
18 likes

PeterG
Rank PeterG
12 likes

Giant2000
Rank Giant2000
7 likes

Badges

Badge Ton99 heeft de Ingenieur badge verdiend
Badge bigblueeyes heeft de Namen en gezichten badge verdiend
Badge AndyA1960 heeft de Namen en gezichten badge verdiend
Badge nnnadia heeft de Namen en gezichten badge verdiend
Badge radka2 heeft de TV expert badge verdiend Toon alle badges

Forum Digitenne Digitenne via Telfort. Onterechte kosten.
Mobiel

Thuis

KPN Compleet

Service & Contact

MijnKPN

Over KPN


Alle voorwaarden Privacy Security Over ons
Op het forum zien wij vaak topics en reacties van klanten die nog steeds abonnementskosten voor Digitenne betalen ondanks zij ook gebruik maken van Interactieve TV via Telfort. Wanneer klanten hier achteraan gaan om het in orde te maken worden deze vaak van het kastje naar de muur gestuurd. Om al deze moeite te voorkomen hebben wij daarom dit topic in het leven geroepen.

Wanneer zijn de abonnementskosten voor Digitenne gratis?
Maak je gebruik van Digitenne en neem je bij Telfort ook Interactieve TV af dan zorgt Telfort ervoor dat je abonnement voor Digitenne gratis wordt. Maak je al gebruik van Interactieve TV via Telfort en wil je Digitenne er gratis bij bestellen dan betaal je geen verzend- en administratiekosten.

Hoeveel betaal ik maandelijks voor het gebruik van Digitenne als mijn abonnement gratis wordt?
Je betaalt dan alleen een maandelijks bedrag van € 4,- voor de huur van een tuner. Hierbij wordt er geen onderscheid gemaakt tussen klanten die nog geen tuner hebben en klanten die al in het bezit zijn van een tuner.

Ik maak gebruik van glasvezel via Telfort. Zijn de abonnementskosten dan ook gratis?
Nee, de abonnementskosten voor Digitenne zijn alléén gratis wanneer je gebruik maakt van Interactieve TV via ADSL. Wanneer je gebruik maakt van Glasvezel dan kun je maximaal 5 TV-ontvangers aansluiten. Hiervoor is Digitenne dus niet meer nodig.
Let op: Als je al gebruik maakt van Digitenne bij je ADSL abonnement en je stapt over naar glasvezel is de Digitenne korting niet meer van toepassing.

Aan welke voorwaarden moet ik voldoen zodat mijn Digitenne abonnement gratis wordt?
• De contactgegevens bij Digitenne en bij Telfort dienen overeen te komen.
• Je maakt gebruik van Interactieve TV via ADSL van Telfort.

Voor meer informatie over Digitenne klik hier.

Voldoe je aan bovenstaande voorwaarden en betaal je nog steeds abonnementskosten voor Digitenne? Laat dan een berichtje achter in dit topic. Wij gaan dan voor je aan de slag om dit in orde te maken.


Ik heb een vraag hoe ik uberhaupt Digitenne kan bestellen. Ik heb via de Telfort site een bestelling gedaan (digitenne.nl/telfort) en netjes een bevestiging ontvangen. Toen ik na een week nog niets ontvangen had, heb ik contact opgenomen met KPN (het nummer van digitenne.nl 088-4446888 dat beschikbaar moet zijn tussen 9:30 en 21:00 is de hele dag gesloten) op 0800-0402. Daar werd me verteld dat ze geen bestelling kunnen zien als dit van Telfort is. Ik moest dus contact met Telfort opnemen. Dit gedaan, en daar werd mij eerst verteld dat ik geen Digitenne kan bestellen als ik niet eerst 2 tv-ontvangers van Telfort heb besteld, en via een andere medewerker van de klantenservice werd gezegd dat Telfort de status van de bestelling niet kan zien omdat ik bij KPN moet zijn. Weer contact opgenomen met KPN, en die sturen me weer terug naar Telfort. Ik snap het inmiddels niet meer. Ik wil gewoon 2 insteekkaarten bestellen. Niets meer, niets minder. HOE????
Hallo Telfort,

Op bovenstaand bericht heb ik nog geen reactie gekregen. Is het handig als ik een nieuw topic aanmaak, zodat mijn vraag beter zichtbaar is?

Groet, Arno
Hallo Telfort,

Helaas heb ik ook hetzelfde probleem. Digitenne volgens de "spelregels" besteld, maar toch factuur inclusief aansluitkosten en abonnement kosten ontvangen i.p.v alleen de "€ 4,00 factuur".

Kunnen jullie dit voor mij rechtzetten?

Groet, Arno
Reputatie 1
Badge
Hallo Stephen,

Bedankt voor je reactie. Het is natuurlijk een uitermate vreemde constructie die wat mij betreft zeer discutabel is. Ik vind de beweringen als "geen abonnementskosten" en "Digitenne is gratis voor klanten van Telfort met Interactieve TV in hun pakket" hier pure misleiding. Er wordt immers altijd € 4,00 aangerekend. Voor een gehuurde ontvanger is dit nog uit te leggen, maar hoe kan een bedrijf nu € 4,00 per maand in rekening brengen voor een apparaat wat helemaal geen eigendom is van KPN dan wel Telfort? Het is beleid van Telfort om € 4,00 voor een huurontvanger te rekenen, maar € 4,00 betalen voor een ontvanger dat eigendom is van een klant gaat mij persoonlijk echt te ver... De € 4,00 zijn in dat geval meer "verkapte abonnementskosten", want er is dus op geen enkele manier onderuit te komen en dan is er toch min of meer sprake van enige misleiding als er gesproken wordt over "Digitenne is gratis voor klanten van Telfort met Interactieve TV in hun pakket" (Citaat -> https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/kosten-digitenne.htm).

Ik begrijp uiteraard volledig dat jij hier ook niks aan kunt doen en enkel het beleid van Telfort uitdraagt. Het is echter wat mij betreft lastig uit te leggen...

Vooralsnog -helaas- geen Interactieve TV voor mij dan...

Groet,
Roger
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Roger, excuses voor de late reactie en nee, het is zeker niet teveel gevraagd om hier duidelijkheid over te geven. Als je Interactieve TV erbij neemt en je Digitenne abonnement behoudt dan regelen wij dat je geen abonnementskosten voor Digitenne meer hoeft te betalen. Je betaalt dan alleen nog € 4 voor het gebruik van een tuner. Dit kan de tuner van KPN zijn of een tuner die je zelf hebt aangeschaft. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?
Reputatie 1
Badge
Waarom komt hier geen reactie op vanuit Telfort? Het is toch niet teveel gevraagd om hier volledige duidelijkheid over te geven?
Reputatie 1
Badge

Hoeveel betaal ik maandelijks voor het gebruik van Digitenne als mijn abonnement gratis wordt?
Je betaalt dan alleen een maandelijks bedrag van € 4,- voor de huur van een tuner. Hierbij wordt er geen onderscheid gemaakt tussen klanten die nog geen tuner hebben en klanten die al in het bezit zijn van een tuner.


Momenteel heb ik Telfort Internet Standaard. De kosten daarvan gaan van € 21,50 naar € 24,00 per 1 juli 2016. Verder heb ik een los KPN Digitenne abonnement van € 14,00. Samen maakt dat € 38,00 per maand. Vanuit dat perspectief overweeg ik om over te stappen naar Internet Standaard + Interactieve TV voor € 36,50. Goedkoper en tevens Interactieve TV erbij. Uiteraard wens ik het Digitenne abonnement te behouden. Ik heb ik echter géén behoefte aan de huurtuner van KPN / Telfort en wil deze dan ook niet. Moet ik die € 4,00 nu wel of niet betalen? Het is, naar mijn mening, toch apart dat je Digitenne niet kunt afnemen zonder huurtuner?! Alsof je die apparatuur (tuner of insteekkaart) nergens kunt kopen... Graag duidelijkheid hierin, want met bovenstaande antwoord begrijp ik het nog steeds niet (dat heeft betrekking op NOG geen huurtuner hebben of AL een huurtuner hebben, maar zegt niks als je die helemaal niet wilt).

Groet, Roger
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Jimok, ik ontvang graag je klantnummer van Digitenne in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst. Bij voorbaat dank!
Hallo JHNBOS, welkom op het forum! Wat vervelend om dit te vernemen. Helaas had dit te maken met een administratieve fout in het systeem. De fout is inmiddels gecorrigeerd en de korting loopt weer door vanaf nu.

Hallo,

Ik heb sinds februari hetzelfde probleem,
2 digitenne boxen icm telfort interactieve tv en vanaf februari 2x activatiekosten verrekend door kpn en sinds maart abonnementskosten 2x
Via zowel de sevicedesk van telfort en kpn konden ze mij niet helpen, zodoende na speurwerk hier terecht gekomen.

Help me aub!

Mvg, Jimok
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Sander (michael1984), kun je mij je naw-gegevens en klantnummer van Digitenne kenbaar maken via een privébericht? Bij voorbaat dank!
Hoi ik heb aantal maanden geleden ook contact gehad in verband met digitenne na heel veel heen en weet gebel tussen Telfort en KPN zou het opgelost moeten zijn en zou ik weer de korting krijgen die beloofd was dit is niet gedaan ik zag op de afschrift dat er netjes 14 euro is afgeschreven
Zou graag willen dat dit zo snel mogelijk word opgepakt
Vrg Sander
Bedankt voor je reactie John! Ik heb een ticket aangemaakt met het verzoek om de korting in orde te maken. Mijn collega's gaan dit oppakken en nemen binnen twee werkdagen contact met jou op.

@Stephen, het is geregeld, bedankt. 🙂
Reputatie 8
Badge +16
Beste Pace, wat fijn dat jij ook Digitenne hebt besteld. Helaas hebben wij geen toegang tot jouw gegevens bij KPN. Als je mij via een privébericht jouw gegevens die bij KPN geregistreerd staan kenbaar maakt dan kan ik kijken of ze in ons systeem overeen komen.
Beste Telfort medewerkers.

Ook ik heb digitenne besteld, ik heb een mail gehad dat het binnenkort word geleverd. Kunnen jullie checken of mijn gegevens overeen komen ? Zodat ik straks de korting zal ontvangen. Alvast Bedankt!!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo zuidwijker, het is zeer zeker geen verwijt maar als die informatie voor ons bekend is dan kunnen wij je makkelijker van dienst zijn. Digitenne is een KPN product, wij gaan niet over de Digitenne facturen en gegevens maar met KPN kunnen we wel afstemmen dat de abonnementskosten niet in rekening worden gebracht zodra er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Mocht het toch nog niet goed lopen dan zie ik graag een bericht van jou tegemoet.
Toen wij het abonnement bestelden in de winkel werd er gezegd, dat alles via Telfort zou lopen. Ook toen er na de verhuizing een slechte internetverbinding was en de KPN moest komen, werd alles geregeld door Telfort. Dan moeten wij nu niet het verwijt krijgen dat bij Digitenne nog steeds het oude adres vermeld staat, en klopt al helemaal niet dat er zonder verdere uitleg de rekening verhoogd wordt,terwijl er geen contact is geweest tussen ons en KPN en tussen ons en Telfort.
Wij hebben geweigerd om de hogere rekeningen te betalen en gestorneerd.Toen wist KPN ons wel te vinden om alles te regelen, terwijl dat verleden week niet kon en verwezen werden naar Telfort en weer terug. Als alles nu goed gaat is ons adres nu wel veranderd en komt het teveel betaalde terug.
Reputatie 8
Badge +16
@Theo,

Ik kan heel goed begrijpen dat je graag rust wilt. Mijn collega's hebben nog het een en ander voor je in behandeling. Zodra ik iets voor je kan betekenen dan verneem ik dit graag van je.

@zuidwijker,

Vervelend dat jij ook van het kastje naar de muur wordt verstuurd. Voor ik je verder van dienst ben kun je nagaan of jouw gegevens bij KPN ook overeenkomen met jouw gegevens bij Telfort? Dus heb je je nieuwe adres ook aan Digitenne doorgegeven? In afwachting van jouw reactie.
Op het forum zien wij vaak topics en reacties van klanten die nog steeds abonnementskosten voor Digitenne betalen ondanks zij ook gebruik maken van Interactieve TV via Telfort. Wanneer klanten hier achteraan gaan om het in orde te maken worden deze vaak van het kastje naar de muur gestuurd. Om al deze moeite te voorkomen hebben wij daarom dit topic in het leven geroepen.

Hallo Stephen,

Wij zin klant sinds 2007 van eerst Tiscali en na de overname door Telfort bij Telfort
Wij hebben Internet en TV en maken gebruik van Digitenne via Telfort bij KPN.
Daar betalen wij volgens afspraak € 4.- per maand voor aan KPN.
Dit sinds lange tijd. Ook hebben wij Interactieve TV
Wij zijn in februari 2012 verhuist en hebben dat keurig netjes aan Telfort gemeld en is allemaal perfect verlopen. En hebben steeds tot en met januari 2016 € 4.- per maand betaald.
Echter eind februari moesten wij ineens € 27,42 betalen. Zonder een bijgaande verklaring van KPN.
Ik heb gelijk naar KPN gebeld. Daar werd mij gezegd dat ik daarvoor bij Telfort moet zijn. Wij zijn toen naar de winkel op Zuidplein in Rotterdam geweest. Daar is gebeld met Telfort en werd er gezegd dat Telfort hier niets aan kon doen en we toch naar KPN moesten.
Weer naar KPN gebeld, alles zou goed komen en en verrekend worden met de volgende facturering. Maar bij de volgende facturering van eind maart werd er een factuur gezonden van € 14,-. Nu in april hebben wij een factuur gekregen van € 9,99.
Weer gebeld met KPN maar zij konden niets doen want het moest bij Telfort geregeld worden.
Het bleek dat KPN onze verhuizing van 2012 niet verwerkt heeft, c.q.Telfort dit niet doorgegeven heeft.
Als Telfort alles geregeld heeft zou het in orde komen, want ze waren er wel van overtuigt dat het fout zat.
Onze vraag aan u is of u het voor ons kan regelen zodat wij ons geld terug kunnen krijgen.
Met vriendelijke groeten Arie Verwoerd.

Wanneer zijn de abonnementskosten voor Digitenne gratis?
Maak je gebruik van Digitenne en neem je bij Telfort ook Interactieve TV af dan zorgt Telfort ervoor dat je abonnement voor Digitenne gratis wordt. Maak je al gebruik van Interactieve TV via Telfort en wil je Digitenne er gratis bij bestellen dan betaal je geen verzend- en administratiekosten.


Hoeveel betaal ik maandelijks voor het gebruik van Digitenne als mijn abonnement gratis wordt?
Je betaalt dan alleen een maandelijks bedrag van € 4,- voor de huur van een tuner. Hierbij wordt er geen onderscheid gemaakt tussen klanten die nog geen tuner hebben en klanten die al in het bezit zijn van een tuner.


Ik maak gebruik van glasvezel via Telfort. Zijn de abonnementskosten dan ook gratis?
Nee, de abonnementskosten voor Digitenne zijn alléén gratis wanneer je gebruik maakt van Interactieve TV via ADSL. Wanneer je gebruik maakt van Glasvezel dan kun je maximaal 5 TV-ontvangers aansluiten. Hiervoor is Digitenne dus niet meer nodig.


Aan welke voorwaarden moet ik voldoen zodat mijn Digitenne abonnement gratis wordt?
• De contactgegevens bij Digitenne en bij Telfort dienen overeen te komen.
• Je maakt gebruik van Interactieve TV via ADSL van Telfort.

Voor meer informatie over Digitenne klik hier.


Voldoe je aan bovenstaande voorwaarden en betaal je nog steeds abonnementskosten voor Digitenne? Laat dan een berichtje achter in dit topic. Wij gaan dan voor je aan de slag om dit in orde te maken.
Reputatie 1
Hallo Theo, zie privébericht.
Hallo Stefin,
Werd vanmorgen gebeld door een mevrouw en ze vroeg of alles nu in orde was, ik kon alleen zeggen nee. Toen zei ze ik verbind u door met vacutering, maar ik maar wachten en na 5 minuten verbinding verbroken. Toen heb ik naar de afdeling gebeld en daar werd heel vriendelijk gedaan, het geld wordt terug gestuurd. Weet je wat mijn ervaring met Telfort is, iedereen is aardig maar je moet steeds opnieuw bellen, hoop dat het nu allemaal in orde komt. Ik ben nu 5 maanden bezig geweest en hoop nu echt dat alle toezegging van vandaag allemaal worden nagekomen. overigens die mevrouw was ook weer ontzettend aardig. En daarom het is zo jammer dat je als klant moet doorzetten, had me al voorgenomen om in oktober over te stappen naar Vodofoon, maar nu alles in orde komt wil ik nu gewoon rust.
Reputatie 8
Badge +16
@j.andringa,

Wat vervelend dat je toch weer een factuur hebt ontvangen. Inmiddels heb ik de afdeling die deze case in behandeling heeft op de hoogte hierover gesteld. Deze hadden een service call met jou ingepland op 28 april. Wellicht dat zij naar aanleiding hiervan eerder contact met jou zullen opnemen. Laat je even weten wanneer je bent gebeld.

@th.slotboom,

Zie privébericht.
hallo Stephen.
van de week weer verschilende keren met telfort en kpn gebeld ,het werd een van het kasje naar de muur verhaal, niemand kwam er uit.
Na donderdag middag weer gebeld tehebben na dat ik een factuur van kpn kreeg ,weer het zelfde verhaal kpn zecht je moet telfort wezen en telfort zecht je moet kpn wezen,en ik moest nu maar een mail sturen,daar was ik net mee begonen toen de meedewerker van KPN me terug belde en vertelde dat hij hier ook geen vrede mee had en alles in het werk heeft gezet m het voor elkaar te krijgen , hij of iemand van de kpn had naar telfort gebeld en het zou nu goed komen.Nu dat hopen we dan maar weer, maar als ik alle berichten in het forum lees heb ik er weinig vertrouwen in.Wat als het weer niet goed gaat,weer bellen of mailen of via het forum reageren.Het maar een rommeltje bij jullie of bij de kpn maar jullei wijzen naar mekaar ,los het op,!!!
Nu nog even het volgende begin volgende week zal er €14,45 van mijn rekeng gehaald worden,moet ik stop zetten of doorlaten gaan.
gr. Theo Slotboom

Reageer