Telfort niet zo eerlijk als je denkt

• 15 februari 2015
  • 6 reacties
  • 602 keer bekeken

Al jaren is het me duidelijk dat de overheid van Nederland niks doet aan witte boorden criminaliteit,zo is het algemeen bekend dat telefoonmaatschappijen rommelen met de factuur van mensen.

Net zoals nu ik heb mijn telfort abbo verlengd omdat ik te horen kreeg dat ik na 10min in gesprek te zijn geen extra minuten hoeft te gebruiken.Beetje onzin natuurlijk want telfort blijkt wel degelijk kosten ervoor te rekenen en hopen dat je dit natuurlijk niet ziet.

18.01.2015 23:04 gesprek naar mobiel nummer 0634XXXXXX 1:35:00 € 0,00 dus wat bedoel je dan met dit,is gewoon een gesprek in Nederland.

Dus mensen check altijd goed je factuurtjes na want witte boorden worden hier niet gestraft maar beloont voor criminele activiteiten.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Je uitleg is een beetje onduidelijk, kan je uitleggen wat je probleem is?
Hoe kan ik nu extra verbruik hebben terwijl ik na 10m gratis bel?Ik krijg dit doorberekend op mijn factuur en ik weet niet hoe vaak jullie dit al hebben gedaan.Ik betaal extra kosten,btw voor wat?Omdat jullie liegen en je niet aan jullie eigen voorwaarden houden?

18.01.2015 23:04 gesprek naar mobiel nummer 0634XXXXXX 1:35:00 € 0,00 dus wat bedoel je dan met dit,is gewoon een gesprek in Nederland.
Badge +1
Je hebt extra belminuten verbruikt maar daar hoef je niet voor te betalen.
1 uur en 35 minuten gebeld voor 0,00 Euro.
Je hebt extra belminuten verbruikt maar daar hoef je niet voor te betalen.
1 uur en 35 minuten gebeld voor 0,00 Euro.

dat ging van mijn minuten af,waardoor dus andere minuten betaald werden.
Badge +1
Kun je de complete factuur oploaden hier (prive gegevens wissen aub).
Badge +2
@rico079,

Welkom op het forum!

Mocht de facturering nog onduidelijk zijn, kijk ik graag alsnog met jou mee. In een privébericht kun je jouw naw-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en 06-nummer aan mij doorgeven.

Daphne

Reageer