beantwoord

Telfort opgezegd,dubbele kosten. 1 voor de prijs van meer.

• 14 maart 2012
  • 2 reacties
  • 2222 keer bekeken

Na een aantal jaren tevreden klant te zijn geweest bij Telfort toch opgezegd doordat een andere provider een veel betere aanbieding voor mij had. Ik heb een aantal weken geleden alvast mijn huidige abbonement opgezegd, welk gesprek overigens al vrij apart verliep. Mevrouw aan de telefoon was vrij chagarijnig en kwam neerbuigend over. Maar daar gaat mijn klacht niet over.

De factuur die ik na opzegging binnen kreeg was minimaal vijf keer zo hoog als normaal, aangezien ik meestal binnen mij bundel blijf. Ik ben dit gaan controleren en kwam tot mijn verbazing allemaal smsjes tegen die dubbel gerekend zijn, ik zou wel tot vier keer in een minuut naar hetzelfde nummer gesmst hebben! Ik zat dus ook meer dan 100 smsjes over mijn bundel van 300 heen terwijl ik hier altijd binnen blijf.

Gebeld met de klantenservice, waar ik nu overigens wel vriendelijk te woord ben gestaan, en deze mevrouw zei eerst dat het kwam doordat ik aardig wat servicenummers had gebeld. Dit klopt aangezien ik voor de opzegging een paar keer gebeld heb met jullie klantenservice en lang aan de lijn heb gehangen. Echter gaat het mij niet om deze kosten, maar om de zgn. verstuurde berichten. Mevrouw heeft dit voor mij nagekeken en kwam tot de conclusie dat zij dit wel vaker had gezien maar er niks aan gedaan kon worden. 'Jammer dat dit u moest overkomen" het kon zijn dat dit door een storing kwam en hierbij "een gevoelige atmosfeer'. Feit bleef wel dat de berichten door hun verzonden zijn en dit dus betaald dient te worden. Als advies kreeg ik om uit te kijken met het drukken op de knopjes.

Ik weet zeer wel dat je niet herhalende keren op verzenden moet drukken en heb dit zeer zeker ook niet gedaan. Ik heb overigens ook geen kinderen die met mijn telefoon gespreeld zouden kunnen hebben. Toch wat navraag gedaan bij mijn contacten die ik herhalende keren met smsjes gespamt zou hebben, want vond het zeer vreemd dat zij mij hier dan niet op geattendeerd zouden hebben. Want immers, als ze volgens Telfort zo vaak verstuurd zijn, moeten ze net zo vaak ontvangen zijn, toch?! Dit is echter ook niet het geval.

Ik ben uiteindelijk een zeer ontevreden klant bij telfort en heb het gevoel dat je na je opzegging en schop na kunt krijgen van Telfort. Moet ik door eengevoelige atmosfeer en storing opdraaien voor (soms 3 a 4maal) verdubbelde smsjes?
Ik ben dit niet van plan en verwacht een meer bevredigende reactie van Telfort dan wat ik tot nu toe heb gekregen.
icon

Beste antwoord door oudeklant 16 april 2012, 17:21

Zojuist het bericht gekregen dat het eea onderzocht is en uit coulance krijg ik de smskosten eind april teruggestort.

Dank voor de service van het afhandelende team!
Bekijk reactie

2 reacties

Badge +7
Graag laat ik dit voor u uitzoeken. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.

Laïla
Zojuist het bericht gekregen dat het eea onderzocht is en uit coulance krijg ik de smskosten eind april teruggestort.

Dank voor de service van het afhandelende team!

Reageer