beantwoord

Telfort is al 6 maanden niet in staat wijziging bankrekening door te voeren!!!!

• 14 augustus 2015
  • 20 reacties
  • 1350 keer bekeken

Badge
Ik maak maar een nieuw topic aan, omdat ik op het oorspronkelijke niet meer kan reageren (hoe kan dat?).
https://forum.telfort.nl/overig-internet-272/iedere-maand-mail-incasso-niet-gelukt-50562/index1.html#post449118

En ja hoor, vandaag weer een mailtje over de automatische incasso:
Betreft: Niet betaalde factuur Telfort Internet, TV & Belllen

Email Telfort:
Geachte heer/mevrouw,
Deze mail gaat over de betaling van uw Telfort Internet, TV en Bellen abonnement.
De laatste factuur is niet betaald. Automatische incasso van uw abonnementskosten was helaas niet mogelijk.
De reden hiervoor is dat we geen geldig rekeningnummer van u hebben geregistreerd.

>> Sukkels: pfff, kijk in Mijn Telfort en je eigen systemen

Wijzig uw rekeningnummer via Mijn Telfort
>>Heb ik zes maanden geleden al gedaan

U hoeft dan verder niets te doen
>>Haha, behalve iedere maand handmatig via internetbankieren het over te maken.
icon

Beste antwoord door Stephen 16 november 2015, 20:37

Beste Stoney, ik heb begrepen dat mijn collega contact met jou heeft opgenomen. Het probleem is nu echt opgelost en de maand december zal automatisch geïncasseerd worden. Ik kan heel goed begrijpen dat je dit al meerdere malen van ons hebt gehoord maar we houden het ditmaal scherp voor jou in de gaten. Mijn collega zal binnenkort weer contact met jou opnemen om te controleren of het proces in goede lijnen verloopt. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan kun je mij natuurlijk ook benaderen.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

20 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hey Stoney, wat vervelend dat het nog steeds niet is opgelost. Ik ga dit voor je uitzoeken. Je ontvangt zo spoedig mogelijk een terugkoppeling. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Stoney, ik zie dat mijn collega vanochtend contact met jou heeft opgenomen waarbij het een en ander is besproken.Op 10 september wordt er nogmaals contact met jou opgenomen om te kijken of het probleem daadwerkelijk is opgelost. Ik vertrouw erop dat je hiermee voldoende bent geïnformeerd. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan verneem ik deze graag van je.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Stoney, excuses voor de zeer late reactie. Ik kan je verzekeren dat ik je niet (bewust) hebt genegeerd. Ik kreeg simpelweg geen melding dus vandaar dat dit aan mij voorbij ging. Nadat jij contact hebt opgenomen met de klantenservice is er een ticket voor dit probleem ingeschoten. Deze is op 4 november opgelost. Het rekeningnummer van jou dat nu in ons systeem staat eindigt op 248. Kun jij dit bevestigen? Heb je de factuur van oktober trouwens handmatig betaald? In afwachting van jouw reactie.
Badge
De factuur van oktober moest ik inderdaad wederom handmatig voldoen.
Het rekeningnummer is correct.
Badge
Alweer 10 dagen voorbij en nog geen bericht van Stephen of iemand anders van het Webcare team 😠
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden Stoney. We gaan ons er weer hierover buigen en nemen binnen 2-3 werkdagen contact met je op.
Reputatie 8
Badge +16
@Bryanl,

Van jouw bericht heb ik een nieuw topic aangemaakt. Graag daarin verder reageren.

Op dit topic plaats ik een slotje.
Badge
Bedankt voor het bericht. Ik ben benieuwd naar oktober. Na zo'n lange tijd en allerlei toezeggingen dat het geregeld was, ben ik benieuwd of het nu echt geregeld is en denk ik ook nu "eerst zien, dan geloven".

Bedankt voor de tegemoetkoming. Dus als het goed is, is de factuur in oktober €0.
Nou ja, een automatische incasso zal dan toch niet afgeschreven worden. 😃
Badge
Bedankt voor het melden Stoney. We gaan ons er weer hierover buigen en nemen binnen 2-3 werkdagen contact met je op.

En ja hoor: ook de factuur voor november 2015 moet ik handmatig voldoen. Wat een gepruts bij Telfort! 😠
Badge
Vervelend dat ik nu zelf geen antwoord/reactie krijg van het Webcare team.

@Webcare: kunnen jullie er voor zorgen dat de automatische incasso nu eindelijk eens goed wordt geregeld bij Telfort?!!!

(zie ook toezegging vorige berichten/link)
Badge
Nu is het vinkje bij de incasso voor oktober opeens verdwenen:

En ja hoor, weer een mailtje dat de incasso niet is gelukt:

Er is dus blijkbaar helemaal niets opgelost :@

Toch maar serieus naar een andere provider op zoek gaan 🙂
Badge
De factuur voor oktober 2015 staan in Mijn Telfort op 'betaald'.
De incasso is dus succesvol uitgevoerd.
Fijn dat het nu eindelijk is opgelost. 😃
Badge +2
Hi Stoney, het vorige topic is gesloten, om die reden moest je een nieuwe aanmaken. Balen dat het probleem nog steeds niet opgelost is. Stephen is niet aanwezig, maar ik help je graag verder. Het snelste is het opnieuw doorgeven in een privébericht
van jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en het juiste bankrekeningnummer (ter controle). Ik wacht jouw reactie af en vanzelfsprekend mijn oprechte excuses voor het ervaren ongemak.
Badge
Vandaag de toegezegde restitutie ontvangen. TOP!

Nu de incasso voor oktober nog even afwachten ...
Badge
Alweer 15 dagen geen reactie over het probleem dat Telfort niet in staat is, een incasso voor een gewijzigde bankrekening door te voeren.

Het is mij onduidelijk waarom Webcare wel/niet reageert op berichten/vragen/klachten. Ook Stephen van Webcare reageert niet meer. Ook dit proces blijkt Telfort niet onder controle te hebben.

De irritatie van sommige forumgebruikers over het niet of laat reageren door Telfort/Webcare team snap ik intussen: ook ik behoor helaas nu tot die groep klanten.

Blijkbaar wil Telfort dit probleem niet oplossen. Toch maar overstappen? 😠
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden Stoney!
Laat je ook even weten of de incasso voor oktober is gelukt?
Badge
En ja hoor. Ook vandaag is het weer prijs: weer een verzoek om online te betalen omdat de incasso niet is gelukt :@

Het is dat Telfort "goedkoop" en een stabiele verbinding levert, maar anders was ik al lang overgestapt naar een andere provider. :(

Prutsers.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Stoney, ik heb begrepen dat mijn collega contact met jou heeft opgenomen. Het probleem is nu echt opgelost en de maand december zal automatisch geïncasseerd worden. Ik kan heel goed begrijpen dat je dit al meerdere malen van ons hebt gehoord maar we houden het ditmaal scherp voor jou in de gaten. Mijn collega zal binnenkort weer contact met jou opnemen om te controleren of het proces in goede lijnen verloopt. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan kun je mij natuurlijk ook benaderen.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Stoney, mijn collega heeft geprobeerd om contact met jou op te nemen, helaas zonder succes. Ik kan je daarom namens mijn collega het volgende melden. Het systeem waarin wijzigingen worden verwerkt heeft 30 dagen nodig om het wijzigen van een rekeningnummer te verwerken. Helaas is daar iets verkeerd gegaan en op 27 augustus is deze fout hersteld. Daarna duurt het weer 30 dagen om een automatische incasso te verwerken. De volgende factuur van eind oktober moet wel goed verlopen. Vanwege deze vervelende situatie heeft mijn collega ook 1 maand abonnementskosten voor je vergoed. Ik hoop dat je je hierin kunt vinden. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan verneem ik deze graag van je. 🙂
Badge
Uiteindelijk maar weer zelf met de Helpdesk/servicedesk van Telfort gebeld. Wederom begrepen ze het probleem en ik zou er over worden teruggebeld. Raden? Natuurlijk tot nu toe niet gebeurd.

En vooral niet denken dat er door Webcare nog wordt gereageerd. Stephen zijn reactie is alweer van een maand geleden en reageert niet meer op mijn berichten/vragen 😠