beantwoord

teveel geld afgeschreven + slechte service

• 14 mei 2012
  • 2 reacties
  • 2084 keer bekeken

Hallo,
Iedere maand worden er op eens gebruikerskosten van mijn rekening afgeschreven? heb ik hiervoorvoor nog nooit gehad en nu in 1 keer wel. Ik zou niet weten waarvoor dit is? Heb al eenmalig moeten betalen om lid te worden voor ik het abbonoment afsloot.

Nu worden de afgelopen maanden ook nog is een keer 7.50-10 euro extra afgeschreven? Iemand die dit uit kan leggen? Ik heb hier nergens toestemming voor gegeven, heb gewoon een abbonoment voor 12 euro per maand en geen 24 euro.
Daarnaast is het onmogeljik om makkelijk contact op te nemen om deze vraag te stellen? als ik het nummer bel kom ik niet verder dan een computer die me hier geen antwoord op kan geven.
Ik zou het zeer waarderen als er gewoon een mogelijkheid is om dit geld terug te krijgen,
Mvg Tom.
icon

Beste antwoord door Laila 16 mei 2012, 14:33

@Tom23,

Welkom op het forum! Zoals pruygje al aangeeft, op de factuur kunt u zien hoe de kosten zijn opgebouwd. Bij 'toelichting' kunt u waarvoor de extra kosten in rekening zijn gebracht. Ook kunt u uw verbruik gespecificeerd inzien via de specificatie. Heeft u de factuur al bekeken? Wat is er precies niet duidelijk?

Als u de klantenservice belt krijgt u gewoon een collega van mij aan de lijn die uw vragen kan beantwoorden. U kunt ook gratis een e-mail sturen via onze website.

Laïla
Bekijk reactie

2 reacties

Badge +1
Via Mijn Telfort kun je je facturen inzien, en daar staat precies op vermeld waarom er extra kosten in rekening zijn gebracht.
Badge
@Tom23,

Welkom op het forum! Zoals pruygje al aangeeft, op de factuur kunt u zien hoe de kosten zijn opgebouwd. Bij 'toelichting' kunt u waarvoor de extra kosten in rekening zijn gebracht. Ook kunt u uw verbruik gespecificeerd inzien via de specificatie. Heeft u de factuur al bekeken? Wat is er precies niet duidelijk?

Als u de klantenservice belt krijgt u gewoon een collega van mij aan de lijn die uw vragen kan beantwoorden. U kunt ook gratis een e-mail sturen via onze website.

Laïla

Reageer